ultimatemarketin pilha 125 hyvä?

jantsi125

onko ultimatemarketin kovasti mainostamast rosendahlin pilha talot hyviä/ hinnan arvoisia? olen katsellut tuota pilha lomatalo 125, mutta ympärivuotiseen asumiseen.

13

8457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ultimatengrillikodanomistaja

      Ne ovat varsinaisia lautakasoja kaikki ultimaten mökit. mainostivat tuossa viikolla jotain pakettia joka oli 85 neliötä, hinta jotain 17777€ kaikilla varusteilla. mutta katsopa piirustusta, kaksikerroksine tavallinen mökki, kuin suoraan 70-luvulta, ei ollut 5 metrin huonekorkeuta ja korkeita ikkunoita. yläkerrasta et näe alakertaan. Kesämökin tulisi olla jollakin tapaa erikoinen. Muitakin toimittajiakin löytyy.

      • Rosendahl

        Kannattaa varmistaa firman talouspuoli ennen kuin ostat sieltä mitään. Kyseinen firma on mennyt konkkaan tietääkseni muutaman kerran (tai ei siis varsinaisesti sama firma, mutta samat tekijät), ja vienyt ainakin yhdellä kerralla kodinostajien rahoja mukanaan.


    • vvvvvvvvvvvvv

      Eikö tuo hinta kerro kaiken??

    • hirsimies

      pitää vaihtaa ikkunat ja ovet mökki-ikkunoista lämpölasisiksi,lisätä yläpohjan eristystä ainakin että saa luvan ympärivuotiseen käyttöön. jotta k-arvo olisi sallittun alapuolella

    • PL 125- 2009

      Rakensimme sellaisen viime kesänä-09- ei ole kaduttanut! On hyvän näköinen ja toimiva- saimme siis mitä tilasimme. Ikkunat otimme avattavat ja isommat ulko-ovet. Rakensimme paljon muutakin samaan pihapiiriin tilaten Ultimatemarketilta. Tarvittaessa voin lähettää kuvia ja kertoa tarkempia tietoja. Tuli paljonkin edullisemmaksi kuin muilta toimittajilta. Palvelu oli ok.

      • näin se menee

        Hinta kertoo Ultimaten tapauksessa kaiken.
        Piste.

        Etenkin taloista puhuttaessa halpa ja hyvä ei mahdu samaan lauseeseen.


      • Hyvä terve kilpailu!
        näin se menee kirjoitti:

        Hinta kertoo Ultimaten tapauksessa kaiken.
        Piste.

        Etenkin taloista puhuttaessa halpa ja hyvä ei mahdu samaan lauseeseen.

        Minusta on kummallista, että sanot kommentteja, jotka liittyvät oletuksiisi ja ennakkokäsityksiisi. Miksi on niin vaikeaa uskoa, jos joku puhuu omasta kokemuksestaan? Taidat olla kilpailija ja pelätä, että asiakkaat huomaavat, että halvemmallakin saa hyvää ja toimivaa. Siis oma lehmä ojassa.


      • Talvi 2009

        Me rakensimme Ultimatemarketilta useimpiakin rakennuksia pihapiiriin. Kokemukset yrityksen kanssa olivat ihan myönteisiä. Jos kiinnostaa, laitoin kuvia : http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2dyn8 lt125-lt-125.html. Kuvat ovat vähän huonolaatuisia, kännykkäkameralla otettuja, mutta otan joskus parempia. Ihan on talviasuttava, kun sellaiseksi teimme. Ja tuli edullisemmaksi kuin muilta toimittajilta, huomioiden vielä, miten monta rakennusta teimme. Tietysti materiaalin lisätään muut kustannukset x3, mutta niinhän se on, otti keneltä hyvänsä- maa, sähkö, viemäröinti, työvoima on huomioitava kustannuksissa.


      • pålaaaa

        Hei voisitko lähettää kuvia? Olen kiinnostunut pilha 125 rakentamisesta.


      • Kesä 2010
        pålaaaa kirjoitti:

        Hei voisitko lähettää kuvia? Olen kiinnostunut pilha 125 rakentamisesta.

        Kuvia Ultimatemarketin rakennuksistamme löytyy kuvaboxin ilmaiselta linkiltä.http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2dyn8 lt125-lt-125.html. (pääset suoraan viestisi yläpuolella olevasta linkistä). Mikäli haluat lisätietoja rakentamisesta, niin kysele, vastaamme mielellämme. Olemme nyt 2 vuotta läpi vuoden asuttaneet rakennuksia ja tyytyväisiä olemme olleet. Hinta on n. 1/3 edullisempi, kuin muilla isoilla toimittajilla. Mutta tietenkin rakentamisesta täytyy tietää jotain, ennen kuin ryhtyy siihen. Tai ottaa hyvä rakentaja.


    • 2013

      Kokemusta on Ultimatemarketin rakennuksista, myös Pilhasta. Kokemukset hyviä, tarvikkeet tuli ajallaan ja oli sitä, mitä luvattiinkin.
      Uskallan suositella, jos haluat lisätietoja, voit kysellä.

      • rakentaako

        Hei. Voisitko laittaa minulle tietoja rakennuksistasi ja siitä mitä todellisuudessa tuohon pakettiin kuuluu ja noin hintoja? Olemme miettineet Pilha tolon rakentamista ja olisi mukava kuulla ja miksi ei nähdä kuvia ultimaten rakennuksista.


    • Suomipoika100

      No nyt kun Ultimatemarket on jälleen mennyt konkkaan asiakkaiden etumaksujen kanssa, niin voi vaan sanoa, että hyvin menee Pilha-taloilla. Eiköhän kohta ole taas samojen hemmojen uusmarket nettisivut pystyssä ja sama touhu jatkuu, niinkuin on jo jatkunut 25 vuotta. Mutta itse talot ovat ihan OK, halpoja perusmökkejä, ja jos on varaa, osta kalliimpi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe