Starkki

Suutarila

Onko kukaan muu tarkastanut maksamiaan laskujaan, ja niissä olevia virheitä, johtuen varastomies/kassa epäselvyyksistä....myös hinta taso esim. karmejen osalta olisi ollut alennuksista huolimatta n.23% Vantaanportin K-raudan hyväksi...Muun tavaran yhteydessä otin 6 kpl runkotolppia, ihmettelin laskua jopa ääneenkin portilla maksaessani, ja kotona tarkistettuani, oli veloitettu 43 kpl...Paljonkohan on maksettu kaikenkaikkiaan ylimääräisestä tavarasta, ketkä eivät ole kerinneet laskuja kiireissään tarkemmin erittelemään ja tarkastelemaan...Nim. Nyt Riitti Starkki..

23

16209

    Vastaukset

    • riippumatta pitää aina tarkistaa. Starkista olen hankkinut aika paljon. Ainakin omalla kohdalla varastomies merkitsee lähetyslistaan toimitetun (annetun) määrän. Aikaa listan tarkistamiseen ennen maksamista menee n. 15 sekuntia samaten kuin laskun tarkistamiseen maksamisen jälkeen. Olisiko pitänyt tarkistaa lasku? 43 on melkoisesti enemmän kuin 6.

      • ...Itse en selviä 15 sekunttiin vielä ensimmäistä riviä pitemmälle....saati sitten loppusummaan, kun jono jo takana tuuppii, ja myyjä kyselee korttia...Lauantai päivät OVAT AINA ONGELMAISIA, kun silloin yleensä vakio henkilökunta on vapaalla, ja harjoitteliat töissä..nyttenkin Varastomies oli laittanut jonkon kynnysten KOODIN, ja kassa väitti kiven kovaan, että kyllä ne minulla ovat. Ennenkuin tarkastimme pakettiautoni ja sen kuorman, ja todettuamme, ETTEI kynnyksiä ole kyydissä, ruuhka jo lisääntyt, ja kassa totesi sen virheelliseksi...en enään siinä vaiheessa osannut tarkastella muita kappalamääriä, koska "....käyrä oli aika korkealla...totesin siinä kylläkin vielä, että tämä ei ole oikein, koska loppusumma ei mielestäni "päässälaskettuna" täsmännyt.Annoin palautteen Starkin sivujen kautta, saa nähdä mitenkä toimivat...hyvittäävätkö jälkikäteen, kun ei ole kuin oma sanani vastassa heidän laskua...Joten tästälähtien Vantaanporttilainen...


      • suutaril kirjoitti:

        ...Itse en selviä 15 sekunttiin vielä ensimmäistä riviä pitemmälle....saati sitten loppusummaan, kun jono jo takana tuuppii, ja myyjä kyselee korttia...Lauantai päivät OVAT AINA ONGELMAISIA, kun silloin yleensä vakio henkilökunta on vapaalla, ja harjoitteliat töissä..nyttenkin Varastomies oli laittanut jonkon kynnysten KOODIN, ja kassa väitti kiven kovaan, että kyllä ne minulla ovat. Ennenkuin tarkastimme pakettiautoni ja sen kuorman, ja todettuamme, ETTEI kynnyksiä ole kyydissä, ruuhka jo lisääntyt, ja kassa totesi sen virheelliseksi...en enään siinä vaiheessa osannut tarkastella muita kappalamääriä, koska "....käyrä oli aika korkealla...totesin siinä kylläkin vielä, että tämä ei ole oikein, koska loppusumma ei mielestäni "päässälaskettuna" täsmännyt.Annoin palautteen Starkin sivujen kautta, saa nähdä mitenkä toimivat...hyvittäävätkö jälkikäteen, kun ei ole kuin oma sanani vastassa heidän laskua...Joten tästälähtien Vantaanporttilainen...

        tarkistaa autossa kun olen maksanut jos on kassalla jonoa.. ovat kyllä korjanneet virheensä (joita on muutama tullut) ihan ilman ongelmia kun olen palaillut kassalle huomauttamaan asiasta.

