Toi keikka oli hiton hieno. Mä tykkäsin. Kaikki siin oli iha kohdallaan. Mä en kyl vielkää usko todeks et mä näin pinkin iha tos silmien edessä melkein :D Mä en unohda tota keikkaa koskaan!
WE LOVE YOU P!NK
Helsingin keikka
8
1101
Vastaukset
- p!nk rocks!!!
se keikka oli sairaan hyvä!! olen 11 vuotias turkulainen fanisi!!
mulla on sun kaikki levys ,t-paita,tarjoja ja pinssejä!!
i"love you p!nk- ....
Pink ei ymmärrä suomenkieltä... ja vaikka ymmärtäisi, niin tuskin lukisi tätä palstaa.
Sen sijaan voit kohdistaa kirjoituksesi toisille suomalaisille Pink-faneille. :)
- P!nk 4-eva
Mä olin kans katsomassa helsingissä kyseistä keikkaa ja olen ollut p!nk fani ekasta sinkusta alkaen. Olin niin sekaisin keikalla, et välillä porasin, huusin ja lauloin. Vieläkin olen ihan sekaisin, ajatellessani et kuinka hienoa oli olla paikalla ja saada nähdä hänet ja se uskomattoman upee keikka. Jotenkin niin lähellä, mut sit taas niin kaukana..Mut aiwan mahtavaa kuitenkin. Onko muuten jossakin jotain suomalaista pinkki fani sivustoa tai yhteisöä, kun yhden tiedän mutta se ei kyllä ole ihan ajantasalla, et kertokaa ihmeessä jos tiedätte.?
Amerikkalaiset nettisivut tulee luettuu liianki usein, et josko P!nk olis päiväkirjaa kirjotellu, mut ehkä sillä toi kiertue on niin kiireinen, et ei kauheesti kerkee skriivaileen.- pinkrocks
joo mäki tiiän yhen suomenkileisen sivuston mut se ny on iha pihalla. Tai ei todellakaan ajantasalla. Mut noi kaikki ulkomaalaiset sivustot on tosi hyviä :D
Tuleekoha Pink viel uudestaa Suomee? Se olis niin ihanaa - P!nk 4-eva
pinkrocks kirjoitti:
joo mäki tiiän yhen suomenkileisen sivuston mut se ny on iha pihalla. Tai ei todellakaan ajantasalla. Mut noi kaikki ulkomaalaiset sivustot on tosi hyviä :D
Tuleekoha Pink viel uudestaa Suomee? Se olis niin ihanaaTerve :)
Joo, todellakin toivottavasti tulisi. Mielestäni keikalla ainakin oli hyvä fiilis yleisön ja artistin puoleltakin, et ei luulisi, että hänellä ainakaan huono kokemus oli suomesta. Että eikun peukut pystyyn et ens vuonna uusiks...oon kyllä ajatellu et jos tässä joskus olis mahdollista, niin lähtis jonnekkin kattomaan P!nkiä johonkin muuallekkin :)
Oletko itse ollut muilla keikoilla?
P.S Mä olen täs kattellu melkein joka päivä tota live Dvd:tä...en varmaan ikinä kyllästy siihen...aina kuulostaa yhtä hyvältä ja oli hienoa et siinä oli tota matskua on the road with pink..:) I - pinkrocks
P!nk 4-eva kirjoitti:
Terve :)
Joo, todellakin toivottavasti tulisi. Mielestäni keikalla ainakin oli hyvä fiilis yleisön ja artistin puoleltakin, et ei luulisi, että hänellä ainakaan huono kokemus oli suomesta. Että eikun peukut pystyyn et ens vuonna uusiks...oon kyllä ajatellu et jos tässä joskus olis mahdollista, niin lähtis jonnekkin kattomaan P!nkiä johonkin muuallekkin :)
Oletko itse ollut muilla keikoilla?
