VAROKAA!!!!

kitupiikkiä

se saatanan KITUPIIKKI.NET,nyt vasta möhlin tekivät!

Ei mennyt sitä tavanomaista 100euroa kuten täältä usein saa lukea,vaan 2960e!!

3viikkoo sitten maksettu,nyt valehtelevat että maksua ei ole tullut vaikka se on saatu selville että rahat on jo nostettu kyseiseltä tililtä!

Näyttöjä ja yhdistelmä soitin sekä muutamat subbarit maksettu,kankkulan kaivoon!

Varokaa ostamasta www.kitupiikki.net nettikaupasta,pitää maksaa etukäteen!

31

8055

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SP.

ota yhteyttä poliisiin.

• toistaiseksi.

ei auta mitään,yhtä tyhjän kanssa.Sanoivat vain et joo pitää laittaa asia tutkintaan.Että "kyllä helpotti" stna :(

• myös tilata
        toistaiseksi. kirjoitti:

ei auta mitään,yhtä tyhjän kanssa.Sanoivat vain et joo pitää laittaa asia tutkintaan.Että "kyllä helpotti" stna :(

jotain vai lähetitkö ainoastaan rahat..?

• kyllä.
        myös tilata kirjoitti:

jotain vai lähetitkö ainoastaan rahat..?

Alpinen soittimen jossa on näyttö yms samassa,erillisiä kosketusnäyttöjä kaks ja JL audion subbareita.

• SP.

oletko paikalliseen kuluttajaneuvojaan ottanut yhteyttä? tai siten ihan kuluttaja-asiamieheen. Nimittäin jos tuo totta on niin kyseessä on todella suuri summa rahaa.

• neuvosta SP

pitää ottaa hetimiten kontaktia,enpäs heti hoksannut,mutta empä odottanut mitään vastaavaa,paljon tuota kitupiikkiä on kehuttu.Ja se kehu on perseestä,ei pahalla :(

• ituhippi

Paljon puhutaan että ne on kusetusta ja kusettaa, näin se taas nähtiin. Tässä on suoraa kopiointia kitupiikin sivuilta, aikamoista sontaa: Miksi ostaisit meiltä?

Koska meidän kanssamme asioit koko ajan suomeksi. Meille voit esimerkiksi kirjoittaa sähköposteja, joihin vastaamme suomeksi. Maksat kaikki ostoksesi suomalaiselle tilille. Jos kaupan jälkeen ilmenee ongelmia, emme jätä sinua pulaan, vaan autamme parhaamme mukaan myös takuuasioissa. Jos ostat muualta Saksasta, asia on paljon monimutkaisempi. Meiltä ostat kaikki tuotteet turvallisesti. Emme ehkä ole mikään Stockmann tai K-Kauppa, mutta hinnastomme on niiden kanssa kilpailukykyinen jatkuvasti myös Hullujen Päivien aikana!
      Väitämme, että sinulla on täällä mahdollisuus säästää tuotevalikoimamme tuotteiden hinnoissa 10-40% ja keskimäärin 20-25% postikulut mukaan lukien.

4 syytä lisää ostaa Kitupiikiltä:
      Halvat hinnat suorien toimitussopimusten avulla
      Luotettava toimitus ja riskitön kauppa sekä palvelu selvällä suomen kielellä
      Sadat tyytyväiset asiakkaat eivät voi olla väärässä (tähän asti asiakkaat ovat olleet verkkohuutokaupoissamme, nyt laajennamme toiminnan omaan Kitupiikki.net verkkokauppaan)
      Hintavertailu on helppoa, koska toimituskulut sisältyvät tuotteen hintaan

• kuitenkin löytyy

paljon tyytyväisiä asiakkaita, niin provoja löytyy aina.

Mistä vitusta tietää ettet ole lemon audion edustaja????

• Ituhippi

Ai siis ettei tuo alkuperäinen kirjoittaja? Itse olen myös miettinyt monesti että ne jotka täällä valittavat ettei nämä nettikaupat toimi, nehän voivat olla jostain samanlaisesta firmasta. Kehuvat omaansa ja haukkuvat muita.