        Kun ostaa laskulle saa olla paljon tarkempana: on tullut monta laskua joissa on laskutettu tilattu määrä vaikka tavaraa ei ole loppujen lopuksi haettukaan. Eli siis starkki ei ilmeisesti vertaile noita lähetyslistoja kovinkaan huolellisesti laskuihin..


    • toinen kauppa on yleensä edullisempi ja saa sieltäkin hyvät alet kun vain osaa pyytää tai sovin kortin esittää.

      • on huijausta, mitä hyötyä prosenteista? Lopullinen hinta on tärkein.
        Henkilökunnan asenne on kanssa syvältä, poltellaan tupakkia ja syljeskellään varaston lattialle. Ja henk.kohtainen siisteys on kuin olisi palkattu Sininauhasta suoraan töihin. Kerran oli yhtenä Lauantaina varastomiehellä oksennusta poskella ja vanha viina haisee lähes joka päivä.....

        K-Raudasta ja Rautiasta saa paljon parempaa palvelua.
        Terv. Ammatti Rakentaja


      • korttiko? kirjoitti:

        on huijausta, mitä hyötyä prosenteista? Lopullinen hinta on tärkein.
        Henkilökunnan asenne on kanssa syvältä, poltellaan tupakkia ja syljeskellään varaston lattialle. Ja henk.kohtainen siisteys on kuin olisi palkattu Sininauhasta suoraan töihin. Kerran oli yhtenä Lauantaina varastomiehellä oksennusta poskella ja vanha viina haisee lähes joka päivä.....

        K-Raudasta ja Rautiasta saa paljon parempaa palvelua.
        Terv. Ammatti Rakentaja

        samanlaiset kokemukset k-raudasta ison pohjoiseen menevän tien varresta neljän kilsan päästä.


      • on kyllä pikkusen kirjoitti:

        samanlaiset kokemukset k-raudasta ison pohjoiseen menevän tien varresta neljän kilsan päästä.

        Teimme as.messualuelle isompaa kohdetta ja pitää sanoa, että ne kerrat kun suutarilan starkilta tilasimme jotain , meni se pääsääntöisesti aina pieleen.

        Jos tilasit tavaraa puhelimitse, tulikin väärää ja porukka venaa, soitat ja yrität saada oikeaa, ja taas tuli väärää..ajattelin ettei tämä suomessa ole mahdollista,mutta kun laskut tuli ja luin sen, totesin ettei se ollutkaan unta.

        Oli veloitettu oikeat ja väärät ja väärien palautusrahditkin ja laskun oikaiseminen kesti muutaman viikon ja oli todellakin hidasta ja tautisen vaikeaa.

        Olen laittanut kyseisen kaupan poikottiin ja kertonut kaikille kollegoille tuon kaupan asiakasystävällisyydestä.

        Kiitos vielä kerran sinne suutarilan starkille "ammattitaitoisesta" kaupankäynnistä!!!


      • korttiko? kirjoitti:

        on huijausta, mitä hyötyä prosenteista? Lopullinen hinta on tärkein.
        Henkilökunnan asenne on kanssa syvältä, poltellaan tupakkia ja syljeskellään varaston lattialle. Ja henk.kohtainen siisteys on kuin olisi palkattu Sininauhasta suoraan töihin. Kerran oli yhtenä Lauantaina varastomiehellä oksennusta poskella ja vanha viina haisee lähes joka päivä.....

        K-Raudasta ja Rautiasta saa paljon parempaa palvelua.
        Terv. Ammatti Rakentaja

        autta , pitää olla parempi kortti tai neuvoteltava hinnat siellä kopissa.


      • korttiko? kirjoitti:

        on huijausta, mitä hyötyä prosenteista? Lopullinen hinta on tärkein.
        Henkilökunnan asenne on kanssa syvältä, poltellaan tupakkia ja syljeskellään varaston lattialle. Ja henk.kohtainen siisteys on kuin olisi palkattu Sininauhasta suoraan töihin. Kerran oli yhtenä Lauantaina varastomiehellä oksennusta poskella ja vanha viina haisee lähes joka päivä.....

