Canal Digital

irtisanoja

Nyt on sitten päästy eroon Canalin ikeestä. Kanavamuutos rupesi sylettämään ja halusin irtisanoa diilin irti sitovan sopimuskauden aikana. No asiakaspalvelussa eivät yhtyneet ajatukseen, mutta otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, joka oli Canaliin yhteydessä. Sittenpä se onnistui, kuun lopussa meneepi poikki!

27

2168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Canal digital sopimuksen ir...

Mikä kanavamuutoksessa oli ilkeätä

• irtisanoja

Kyseessä siis antenniverkossa näkyvästä, ennen oli 3 leffaa ja 1 urheilu.
        Muutoksen jälkeen 2 leffaa ja 2 urheilua.
        Itse en ole mikään urheilunystävä ja nyt käytännössä puoliksi urheilukanava, niin päätin että ei kiitos!

• Filmi-pakettiin??
        irtisanoja kirjoitti:

Kyseessä siis antenniverkossa näkyvästä, ennen oli 3 leffaa ja 1 urheilu.
        Muutoksen jälkeen 2 leffaa ja 2 urheilua.
        Itse en ole mikään urheilunystävä ja nyt käytännössä puoliksi urheilukanava, niin päätin että ei kiitos!

Canal Digitalilta kun saa antenniverkkoonkin tilata pelkät filmit, urheilua ei oo pakko ottaa.

Pitää vaan olla korvien välissä sen verran älyä että osaa soittaa ja vaihtaa!

Huh tuota uusavuttomuutta...

• muuttaa..
        Filmi-pakettiin?? kirjoitti:

Canal Digitalilta kun saa antenniverkkoonkin tilata pelkät filmit, urheilua ei oo pakko ottaa.

Pitää vaan olla korvien välissä sen verran älyä että osaa soittaa ja vaihtaa!

Huh tuota uusavuttomuutta...

ei cd antanut muuttaa kesken määräaikaisen tilauksen, sehän siinä ongelmana monilla olikin.
        elisa kyllä antoi jopa irtisanoa tuon kanavamuutoksen perusteella.

• samoin keinoin
        muuttaa.. kirjoitti:

ei cd antanut muuttaa kesken määräaikaisen tilauksen, sehän siinä ongelmana monilla olikin.
        elisa kyllä antoi jopa irtisanoa tuon kanavamuutoksen perusteella.

kuin mitä nyt irtisanoit koko paketin....vetoamalla kuluttaja-asiamieheen! Sitäpaitsi mulle kyllä sanottiin että SAA vaihtaa!

• laatu..
        samoin keinoin kirjoitti:

kuin mitä nyt irtisanoit koko paketin....vetoamalla kuluttaja-asiamieheen! Sitäpaitsi mulle kyllä sanottiin että SAA vaihtaa!

kaapelissa kuuden elokuvakanavan sijaan jäikin enää kolme elokuvakanavaa. niistä 24 euroa kuussa on ihan liikaa.
        viasatilla on kuusi elokuvakanavaa ja lisäksi kymmeniä muita kanavia, hinta yhteensä 29 euroa kuussa. eli hinta/laatusuhde on paljon parempi kuin cd:llä.

• hinnasta
        laatu.. kirjoitti:

kaapelissa kuuden elokuvakanavan sijaan jäikin enää kolme elokuvakanavaa. niistä 24 euroa kuussa on ihan liikaa.
        viasatilla on kuusi elokuvakanavaa ja lisäksi kymmeniä muita kanavia, hinta yhteensä 29 euroa kuussa. eli hinta/laatusuhde on paljon parempi kuin cd:llä.

jos teet 12kk sopimuksen on Viasatin hinta kaapelissa vain 23,95€/kk

• määrä..
        hinnasta kirjoitti:

jos teet 12kk sopimuksen on Viasatin hinta kaapelissa vain 23,95€/kk

satelliitissa viasatilla on moninkertainen määrä kanavia verrattuna kaapeliin. kaapelissa 13 kanavaa ja satelliitissa ~50 kpl.
        kun tekee 24kk sopparin, niin saa digiboksit ja antennin ilmaiseksi. myös asennuksen.

ja vaihdoin ihan sen takia satelliittiin kun vittuunnuin elisaan. eivät ensin meinanneet antaa irtisanoa canalin määräaikaista tilausta. onnistui vasta sitten kun uhkailin kuluttajaneuvojalla.
        no sain irtisanottua, mutta irtisanoin sitten kaikki muutkin tilaukset elisalta ja otin viasatin satelliitista.

• samat leffat?
        määrä.. kirjoitti:

satelliitissa viasatilla on moninkertainen määrä kanavia verrattuna kaapeliin. kaapelissa 13 kanavaa ja satelliitissa ~50 kpl.
        kun tekee 24kk sopparin, niin saa digiboksit ja antennin ilmaiseksi. myös asennuksen.

ja vaihdoin ihan sen takia satelliittiin kun vittuunnuin elisaan. eivät ensin meinanneet antaa irtisanoa canalin määräaikaista tilausta. onnistui vasta sitten kun uhkailin kuluttajaneuvojalla.
        no sain irtisanottua, mutta irtisanoin sitten kaikki muutkin tilaukset elisalta ja otin viasatin satelliitista.

Pyöriikö noilla Viasatin leffakanavilla TV1000:lla edes samat leffat kuin Canal :lla??

Meitsi kun ei halua katsoo kuutta kanavaa vain sen takia että niitä on kuusi, mä haluan katsoa tietyn genren leffoja: toiminta, sci-fi jne. Elikkä pyöriikö esmes Bond-leffat, Star Trek, Star Wars jne TV1000:lla? Vai onko siellä vaan jotain Travoltan sekundatoimintaleffoja niinkuin Maikkarilla?

• samat..
        samat leffat? kirjoitti:

Pyöriikö noilla Viasatin leffakanavilla TV1000:lla edes samat leffat kuin Canal :lla??

Meitsi kun ei halua katsoo kuutta kanavaa vain sen takia että niitä on kuusi, mä haluan katsoa tietyn genren leffoja: toiminta, sci-fi jne. Elikkä pyöriikö esmes Bond-leffat, Star Trek, Star Wars jne TV1000:lla? Vai onko siellä vaan jotain Travoltan sekundatoimintaleffoja niinkuin Maikkarilla?

kysessähän on ihan eri firmat, joten ostot ovat myös eri.
        itse olen viasatin leffoihin ollut enemmän tyytyväinen, kuin mitä olin canalin.
        viasatilla on kanavatkin järjestetty järkevästi aiheepiirin mukaan.

• eli pysyn Canalilla
        samat.. kirjoitti:

kysessähän on ihan eri firmat, joten ostot ovat myös eri.
        itse olen viasatin leffoihin ollut enemmän tyytyväinen, kuin mitä olin canalin.
        viasatilla on kanavatkin järjestetty järkevästi aiheepiirin mukaan.

Ei kelpaa sitten Viasatin TV1000:n leffat mulle kun eivät hanki samoja mitä Canal.

Tottakai mä tiedän että ne on eri firmoja, sen tietää lapsikin. Mutta ei se silti estä hankkimasta samoja leffoja kuin Canalilla!!! Ei mikään elokuvatuotantoyhtiö pistä soppariin lauseketta että "yksinoikeudella vain Viasatilla" tai "yksinoikeudella vain Canal :lla", sehän olisi taloudellinen itsemurha jos niin tekisivät. Tuotantoyhtiöille on eduksi tahkota mahdollisimman paljon rahaa tekemällä soppareita levityksestä ja esityksistä mahdollisimman monen tv-yhtiön kanssa!

• yksinoikeuksia..
        eli pysyn Canalilla kirjoitti:

Ei kelpaa sitten Viasatin TV1000:n leffat mulle kun eivät hanki samoja mitä Canal.