• itse puolustella
        Ituhippi kirjoitti:

Ai siis ettei tuo alkuperäinen kirjoittaja? Itse olen myös miettinyt monesti että ne jotka täällä valittavat ettei nämä nettikaupat toimi, nehän voivat olla jostain samanlaisesta firmasta. Kehuvat omaansa ja haukkuvat muita.

oot selvästi kitupiikin hekilöstöö,se koira älähtää johon kalikka kalahtaa ;D
        et muuten ottas asiaa noin vakavasti ja rupeis puolustelemaan kitupiikkiä.

Rahat meni ja ilmoitus tehdään kuluttaja asiamiehelle,mitä epäselvää tai sinua harmittavaa siinä on??

En siis tarkoita Ituhippiä vaan tuota yhtä pelleä..

• Tumppi-82

Eihän sitä koskaan tiedä. Ihmettelen vaan että kuinka firmalla "olisi varaa" pitää rahat. Kun juttu aikanaan selviää niin varmasti firman maine menee.

Itse olen tilannut ko. puljusta soittimen ja palvelu pelasi, myös vuosi soittimen oston jälkeen pyysin ohjekirjaa koska hukkasin vanhan. Samana päivänä sain suomenkielisen pdf-ohjekirjan kitupiikistä.

• olen käsittänyt
        Tumppi-82 kirjoitti:

Eihän sitä koskaan tiedä. Ihmettelen vaan että kuinka firmalla "olisi varaa" pitää rahat. Kun juttu aikanaan selviää niin varmasti firman maine menee.

Itse olen tilannut ko. puljusta soittimen ja palvelu pelasi, myös vuosi soittimen oston jälkeen pyysin ohjekirjaa koska hukkasin vanhan. Samana päivänä sain suomenkielisen pdf-ohjekirjan kitupiikistä.

niin siitä kun sen tilasit niin aikaa on noin 2 vuotta. Silloin pelasi mullakin ihan hyvin palvelu siellä. Tiedä sitten

• paska paikka
        olen käsittänyt kirjoitti:

niin siitä kun sen tilasit niin aikaa on noin 2 vuotta. Silloin pelasi mullakin ihan hyvin palvelu siellä. Tiedä sitten

Sanoohan järkikin ettei takuu yms voi toimia hyvin,14päivän palautusoikeudesta puhumattakaan!!

• Tumppi-82
        paska paikka kirjoitti:

Sanoohan järkikin ettei takuu yms voi toimia hyvin,14päivän palautusoikeudesta puhumattakaan!!

Aikaa on tosiaan se 2vuotta.

Itseänikin pelotti mahdollinen takuu. Mutta onneksi soitin on toiminut kuten junan vessa.
        Ja käsittääkseni Pioneerin voi viedä paikalliselle jälleenmyyjälle, vaikka se olisi ostettu mistä.
        Ainakaan Monacorilla tälläinen ei onnistu.

Maksoin omasta soittimestani 255€, Suomessa se maksoi 420€. Nykyään hintaero on paljon pienempi eli en enää ostaisi kitupiikistä.

• skeidaakitupiikiltä

Juu ei tulisi mieleenkään ostaa tuolta skeida mestasta mitään.
      Kyllä täällä suomen päässä riittää tarpeeksi tarjontaa kilpailukykyiseen hintaan !
      Esim,Powerset&AutoStudio hyvänä esimerkkinä.

• pois

mokomilta pelleiltä.tuntuu muutenkin nuo toimitusajat venähtävän AINA viikolla tai parilla,ei hyvä,eikä todellakaan luotettava paikka!

ja tuosta hinnostelusta sen verran, et kyllä suomessa tosiaan on halpoja paikkoja paljon.Esim tälläsiä uusia kuin korppariscaraudio,ipcmax,hifikonex ja hifikulma.

Autostudio yrittää myydä useita tuotteita valehtelemalla,monasti laittaavat tuotteen kuvaukseen et testivoittaja yms ja useinkaan ei pidä edes paikkaansa.
        Powerset on hitusen ylihintainen,mutta liikkeessä on asiantuntevaa sakkia.

