Pelini on ärsyttävän hidasta!!

%!@+$#¤{½

Otsikosta varmaankin huomaatte ongelmani. Olen kyllä päivittänyt kaikki lisärit ja pelin. (paitsi lemmikkiä en päivittänyt, kun en löytänyt päivitystä).
On todella ärsyttävää pelata, kun simit kävelevät nykien ja latausajat ovat tunnin pituisia. Pelasin peliä toisella koneella, ja se toimi ihan moitteettomasti, että pelissä ei vikaa ole.

10

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sims1

itse poistin joitakin lisäreitä ja pelaan nyt pets ja yöelämää lisäreillä,peli on nyt huomattavasti nopeempaa paitsi välil tökkii tai jumittuu

• ihan tarpeeksi

mutta jossain sen vian täytyy olla. mulla oli jo sillon tää hidas, kun ei ollut lisäreitä.
        koitin pelaa pienessä ikkunassa, mutta naapurustot ei näkyny tai näky ne mustana.

• outo'tyyppi
        ihan tarpeeksi kirjoitti:

mutta jossain sen vian täytyy olla. mulla oli jo sillon tää hidas, kun ei ollut lisäreitä.
        koitin pelaa pienessä ikkunassa, mutta naapurustot ei näkyny tai näky ne mustana.

keskusmuistia on liian vähän, koneen kiintolevy on täynnä tai sitten myös virukset voivat hidastaa peliä. Muita vaihtoehtoa ei tule nyt mieleen.

• on muistia
        ihan tarpeeksi kirjoitti:

koneessasi? Ja muistathan, että keskusmuisti ja kovalevytila ovat eri asioita. ;)

• apua tulloo!

Noh noh, jos kone yksinkertasesti vaan on hidas, niin ainoa apu voi olla niiden pelien näyttöasetuksien muuttaminen. Eli siellä samassa missä on ne Exit nappulat sunmuut niin aukee oikealle sellanen asetus systeemi. Siitä sitte laitat vaikka varjot pois jne.

• Jos sulla on joitakin ohjelmia samanaikaan päällä, ne hidastavat pelin kulkua ja tallennusta yms eli kannattaa sulkea niitä ohjelmia pelin ajaksi, sen oon huomannu nopeuttavan jonkinverran peliä.

• vezzeli
        viveca87 kirjoitti:

Jos sulla on joitakin ohjelmia samanaikaan päällä, ne hidastavat pelin kulkua ja tallennusta yms eli kannattaa sulkea niitä ohjelmia pelin ajaksi, sen oon huomannu nopeuttavan jonkinverran peliä.

Itsekin joudun aina katkaisemaan nettiyhteyden ja sulkemaan noi virusohjelmat taustalta pois, muuten pätkii. Pitäis olla oma kone pelkästään Simeille!

• kuroi bara

Kun ostin pelin niin peli on ärsyttävän hidasta ja simit kuvailemallasi tavalla liikkuivat nykien. Pelasin paljon ja vika vain hävisi pikkuhiljaa. Ostaessani pelin ostin samaan aikaan yöelämää lisänosan eikä muita nyt ole. Pelissä asetuksissa otin varjostuksia pois ja hahmojen tarkkuuden pienemmälle jne. En tiedä onko auttanut mutta nykyään toimii paremmin :) Poikakaverini on sanonut koneesta samaa mitä nuo muutkin että jotain muistia tai näytönohjain huono tai jotain :D En itse ymmärrä moisista mutta kuulemma olisi ostettavissa koneeseen jotain lisäjuttuja jotka voisi auttaa peliä. (Kannattaa kysyä asiantuntijoilta ;) ).

Toivottavasti ongelmasi ratkeaa pian :)

• asiaa josta en kylläkin ole...

...se, että koneelasi on yksinkertaisesti liian tehoton tai täynnä viruksia.

• happy sims player

niin kiitti vain niille kaikille, jotka jaoitte hyviä vinkkejä pelin parantamiseks. sain nyt pelini toimimaan hyvin, kun laitoin virusohjelman pois päältä pelin ajaksi ja otin varjoja pelissä pois jne. parani heti!
      ^^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      36
      2141
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      59
      1955
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1900
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      377
      1622
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1621
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1444
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1072
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      947
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      73
      875
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      869
    Aihe