Tottakai mä tiedän että ne on eri firmoja, sen tietää lapsikin. Mutta ei se silti estä hankkimasta samoja leffoja kuin Canalilla!!! Ei mikään elokuvatuotantoyhtiö pistä soppariin lauseketta että "yksinoikeudella vain Viasatilla" tai "yksinoikeudella vain Canal :lla", sehän olisi taloudellinen itsemurha jos niin tekisivät. Tuotantoyhtiöille on eduksi tahkota mahdollisimman paljon rahaa tekemällä soppareita levityksestä ja esityksistä mahdollisimman monen tv-yhtiön kanssa!

sun kannattais katsoa noiden firmojen nettisivuja tarkemmin. molemmat firmat hankkii pohjoismaihin YKSINOIKEUDELLA leffoja.

mut maksa ihmeessä parista kämäisestä elokuvakanavastas 24euroa kuussa, jos kerran tyytyväinen olet :D

• joista en tykkää??
        yksinoikeuksia.. kirjoitti:

sun kannattais katsoa noiden firmojen nettisivuja tarkemmin. molemmat firmat hankkii pohjoismaihin YKSINOIKEUDELLA leffoja.

mut maksa ihmeessä parista kämäisestä elokuvakanavastas 24euroa kuussa, jos kerran tyytyväinen olet :D

Sanopa sinä että miksi maksaisin Viasatille leffoista joista en tykkää? Ei kuusi leffakanavaa ole yhtään parempi kuin kolme jos sieltä kuudelta ei tuu yhtäkään sellasta jota tulis katottuu.

Onks sun mielestä toiminta- ja sci-fi leffat jotenkin kämäisiä?? Mitäs itse sit kattelet? Jotain Travoltan Face/Off-tyyppisiä paskatoimintaleffoja??? Travolta on sen verran paska näyttelijänä että hyvä ettei sen leffat pyöri Canalillla.

Mä haluun katsoo Bondeja, X-men-leffoja, Matrixia, Tähtien sotaa ym joita Canalilla tuleekin.

Okei, mä maksan Canalilla noista korkeamman hinnan kuin te Viasatin asiakkaat mutta vastineeks saan katsoo juuri niitä leffoja joista tykkään.

Ei ole yleensä mitään ideaa ottaa vain pelkän hinnan takia jotain tiettyä pakettia, eikä se määrä korvaa laatua.

Sitäpaitsi mun lautasessa on vaan yksi LNB-paikka eikä ole sivusyöttöä tai tupla-LNBsyöttöä joten ei toi Viasatin kattelu siinäkään mielessä onnistu.

• valinnanvaraa..
        joista en tykkää?? kirjoitti:

Sanopa sinä että miksi maksaisin Viasatille leffoista joista en tykkää? Ei kuusi leffakanavaa ole yhtään parempi kuin kolme jos sieltä kuudelta ei tuu yhtäkään sellasta jota tulis katottuu.

Onks sun mielestä toiminta- ja sci-fi leffat jotenkin kämäisiä?? Mitäs itse sit kattelet? Jotain Travoltan Face/Off-tyyppisiä paskatoimintaleffoja??? Travolta on sen verran paska näyttelijänä että hyvä ettei sen leffat pyöri Canalillla.

Mä haluun katsoo Bondeja, X-men-leffoja, Matrixia, Tähtien sotaa ym joita Canalilla tuleekin.

Okei, mä maksan Canalilla noista korkeamman hinnan kuin te Viasatin asiakkaat mutta vastineeks saan katsoo juuri niitä leffoja joista tykkään.

Ei ole yleensä mitään ideaa ottaa vain pelkän hinnan takia jotain tiettyä pakettia, eikä se määrä korvaa laatua.