Mitä muita puljuja tunnette edellä mainittujen lisäks?

• Tumppi-82
        pois kirjoitti:

mokomilta pelleiltä.tuntuu muutenkin nuo toimitusajat venähtävän AINA viikolla tai parilla,ei hyvä,eikä todellakaan luotettava paikka!

ja tuosta hinnostelusta sen verran, et kyllä suomessa tosiaan on halpoja paikkoja paljon.Esim tälläsiä uusia kuin korppariscaraudio,ipcmax,hifikonex ja hifikulma.

Autostudio yrittää myydä useita tuotteita valehtelemalla,monasti laittaavat tuotteen kuvaukseen et testivoittaja yms ja useinkaan ei pidä edes paikkaansa.
        Powerset on hitusen ylihintainen,mutta liikkeessä on asiantuntevaa sakkia.

Mitä muita puljuja tunnette edellä mainittujen lisäks?

Niimpä, tulee mieleen Hifi-lehden 10" subi-testi. SPl Pro haukuttiin maan rakoon eikä siitä löynyt mitään hyvää. Se sijoittui selvästi testijoukon huonoimmaksi "subiksi". Seuraavassa Autostudion mainoksessa ko. SPL Pro subin päällä luki isolla:
        "TESTI MENESTYS! Hifi-Lehti xx/xx"
        Mutta muuten kauppa on ihan luotettava, pitää vain tietää mitä ostaa eikä uskoa myyjiä.

• Hode
        Tumppi-82 kirjoitti:

Niimpä, tulee mieleen Hifi-lehden 10" subi-testi. SPl Pro haukuttiin maan rakoon eikä siitä löynyt mitään hyvää. Se sijoittui selvästi testijoukon huonoimmaksi "subiksi". Seuraavassa Autostudion mainoksessa ko. SPL Pro subin päällä luki isolla:
        "TESTI MENESTYS! Hifi-Lehti xx/xx"
        Mutta muuten kauppa on ihan luotettava, pitää vain tietää mitä ostaa eikä uskoa myyjiä.

Mielestäni Kitupiikki on todella rehti ja reilu kauppapaikka. Olen kahden vuoden kuluessa tilannut useaan kertaan kyseisestä firmasta tuotteita ja kertaakaan ei ole ollut minkaanlaisia ongelmia. Tuotteet ovat aina tulleet noin viikon kuluttua tilauksesta.

Sinä kuka arvostelit Kitupiikin toimintaa, olet itse varmastikkin toheltanut jotain tilauksessasi tai muuten vain haluat mollata Kitupiikkiä!!

• SP.
        Hode kirjoitti:

Mielestäni Kitupiikki on todella rehti ja reilu kauppapaikka. Olen kahden vuoden kuluessa tilannut useaan kertaan kyseisestä firmasta tuotteita ja kertaakaan ei ole ollut minkaanlaisia ongelmia. Tuotteet ovat aina tulleet noin viikon kuluttua tilauksesta.

Sinä kuka arvostelit Kitupiikin toimintaa, olet itse varmastikkin toheltanut jotain tilauksessasi tai muuten vain haluat mollata Kitupiikkiä!!

itse ainakin ihan rehellisesti voin sanoa että oli ongelmia tällä kertaa ja pahasti. Uskokoon ken tahtoo. Tarkoitus ei kuitenkaan TODELLAKAAN tarkoituksella ole mollata kitupiikkiä.

• oliko
        SP. kirjoitti:

itse ainakin ihan rehellisesti voin sanoa että oli ongelmia tällä kertaa ja pahasti. Uskokoon ken tahtoo. Tarkoitus ei kuitenkaan TODELLAKAAN tarkoituksella ole mollata kitupiikkiä.

aloittaja ja SP. sama kirjoittaja?
        Taitaa olla pelkkää mollausta ku ei carinassa popit toimineet...

• SP.
        oliko kirjoitti:

aloittaja ja SP. sama kirjoittaja?
        Taitaa olla pelkkää mollausta ku ei carinassa popit toimineet...

kyllä aloittaja on ihan eri henkilö. mulla oli eräs subbarihomma kitupiikin kanssa, jossa oli ongelmia, mutta ongelma on ratkaistu kitupiikin kanssa jo parisen kuukautta sitten

• ---
        SP. kirjoitti:

kyllä aloittaja on ihan eri henkilö. mulla oli eräs subbarihomma kitupiikin kanssa, jossa oli ongelmia, mutta ongelma on ratkaistu kitupiikin kanssa jo parisen kuukautta sitten

en suosittele. kaveri joutui perumaan tilauksen kun ei kuulunu mitään sieltä n.6kk
        suosittelen autostudioo, sieltä ainakin tuotteet tuli vaikka eine ihan niin hyvät ollu mitä piti olla.... mut kyl toimi.

en yritä tässä mitenkään mustamaalata mitään, jos tilaatte kitupiikiltä nii tilatkaa, jos tilaatte autostudiolta niin tilatkaa! on näitä muitakin yrityksiä jotka tekee näin!

• on samanlainen
        --- kirjoitti:

en suosittele. kaveri joutui perumaan tilauksen kun ei kuulunu mitään sieltä n.6kk
        suosittelen autostudioo, sieltä ainakin tuotteet tuli vaikka eine ihan niin hyvät ollu mitä piti olla.... mut kyl toimi.

en yritä tässä mitenkään mustamaalata mitään, jos tilaatte kitupiikiltä nii tilatkaa, jos tilaatte autostudiolta niin tilatkaa! on näitä muitakin yrityksiä jotka tekee näin!

jj-tuonnin omistajalla on noussut kusi päähän.Se käy töissä koska firmalla menee huonosti ja kuitenkin valehtelevat sivuilla seuraavasti:

"Yhteydenotot / kyselyt mieluiten sähköpostilla. Tällä hetkellä puheluita tulee niin paljon, että emme pysty vastaamaan edes puoliinkaan puheluista.
        Kaikkiin sähköposteihin vastaamme 100 %:sesti. Kiitos ymmärryksestänne."

Lapsellista sontaa,hanurista toi paikka :(

• jarppa83

Joo mulla kans sama homma.. rahat kelpas ja tuli vahvistus että on perille tullu ja tuote laitetaan toimitukseen. Kysyin parin viikon päästä missä tilukseni on = EI VASTAUSTA!! Joo yritin soittaa ja laitoin viestiä saa..nan monta kertaa. Sitten kysyin vaimon sähköpostilla eräästä tuotteesta ja heti tuli vastaus! Laitoin uutta viestiä ja esittelin itseni =
      Eipä tullu vastausta. Sanoisin että SAATANAN VARKAITA JA HUIJAREITA!!! Poliisi jatkaa tästä. En suosittele edes vihamiehelle. Sain myös tietoon ettei ole ainoa tapaus tälle vuodelle..

• ...

Pakko ilmeisesti tehdä rikosilmoitus, koska en ole saanut kitupiikistä ketään kiinni kahteen kuukauteen. Ei auta meilit, ei puhelut. Sain viallisen tft-näytön ja olisin halunnut palauttaa sen, mutta ei näköjään onnistu. N.450€ tuli turpaan, kun luotti näihin vintiöihin.

• puikula

Tuli viime viikon perjantaina pistettyä pioneerin vahvistin tilaukseen kitupiikistä. Maanantaina tuli sähköpostiin ilmoitus että maksu vastaanotettu, tilaus siirtyy toimitukseen. Saas nähdä miten homma toimii tällä hetkellä.. Olis kyl jääny tilaamatta jos olisin lukenut muiden kokemuksia kyseisestä puljusta. Nooh, odotellaan..

• puikula
        puikula kirjoitti:

Tuli viime viikon perjantaina pistettyä pioneerin vahvistin tilaukseen kitupiikistä. Maanantaina tuli sähköpostiin ilmoitus että maksu vastaanotettu, tilaus siirtyy toimitukseen. Saas nähdä miten homma toimii tällä hetkellä.. Olis kyl jääny tilaamatta jos olisin lukenut muiden kokemuksia kyseisestä puljusta. Nooh, odotellaan..