        K-Raudasta ja Rautiasta saa paljon parempaa palvelua.
        Terv. Ammatti Rakentaja

        Kannattais varmaan myyjien Starkilla kiinnittää huomiota parempaan kohteluun. Herttoniemen levytavarapuolella töksäyteltiin epäkohteliaaseen sävyyn viemään fillarini 500 metrin päähän, tai ainakin johonkin lipun luokse. Samat asiat voisi sanoa kohteliaamminkin. Olisin halunut määrämittaisen palasen vanerilevyä päytääni varten. Sanoin vain, että aha ja häivyin samantien koko puljusta. Hyvä firma meni taas boikottiin. Nyt vaan täytyy keksiä joku toinen toimittaja.


      • puumies kirjoitti:

        Kannattais varmaan myyjien Starkilla kiinnittää huomiota parempaan kohteluun. Herttoniemen levytavarapuolella töksäyteltiin epäkohteliaaseen sävyyn viemään fillarini 500 metrin päähän, tai ainakin johonkin lipun luokse. Samat asiat voisi sanoa kohteliaamminkin. Olisin halunut määrämittaisen palasen vanerilevyä päytääni varten. Sanoin vain, että aha ja häivyin samantien koko puljusta. Hyvä firma meni taas boikottiin. Nyt vaan täytyy keksiä joku toinen toimittaja.

        Herttoniemen Starkilla huono ilmapiiri. Työkaluosaston pikkupomo ja myyjät luikkivat asiakkaan nähdessään karkuun. Kysymyksiin ei osata vastata. Kehoitetaan lukemaan itse tuotepakkauksessa tai katsomaan netistä. Ts. asiakaspalvelusta ei ole tietoakaan. Ei ihme, että YT alkoi.


    • Starkkia enempää kuin muita rautakauppoja. Itse olen ollut tyytyväinen Starkkiin. Mm. vedeneristeistä lähti päältä apaut 50 % pois ja parkettikin oli ihan edullista. Kävin kyllä laminaatin ostamassa K-Raudasta, koska Starkki ei pystynyt samaan hintaan.

      • Starkilta saa suuret alennukset. Jos saat 50% alennusta, mistä se kertoo? Siitä että lähtöhinnat ovat pilvissä. Voi niitä asiakkaita jotka maksaa täyden hinnan. Moni tuote vaikka tinkaa on paljon kalliimpi kuin kilpailijalla. Onko aina aikaa tinkiä? Mulla ei ainaskaan ole, arvostan hyvää palvelua ja valikoimia.

        Ihmettelen miten tuollainen kauppa menestyy viellä, ai niin sehän on rautakauppa. Uuno Turhapuro rautakauppiaana on täyttä totta Starkilla.


      • ostat? kirjoitti:

        Starkilta saa suuret alennukset. Jos saat 50% alennusta, mistä se kertoo? Siitä että lähtöhinnat ovat pilvissä. Voi niitä asiakkaita jotka maksaa täyden hinnan. Moni tuote vaikka tinkaa on paljon kalliimpi kuin kilpailijalla. Onko aina aikaa tinkiä? Mulla ei ainaskaan ole, arvostan hyvää palvelua ja valikoimia.

        Ihmettelen miten tuollainen kauppa menestyy viellä, ai niin sehän on rautakauppa. Uuno Turhapuro rautakauppiaana on täyttä totta Starkilla.

        alennuksia osteta. Eikä se krautiarauta niin kovin kokonaisedullinen kauppa ole. Osa tuotteista hyllyssä maksaa vähemmän, osa enemmän. Ja tinkiminen on elämäntapa. Jotkut tykkää, toiset ei...niinkuin äitien ja tyttärienkin kohdalla.