Sitäpaitsi mun lautasessa on vaan yksi LNB-paikka eikä ole sivusyöttöä tai tupla-LNBsyöttöä joten ei toi Viasatin kattelu siinäkään mielessä onnistu.

samanlaatuisiahan nuo leffat on, mutta kun kerran tv:stä maksan, niin edellytän myös sitä, että kun telkan laitan päälle sieltä on tultava katseltavaa juuri silloin.
        viasatin 50 kanavaa täyttää tuon ehdon, cd:n muutama ei.
        jos canal ei olisi kanavamuutosta mennyt tekemään, en tilausta olisi viasatille vaihtanut.

• siis kanavamääräkö
        valinnanvaraa.. kirjoitti:

samanlaatuisiahan nuo leffat on, mutta kun kerran tv:stä maksan, niin edellytän myös sitä, että kun telkan laitan päälle sieltä on tultava katseltavaa juuri silloin.
        viasatin 50 kanavaa täyttää tuon ehdon, cd:n muutama ei.
        jos canal ei olisi kanavamuutosta mennyt tekemään, en tilausta olisi viasatille vaihtanut.

se on tässä ratkaiseva??

Jos saan halvemmalla enemmän mutta huonompaa, niin miksi ihmeessä vaihtaisin?

Jos olen Tähtien sota-fani, ja haluan katsoa Tähtien sota-leffoja eikä niitä Viasatilta tule mutta Canalilta kyllä niin miksi kummassa vaihtaisin???

Mulle ei merkkaa kanavien määrä, kaksikin riittäisi jos sieltä tulee JUURI NE LEFFAT JOISTA TYKKÄÄN! En katso telkkaa katsomisen vuoksi, sen voi pitää kiinnikin jos juuri sillä hetkellä ei tule jotain katsomisen arvoista. Canalilla kyllä on muuten kolmella kanavalla 24/7 leffoja joten ei ne koskaan pimeänä ole. Vain Canal Mix on sellainen osapäiväinen kanava.

• tuplasti enemmän
        siis kanavamääräkö kirjoitti:

se on tässä ratkaiseva??

Jos olen Tähtien sota-fani, ja haluan katsoa Tähtien sota-leffoja eikä niitä Viasatilta tule mutta Canalilta kyllä niin miksi kummassa vaihtaisin???

Mulle ei merkkaa kanavien määrä, kaksikin riittäisi jos sieltä tulee JUURI NE LEFFAT JOISTA TYKKÄÄN! En katso telkkaa katsomisen vuoksi, sen voi pitää kiinnikin jos juuri sillä hetkellä ei tule jotain katsomisen arvoista. Canalilla kyllä on muuten kolmella kanavalla 24/7 leffoja joten ei ne koskaan pimeänä ole. Vain Canal Mix on sellainen osapäiväinen kanava.

viasatilla elokuvakanavia on tuplasti enemmän, joten on todennäköisempää että sieltä tulee juuri tai pian joku katsottava leffa. lisäksi viasat pakettiin kuuluu disney-kanavat, history, explorer, musiikkikanavia, viihdekanavia ja uutiskanavia.
        joten on melko varmaa että kun telkan päälle pistää niin sieltä myös jotain katsottavaa tulee.

jos haluaisin jotain tiettyä elokuvaa tms ehdottomasti katsoa, niin silloinhan minun ei kannattaisi maksukanavista maksaa vaan käyttää sekin raha videovuokraamoon.
        mutta kun haluan nimenomaan että telkkarista tulee jotain katsottavaa kun sen päälle laitan.
        siitä olen valmis maksamaan.

• Filmnetin aikoja
        siis kanavamääräkö kirjoitti:

se on tässä ratkaiseva??

Tulipa mieleen sellainen seikka että porukka täällä vollottaessaan Canal :n kanavamuutoksista, ei taidakaan muistaa sitä aikaa kun Canal :n edeltäjä oli Filmnet ja kanavia oli vain kaksi, siinäkin vielä alkuvaiheessa oli niin että ne kaksi Filmnet-kanavaa tuli eri satelliiteista (Filmnet The Complete Movie Channel tuli Thorista ja Filmnet Plus tuli Astrasta) eikä niitä voinut katsoa yhdellä katselumaksulla vaan jos halusi molemmat, Filmnet Movies/Filmnet 2 piti tilata CTV:ltä ja Filmnet Plus/Filmnet 1 piti tilata silloiselta MultiChoicelta.

