tyttäremme syntyi vähän alle kahden kilon painoisena, 42cm pitkänä, raskaus viikolla 36-37, siinä puolessa välissä.
nykyään tytär on yli 10, täysin terve ollut, keuhkot aika pienet mutta aina ollut täysin terveet.
keskoskaapissa ei joutunut olemaan ollenkaan ja sairaalassa oltiin n. viikon verran.
halusin vain kertoa tarinani ja melkein aina on niin että näin 'isot' keskoset selviävät ilman minkäänlaisia vammoja.
tyttäremme
maaami
2
1657
Vastaukset
- umppu 42
minulla on kans 3 keskos lasta vanhin joka syntyi 99v painoi vain 2,5kg toinen 1,5kg ja kuopus 1kg kovasti oli vaikeuksia kaikkien kanssa alussa ,mut rutiinilla meni jo muitten hoidot vaikka pienin oli sairala hoidossa 6kk .onne pienntenne kanssa ja kaikkia hyvää perheillenne tv umppu
- suski_19
2kk ennen laskettua aikaa... painoin 1kilon ja äidilleni jo sanottiin etten selviä, mutta selvisin sittenkin.. nyt olen 19! mulla on tosin hahmotushäiriö, vissiinkin just tästä keskoisuudesta johtuen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711569
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361176- 521025
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187878- 39769
- 49740
- 60668
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532640- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77568