halvalla piirtoa

ja valovoimaakin edes vähän

Eli kannattaako silloin etsiä käytettyä vanhaa EF L sarjan objektiivia ilman IS:ää ja USM:ää. Haen 300 tai kakkosvaihtoehtona 400 millistä canoniin. Onko muita varteenotettavia vaihtoehtoja vanhoissa käytetyissä joissa piirtoa ja sitä valovoimaakin jonkun verran löytyisi (edes F 4 verran kolmesataseen)

6

1279

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaista

Objektiivia valmistettukaan kuin Canon EF 300/4 L? Eikös niissä ole USM kaikissa EF malleissa?Vastatkaa viisaammat.

• niitä

300/4L objektiivia tehtiin ilman vakaajaakin, mutta kyllä siinä oli USM-tarkennusmoottori.

• mielipiteeni

Vanhat ilman-IS mallit ovat monissa testeissä ja kommenteissa pärjänneet uusia paremmin. Eli piirtoa riittää. Itse en ottaisi ilman USM:ää, koska tarkennusnopeus on hieno asia teleissä. IS:n kanssa on hankalampi sanoa. Jos kuvaat paljon jalustalta, ei IS:ää paljoa tarvitse. Sen sijaan jos yrität käsivaralta (esim. lintujen lentokuvia), niin IS on taivaan lahja.

• Wessuli

Hopsis =)

Nyt on huuto.netissä myynnissä ehkäs just SINUN tarpeisiin passelii L-sarjan laatuoptiikkaa...
      Käyhän tsekkaamas. Hinta oli muistaakseni 950e alkuunsa eli siitä vaan huutamaan tai ottamaan myyjään yhteyksii.

kahtelin ihekin niitä silsilmäl mut nyt ei rahavarat riitä ko tuli jo tehtyy muita objektiivikauppoi uusista tuotteista.

Toivotaan etä löydät hyvän laatuputken kohtuuhintaan. =)

• Teemu 56

Aika hyvin olet piilottanut viestiisi oman huuto.net ilmoituksesi mainoksen.

• Wessuli
        Teemu 56 kirjoitti:

Aika hyvin olet piilottanut viestiisi oman huuto.net ilmoituksesi mainoksen.

Jos tuo heitto oli minul meinattu niin erreehyit kyl pahemman kerran. Minul ko ei sellasii ylellisyyksii oo ikuna ollu. Ja jos ois niin en taatusti ois myymäs pois. Kyl ne on rahakkaampii ihmisii ko miä, jotka myy tollasii L-sarjan putkii pois. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      149
      2165
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      954
    3. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      917
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      868
    5. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      850
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      804
    7. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      53
      753
    8. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      721
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      288
      719
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      35
      670
    Aihe