Tai aikaa vielä aikaisemmin jolloin ei ollut kuin vaan yksi Filmnet-kanava.

Joten aika hyvin on nykyäänkin asiat vaikka kanavauudistus tulikin...

• EI SE MÄÄRÄ
        tuplasti enemmän kirjoitti:

viasatilla elokuvakanavia on tuplasti enemmän, joten on todennäköisempää että sieltä tulee juuri tai pian joku katsottava leffa. lisäksi viasat pakettiin kuuluu disney-kanavat, history, explorer, musiikkikanavia, viihdekanavia ja uutiskanavia.
        joten on melko varmaa että kun telkan päälle pistää niin sieltä myös jotain katsottavaa tulee.

jos haluaisin jotain tiettyä elokuvaa tms ehdottomasti katsoa, niin silloinhan minun ei kannattaisi maksukanavista maksaa vaan käyttää sekin raha videovuokraamoon.
        mutta kun haluan nimenomaan että telkkarista tulee jotain katsottavaa kun sen päälle laitan.
        siitä olen valmis maksamaan.

merkkaa!! Mä oon koittanut toitottaa sulle että vaikka sieltä tulis tuhat leffaa kuussa niin jos siinä ei ole mitään katsomisen arvoista niin turha maksaa!

Miksi ihmisillä on mielessä vaan toi "paljousalennus" eikä laatu ja suosikit enää merkkaa mitään??

"Saattaa tulla jokin katsomisen arvoinen" ei ole tae vaan "ehkä" mutta se ei riitä mulle. Jos mä tiedän, ja kun tiedän, että Canalilla tulee mm. Bondeja, Star Warseja ym. joita haluan katsoa niin en vaihda vaikka sais puolet halvemmalla paketin jossa on 20 24/7 leffakanavaa mutta leffat ei ole ollenkaan sellaisia joita haluan katsoa!

Mulla on tietyt mieltymykset leffojen suhteen, on silkkaa teeskentelyä alkaa muuttamaan niitä vain sen takia että jollakin kilpailijalla saa enemmän vähemmällä rahalla mutta se leffavalikoima ei tyydytä pätkääkään!

Tätä pointtia mä oon tässä koittanu sulle selittää, toivottavasti sulle nyt meni "jakeluun".

• eroa ole..
        EI SE MÄÄRÄ kirjoitti:

merkkaa!! Mä oon koittanut toitottaa sulle että vaikka sieltä tulis tuhat leffaa kuussa niin jos siinä ei ole mitään katsomisen arvoista niin turha maksaa!

Miksi ihmisillä on mielessä vaan toi "paljousalennus" eikä laatu ja suosikit enää merkkaa mitään??

"Saattaa tulla jokin katsomisen arvoinen" ei ole tae vaan "ehkä" mutta se ei riitä mulle. Jos mä tiedän, ja kun tiedän, että Canalilla tulee mm. Bondeja, Star Warseja ym. joita haluan katsoa niin en vaihda vaikka sais puolet halvemmalla paketin jossa on 20 24/7 leffakanavaa mutta leffat ei ole ollenkaan sellaisia joita haluan katsoa!

Mulla on tietyt mieltymykset leffojen suhteen, on silkkaa teeskentelyä alkaa muuttamaan niitä vain sen takia että jollakin kilpailijalla saa enemmän vähemmällä rahalla mutta se leffavalikoima ei tyydytä pätkääkään!