Tänään tuli sähköpostiin ilmoitus että kitupiikki on toimittanut tilauksen. Mukana seurantakoodi. Elikkä kyllä tuntuis homma toimivan. Maanantaina ilmoitus rahojen saapumisesta, torstaina paketti matkaan saksasta. Toivottavasti nopeus säilyy kotiovelle asti.

• ...

Nyt sain yhteyden luotua. Pahoittelivat ja sanoivat, että sähköpostijärjestelmässä oli ongelma. Ihme, että en saanut kiinni myöskään puhelimella. Lupasivat palauttaa rahat. Otin kopiot kaikista papereista ja palautin alkuperäiset palautusohjeen mukaisesti. Tuote meni eripaikkaan kuin kuitti ja mun tilinumero. Itse maksoin 42€ palautuksesta economyllä. Saa nähdä saanko tuotteen hinnan, jos sitäkään tai sitten noita postikuluja. Kunhan edes jotain- olen aika väsynyt tähän vääntöön. Laitan tänne kyllä viestiä, että miten kävi. Kannattaako kenenkään jatkossa tilata- en tiedä. Varauksella pitää suhtautua pieniin firmoihin. Esim. Pixmanian kanssa homma on toiminut tosi hyvin.

• ...
        ... kirjoitti:

Nyt sain yhteyden luotua. Pahoittelivat ja sanoivat, että sähköpostijärjestelmässä oli ongelma. Ihme, että en saanut kiinni myöskään puhelimella. Lupasivat palauttaa rahat. Otin kopiot kaikista papereista ja palautin alkuperäiset palautusohjeen mukaisesti. Tuote meni eripaikkaan kuin kuitti ja mun tilinumero. Itse maksoin 42€ palautuksesta economyllä. Saa nähdä saanko tuotteen hinnan, jos sitäkään tai sitten noita postikuluja. Kunhan edes jotain- olen aika väsynyt tähän vääntöön. Laitan tänne kyllä viestiä, että miten kävi. Kannattaako kenenkään jatkossa tilata- en tiedä. Varauksella pitää suhtautua pieniin firmoihin. Esim. Pixmanian kanssa homma on toiminut tosi hyvin.

Saa näköjään taistella koko talven ja kevään, että saisin rahat takaisin. Ihme pulju.

• ...
        ... kirjoitti:

Saa näköjään taistella koko talven ja kevään, että saisin rahat takaisin. Ihme pulju.

Rahat saatu takaisin. Osoittaa, että rehellistä, mutta ei niin jämptiä toimintaa, kuin saksalaisilla yleensä..

• hardi
        puikula kirjoitti:

Tänään tuli sähköpostiin ilmoitus että kitupiikki on toimittanut tilauksen. Mukana seurantakoodi. Elikkä kyllä tuntuis homma toimivan. Maanantaina ilmoitus rahojen saapumisesta, torstaina paketti matkaan saksasta. Toivottavasti nopeus säilyy kotiovelle asti.

kitupiikki on mielestäni ollut todella luotettava olen tilannut sieltä usein ja tavara tulee perille nopeasti ja varmasti vaikka maksan nordeasta niin lähetän vain kuitin spostilla niin tilaus siirtyy heti toimitukseen ja seuraavana päivänä olen saanut seurannan ja homma toimii... toista voi sanoa kotimaisesta ipcmax.com paska putiikista joka sai poliisin peräänsä kun ei hoitanut takuu vaihtoa vaan yritti korjata viikonvanhaa laitetta tuloksella että edelleen risa ja postimaksuja ei näy tilillä vaadin kaupanpurkua kuten kuluttajavirannomainenkin suositteleli tehtäväksi heti ja tulos asiakastunnukset hävis ja puhelimessa ei haluttu keskustella asiasta ja luuri korvaan ( herra toimitusjohtaja itse) tapausta tutkitaan nyt petoksena ja minulla laite jossa 11.5kk takuuta mutta en saa korjattua/vaihdettua sitä saatika purkaa kauppaa.. huokaus no tilasin sitten kitupiikistä uudet vehkeet tilauksesta 4pv dhl oli ovella koputtelemassa,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      197
      1173
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53