      • ostat? kirjoitti:

        Starkilta saa suuret alennukset. Jos saat 50% alennusta, mistä se kertoo? Siitä että lähtöhinnat ovat pilvissä. Voi niitä asiakkaita jotka maksaa täyden hinnan. Moni tuote vaikka tinkaa on paljon kalliimpi kuin kilpailijalla. Onko aina aikaa tinkiä? Mulla ei ainaskaan ole, arvostan hyvää palvelua ja valikoimia.

        Ihmettelen miten tuollainen kauppa menestyy viellä, ai niin sehän on rautakauppa. Uuno Turhapuro rautakauppiaana on täyttä totta Starkilla.

        Itseänihän risoo, kun ei tossa lähi Siwassa myöskään suostu se vanha haaska tiputtamaan maidon hinnasa vaikka se Citymarketissa on kaksi senttiä halvempi. Lisäksi usein keskustelee muiden asiakkaiden kanssa tai hyllyttää tavaroita, kun minä etsin vähärasvaista kermajuustoa. olenpa joutunut joskus maksamaan eri hinnan kassalla jonotuksen jälkeen.


    • Kävin Starkissa harvoin. Kerran ostin asiakaskortilla isomman erän tavaraa. Myöhemmin katselin laskua, toisesta kaupasta olisin saanut ilman minkäänlaista korttia tai alennusta halvemmalla. Nooo, oma vika. Sen jälkeen kävin kaksi kertaa vielä. Toisella kertaa etsin tapettia, toisella erästä sähkölaitetta. Molemmilla kerroilla myyjät keskustelivat niin intensiivisesti keskenään, etten viitsinyt häiritä kysymyksilläni. Sittemmin olenkin käynyt muissa kaupoissa.

      Rehellisyyden nimissä: Starkissa lienee ihan hyvät prosentit, jos ostat sieltä erittäin paljon. Mutta pikkuremontoijalle ei alennuksia oikein heru.

      • Starkki voi olla pienasiakkaalle joidenkin tuotteiden osalta kilpailijoita kalliimpi, mutta taas joidenkin tuotteiden osalta halvempi. Yritykseni saa strakilta varsin mukavat alennukset ja ostohinta on tämän jälkeen hyvin kilpailukykyinen. Palvelu on ollut pääsääntöisesti ihan yhtä hyvää kuin Keskollakin. Ei se ole firmasta, vaan yksilöistä kiinni.


    • Juu ei se Starkki mikään shortsi-rakentajakauppa olekkaan. Suksikaa terraan hintojen perässä juoksijat, niin ei tarvihe nähä teitä mussuttamassa jonossa myyjälle, kun oikeat rakentajat tarvitsee nopeasti tavaraa. Ja mitä tulee siihen palveluun, niin ei teille kukaan ruokakaupassakaan työnnä tavaraa valmiiksi ostoskärryyn. Kasvakaa aikuisiksi ja laiskat voi tosiaan mennä sinne terraan.

    • Kun puhutaan huonosta palvelusta, niin kovin usein syynä on oma käytös.
      Oma kokemukseni, niin Starkista kun monesta muustakin paikasta on
      se, että kun asiallisesti ja fiksusti käyttäydyn, niin samoin käyttäytyy vasta-
      puolikin!

      Omaa kokemusta tiskin takana on 40 vuotta ja totuus on se, että iso osa
      ns huonosta palvelusta johtuu muusta kuin myyjästä/kauppiaasta. Niin vastaa
      metsä kuin sinne huudetaan.

      Hinnasta, mikään liike ei voi kaikissa hinnoissa olla halvin. Eikä se ole tyhmää
      paljon pyytää, tyhmää on maksaa liikaa

      • "Kun puhutaan huonosta palvelusta, niin kovin usein syynä on oma käytös.
        Oma kokemukseni, niin Starkista kun monesta muustakin paikasta on
        se, että kun asiallisesti ja fiksusti käyttäydyn, niin samoin käyttäytyy vasta-
        puolikin!"

        Oho, kerroppa nyt miten siellä kaupassa pitää käyttäytyä?