Tätä pointtia mä oon tässä koittanu sulle selittää, toivottavasti sulle nyt meni "jakeluun".

kuten jo aiemmin mainitsinkin, ei niiden elokuvien laadulla mitään eroa noiden kanavien välillä ole.
        canal oli ihan tyydyttävä siihen saakka kunnes ne meni minimoimaan kanavatarjontansa.
        itse en ainakaan jaksa tuntikaupalla mitään tiettyä elokuvaa jäädä odottamaan. silloin kun canalilla kanavia oli vielä tarpeeksi silloin sieltä yleensä tulikin kohta puoliin jotain katsomisen arvoista.
        mutta kun kanavia on enää kolme, pitäisi olla tallentava digiboksi että näkisi haluamansa. itse en ainakaan viitsi laittaa herätyskelloa viideltä aamuyöstä soimaan elokuvan takia.

ja kuka jaksaa pelkkiä elokuvia aina katsoa? siksi onkin hyvä että on myös muuta tarjontaa. canalillahan ei ole muuta kuin elokuvia tai urheilua.

• viasattiin

ja toistaiseksi ihan tyytyväinen. Ainoa asia,mikä ihmetyttää on tekstityksen laatu. TV1:sen teksitykset on tehty vain puolittain eli suurin osa puuttuu. Onko muilla samaa ongelmaa? Canalia en enää ikinä ota, vaikka irtisanomisen yhteydessä lupasivat kuut ja taivaat..

• tekstit..

kyllä TV1:lle on ne aivan alkuperäiset tekstit, jotka t-verkon lähetyksessäkin on. eli ylelle palautetta!

• Äähhhh?

Kummasta sä oikein pamlaat?
      Canal Digitalista vai Canal kanavista???
      Ne on ihan kaksi eri systeemiä.
      Käsittääkseni CanalDigital ei ole muuttanut mitään systeemejään.

• tarkoitti

canal :aa ?

• CD taas jälleenmyyjä
        tarkoitti kirjoitti:

canal :aa ?

Canal on ohjelman tuottaja/sisällön tuottaja, Canal Digital taas on jälleenmyyjä/jakeluoperaattori (ja antenniverkon tapauksessa Digita on sitten vielä se verkko-operaattori).

Canal ja Canal Digital ei ole samaa firmaa, Canal nimistä firmaa itseasiassa ei edes ole olemassa nykyisin, se on vain kanavien nimi ja sen takana on C More Entertainment jonka puolestaan omistaa SBS Broadcasting jonka muita kanavia on mm. musiikkikanava The Voice ja radioasema Kiss.

• jatkan tähän

tuli virheilmoitus että ketjun hierarkia on liian syvä joten jatkan kommentoimista tähän:

"kuten jo aiemmin mainitsinkin, ei niiden elokuvien laadulla mitään eroa noiden kanavien välillä ole. "

Eikö silloin ole eroja jos Viasatilta ei tule mm. Bondeja ja Star Warsia? Minun mielestäni on.

"canal oli ihan tyydyttävä siihen saakka kunnes ne meni minimoimaan kanavatarjontansa. "

Aivan, sinä peräät sitä kanavamäärää ja leffamäärää, minä taas sitä että saan katsoa SELLAISIA LEFFOJA JOISTA TYKKÄÄN.

"itse en ainakaan jaksa tuntikaupalla mitään tiettyä elokuvaa jäädä odottamaan. silloin kun canalilla kanavia oli vielä tarpeeksi silloin sieltä yleensä tulikin kohta puoliin jotain katsomisen arvoista. "

Tuleehan sieltä nytkin. Nyt vaan on jaettu urheilu omalle kanavalleen, olishan se tyhmää että olis 7 kanavaa joista yksi pyhitetty urheilulle ja yksi osittain urheilulle. Nyt ne on jaettu niin että kahdelta kanavalta tulee vain urheilua, ja lopuilta leffoja. Varsinaisia leffakanavia on vain kolme, ok mutta onhan HD myös leffakanava mutta se vaatisi hieman uudemman digiboksin.