P.S Mä olen täs kattellu melkein joka päivä tota live Dvd:tä...en varmaan ikinä kyllästy siihen...aina kuulostaa yhtä hyvältä ja oli hienoa et siinä oli tota matskua on the road with pink..:) Ijuu pidetää peukut pystyssä :D Mä en oo käyny kattoo Pinkii muualla. Haluisin kyllä.. olis se aika mahtavaa.
Mullakin on se samainen dvd, ihan paras. Olin kylläkin nähny sen konsertin tv:stä jo aikasemmin mutta ei se mitään! Joo se kulisseissa juttu oli hyvä. Pinks on hauska tyyppi :D - P!nk 4-eva
pinkrocks kirjoitti:
juu pidetää peukut pystyssä :D Mä en oo käyny kattoo Pinkii muualla. Haluisin kyllä.. olis se aika mahtavaa.
Mullakin on se samainen dvd, ihan paras. Olin kylläkin nähny sen konsertin tv:stä jo aikasemmin mutta ei se mitään! Joo se kulisseissa juttu oli hyvä. Pinks on hauska tyyppi :DJoo, se on kyl tosi hauska ja muuteskin kauheen ihana. Ja itellä nuo aatteet menee sen kaa oikeesti asias ku asias aika yksiin, siksi P!nk onkin mulle niin tärkee jotenkin..joku kai saattaa jossain aatella et toi on ihan pimee, mut P!nk on mulla joka päivä kuvioissa ja se on fakta...:)Ja sen musa on vaan niin hyvää...En malta jaksaa odottaa sitä Catacombs leffaa jossa hän on näytellyt tänä vuonna se on tehty, mut koskahan mahtaa tulla ihan niinku saataville...? On kyl ihanaa ku on tuollasia kanssa ihmisiä, tää suomi24 palsta on muutenkin aika hyvä ja laaja...ja nyt vast hokasin täältä tätä p!nk palstaa ettii...:)
- pinkrocks
P!nk 4-eva kirjoitti:
Joo, se on kyl tosi hauska ja muuteskin kauheen ihana. Ja itellä nuo aatteet menee sen kaa oikeesti asias ku asias aika yksiin, siksi P!nk onkin mulle niin tärkee jotenkin..joku kai saattaa jossain aatella et toi on ihan pimee, mut P!nk on mulla joka päivä kuvioissa ja se on fakta...:)Ja sen musa on vaan niin hyvää...En malta jaksaa odottaa sitä Catacombs leffaa jossa hän on näytellyt tänä vuonna se on tehty, mut koskahan mahtaa tulla ihan niinku saataville...? On kyl ihanaa ku on tuollasia kanssa ihmisiä, tää suomi24 palsta on muutenkin aika hyvä ja laaja...ja nyt vast hokasin täältä tätä p!nk palstaa ettii...:)
Mäki tiijän sen Catacombs leffan mut eipä oo täällä suomessa sitä näkyny?! Olis iha kiva nähä se. Se on kai tuolla amerikassa jo nähtävissä... en kylläkää oo varma! ;D
Vielä tosta Pinkin asenteest. Musta se on niin paras ku voi olla. Se on kuule tosi fiksu likka. En haluis joutuu sen kanssa kiistoihi koska Pinks voittas mut heti :D Pink kyl osaa olla aika... sexy mut eikai siin mitää pahaa oo. Kunha ei mee liiallisuuksii.
Sitä juttua en kyl tajuu että ku tuo Birtney on ny vähä sekasin ja alkanu vialutella niin kun Pinkistä on saatu kuva mis hän nousee autoo ja pakostaha siin vähä vilahtaa jos on hame niin heti leimataa samanlaiseks ku tää briitu. Bimboks.. se on väärin! Muuteki paparatsit vois antaa edes jotai yksityisyyttä. Huoh..
No täs oli vähä juttua luettavaks ;D
P.s Kuuntelen just Pinkii samal ku kirjotan tätä, biisi; the one that got away
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868