    • No muutama esimerkki joilla yleensä saa huonoa palvelua
      - ole kuin "euroopan omistaja"
      - unohda, että myyjäkin on ihminen
      - jos on paljon asiakkaita, niin etuilemalla ja uskomalla että oma
      euron ostos on maailman tärkein asia
      - aloitat valituksen "haukkumalla" myyjän
      - unohdat että myyjä ei tuotetta ole tehnyt, eikä hän tahallaan ole
      virheellistä/viallista tuotetta sinulle myynyt
      - esität valituksesi mahdollisimman kovaäänisesti ja niin että kaikki
      mahdollisesta paikalla olijat asian kuulevat
      - tietenkin vielä valitset hetken jolloin asiakkaita on mahdollisimman monta
      - sekaannut kauppaan jota myyjä juuri on tekemässä, voit vaikkapa sanoa,
      että kummin kaima osti tuollaisen ja sillä ei ole mitään virkaa

      Olisihan noita paljon lisää, neljänkymmenen vuoden kokemuksella kertynyttä
      tietoa, mutta tuossa muutama aluksi, jolla varmistat tilanteen, että voit sano
      ettei juuri tuossa liikkeessä ole minkaanlaista palvelua. Ja tietenkin unohdat
      sanoa, että omalla käytökselläsi on osuutta saamaasi palveluun

    • Suomalaisella puuttu ostamisen taito,kohteliaisuudella saa kohteliaisuutta,edes rahamies ei käyttäydy tyhmästi, yleensä se persaukinen on se suurin valittaja, ole nöyrä , on se kummallista kun aikuiset ihmiset tarvitsevat tapakoulutusta, ei ihme että osa(huom osa) nuorisosta käyttäytyy huonosti, mallit kotoa!!!!!!!

    • Hyvä näkösiä myyjiä oulussa🤪

    • Starkissa pitää AINA neuvotella tavaralle hinta ennen ostoa ja vaikka ostaa samaa tuotetta uudelleen myöhemmin niin ilman neuvottelua ei tule samaa alennusta.

      Muuten kohtelias palvelu ko. kaupassa.

      Hankkijan rakennustarvikkeissa kaikki myyjät antaa saman alennuksen, kun näkevät koneelta mihin hintaan on edellinen myynyt.

      Byggmaksissa aina samat hinnat tarvikkeissa mutta palkkaavat ruotsinkielistä henkilökuntaa. Henkilökunnan suomenkieli on töksähtelevää ja tuntuu joskus epäystävälliseltä mutta vaihtaessa ruotsinkieleen ovat ystävällisiä.

      Tämä mielestäni johtuu myyjän vajaasta kielitaidosta ei epäystävällisyydestä.

      Olen käyttänyt keskon palveluja niukasti joten en sano niistä mitään.

    suomi24-logo

    Osallistu keskusteluun

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ruotsin tehohoidon maksimi on ylittymässä

      huomisesta lähtien aletaan Ruotsissa tekemään valintoja keille annetaan tehohoitoa ja keille ei. 6,078 koronatapausta ja 333 kuollutta. Norjassa 5,29
      Maailman menoa
      307
      11845
    2. Mansikka- ja marjasato voidaan uhrata

      niillä ei ole mitään merkitystä elintarvikehuollon kannalta,ne voidaan uhrata.Elintarvikehuollon kannalta tärkeitä ovat vilja-ja perunasato ymv. mutta
      Maailman menoa
      335
      5799
    3. Ööö yksisuuntainen maski THL?

      "Asiantuntijoiden" mukaan yleensä maskit etenkin itsetehdyt eivät estä koronavirusta muuten kuin että niiden käyttäjät ei tartuta muita jos pärskivät
      Maailman menoa
      74
      3581
    4. Kiuruvesi 11 koronatartuntaa!

      Onko kyseessä jokin hoitokoti tms? https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006463371.html
      Kiuruvesi
      140
      2960
    5. Kuinka heikoksi maan taloustilanne

      menee, ennenkuin tilalle astuvat taas Suomea kuntoon laittaneet PS, Kokoomus ja Keskusta?
      Maailman menoa
      182
      2612