"mutta kun kanavia on enää kolme, pitäisi olla tallentava digiboksi että näkisi haluamansa. itse en ainakaan viitsi laittaa herätyskelloa viideltä aamuyöstä soimaan elokuvan takia. "

No niin! Ja sitten jotkut jaksaa valittaa että uusintoja tulee liikaa! Niitä uusintoja on juuri sen takia että kaikki ehtisi nähdä haluamansa! Elikkä näköjään niitä uusintoja ei kuitenkaan silti tule liikaa vaan liian vähän koskapa sinäkään et ehdi katsoa.

"ja kuka jaksaa pelkkiä elokuvia aina katsoa? siksi onkin hyvä että on myös muuta tarjontaa.
      canalillahan ei ole muuta kuin elokuvia tai urheilua."

CANAL :lla EI mutta Canal Digitalilla on. 47 kanavaa jos ottaa Canal Digital Viihdepaketin. Jos ei tykkää urheilusta voi jättää Canal Sport kanavat pois ja tilata Perhe Film-paketin joka sisältää lähes kaiken saman kuin Viihdepaketti, eli ainoastaan Canal Sport-kanavat, Discovery Science ja Discovery Civilisation kanavat sekä Canal Mix ja HD loistavat poissaolollaan. Eli Perhe Film-vastaa siis tavallista Canal Digital Perhe-pakettia plus että siinä on ne kolme Canal Film-kanavaa.

Sitäpaitsi, onhan meillä digitv:kin, maanpäällisessä digitv:ssäkin tulee useita kanavia. Tavallisten TV1, TV2, MTV3, Nelonen lisäksi tulee myös Yle Teema joka sisältää dokumentteja, tiedettä, taidetta, kulttuuria, Yle24 joka on tällä hetkellä uutis- ja dokumenttikanava mutta Yle24 loppuu vuoden vaihteessa ja sen korvaa pop-kulttuuriin keskittyvä Yle Extra, Nelonen Plus puolestaan muuttuu keväällä Nelonen Jimiksi, sitten on Urheilukanava ja musakanava The Voice (Voicea jaksaa katella, pirteä ilmestys ja jopa parempi kuin MusicTV), sitten on vielä jämäkanavat Subtv ja Digiviihde (pornoa ja tietokonepelejä).

• tilaajille..

tuo canal sopii hyvin rajoittuneille katselijoille, joille riittää urheilu ja leffat.
        viasatilla taas tarjonta on monipuolisempaa, jotkut haluavat katsoa esim dokkareitakin.

kyllä nuo ylen kanavat näkyy viasatilla myös, mutta ylen kanavien tarjonta on aika b-luokkaista.
        ja toki onhan cd:lläkin tuo laajempi paketti, mutta se on kovin ylihinnoiteltu viasatiin verrattuna.

• mitä sä tarkoitat
        tilaajille.. kirjoitti:

tuo canal sopii hyvin rajoittuneille katselijoille, joille riittää urheilu ja leffat.
        viasatilla taas tarjonta on monipuolisempaa, jotkut haluavat katsoa esim dokkareitakin.

kyllä nuo ylen kanavat näkyy viasatilla myös, mutta ylen kanavien tarjonta on aika b-luokkaista.
        ja toki onhan cd:lläkin tuo laajempi paketti, mutta se on kovin ylihinnoiteltu viasatiin verrattuna.

rajoittuneella? Sitäkö ettei katso mitä tahansa leffoja katsomisen vuoksi vaan siksi että fanittaa jotain tietyn genren leffoja?

Mun mielestä toi alkaa mennä jo solvauksen puolelle jos Canalin asiakkaita aletaan sanomaan rajoittuneiksi.

Katson mäkin dokkareita mutta niitä voi katsoo vaikka kotimaan kanaviltakin! Esimerkiks tiededokkarit on mielenkiintoisia, esim. Prisma ja muut vastaavat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5602
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4217
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2906
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      153
      2181
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1916
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      126
      1749
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      978
    Aihe