tyttäremme syntyi vähän alle kahden kilon painoisena, 42cm pitkänä, raskaus viikolla 36-37, siinä puolessa välissä.
nykyään tytär on yli 10, täysin terve ollut, keuhkot aika pienet mutta aina ollut täysin terveet.
keskoskaapissa ei joutunut olemaan ollenkaan ja sairaalassa oltiin n. viikon verran.
halusin vain kertoa tarinani ja melkein aina on niin että näin 'isot' keskoset selviävät ilman minkäänlaisia vammoja.
tyttäremme
maaami
2
1657
Vastaukset
- umppu 42
minulla on kans 3 keskos lasta vanhin joka syntyi 99v painoi vain 2,5kg toinen 1,5kg ja kuopus 1kg kovasti oli vaikeuksia kaikkien kanssa alussa ,mut rutiinilla meni jo muitten hoidot vaikka pienin oli sairala hoidossa 6kk .onne pienntenne kanssa ja kaikkia hyvää perheillenne tv umppu
- suski_19
2kk ennen laskettua aikaa... painoin 1kilon ja äidilleni jo sanottiin etten selviä, mutta selvisin sittenkin.. nyt olen 19! mulla on tosin hahmotushäiriö, vissiinkin just tästä keskoisuudesta johtuen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241197
- 1181048
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98879- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270734- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49579
- 25545