tyttäremme syntyi vähän alle kahden kilon painoisena, 42cm pitkänä, raskaus viikolla 36-37, siinä puolessa välissä.
nykyään tytär on yli 10, täysin terve ollut, keuhkot aika pienet mutta aina ollut täysin terveet.
keskoskaapissa ei joutunut olemaan ollenkaan ja sairaalassa oltiin n. viikon verran.
halusin vain kertoa tarinani ja melkein aina on niin että näin 'isot' keskoset selviävät ilman minkäänlaisia vammoja.
tyttäremme
maaami
2
1657
Vastaukset
- umppu 42
minulla on kans 3 keskos lasta vanhin joka syntyi 99v painoi vain 2,5kg toinen 1,5kg ja kuopus 1kg kovasti oli vaikeuksia kaikkien kanssa alussa ,mut rutiinilla meni jo muitten hoidot vaikka pienin oli sairala hoidossa 6kk .onne pienntenne kanssa ja kaikkia hyvää perheillenne tv umppu
- suski_19
2kk ennen laskettua aikaa... painoin 1kilon ja äidilleni jo sanottiin etten selviä, mutta selvisin sittenkin.. nyt olen 19! mulla on tosin hahmotushäiriö, vissiinkin just tästä keskoisuudesta johtuen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5321746Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84853
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2687- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533