1. Mikä Bratzeissä on hienointa?
2. Minkä ominaisuuden / piirteen haluaisit itsellesi Bratzeiltä?
3. Paljonko saat viikkorahaa?
4.Mihin käytät viikkorahasi?
5. Ymmärrätkö miksi jotkut aikuiset, eivät pidä Bratzeistä?
Muutama kysymys, ei aikuisille
6
940
Vastaukset
- asdf
1. Kai niistä on jollekulle ajanvietettä.
2. Rahat. Tyttärillä näyttää olevan varaa jokaiseen hepeneeseen, minkä silmä kohta.
3. Viis euroo.
4. Pistän säästöön tai ostan sarjiksia.
5. Mä olen 13 enkä itekkään tykkää bratzeista. Kasa amerikanpellejä juoksee ympyrää supermarketissa, hallelujaa hallelujaa. Ihme turbohuulisia läskipäitä . - Bratz-girl-Laura
1. En oikeen osaa sanoo ne vaan on niin ihania...niil on aivan ihanat silmät ja hiukset ja ne niitten vaatteet on ihanii...
2. Hiukset.
3. 10€ (paitsi että kesästä asti ollu jäässä ku sain uuden kännykän)
4. Laitan säästöön että voin sitten ostaa jotain isompaa. Ja joskus tulee käytyy frendejen kaa shoppaileen.
5. En kyllä ymmärrä, itse pidän Bratzeistä paljon, ja mun äitikin pitää niistä ja siitä ohjelmasta kans, joka on tosi hyvä...:) - Bratz-girl-Laura
1. En oikeen osaa sanoo ne vaan on niin ihania...niil on aivan ihanat silmät ja hiukset ja ne niitten vaatteet on ihanii...
2. Hiukset.
3. 10€ (paitsi että kesästä asti ollu jäässä ku sain uuden kännykän)
4. Laitan säästöön että voin sitten ostaa jotain isompaa. Ja joskus tulee käytyy frendejen kaa shoppaileen.
5. En kyllä ymmärrä, itse pidän Bratzeistä paljon, ja mun äitikin pitää niistä ja siitä ohjelmasta kans, joka on tosi hyvä...:) - sohvi
1.Musta bratzien vaatteet on ihaninp ja niitten kampaukset.
2.Sellaiset hiukset kuin brstzella on.
3.En saa viikkorahaa mut aika paljon kaikkia juttuja ja kalliita vaatteita.
4.Sama vastaus kuinedellisessa.
5.Mun serkku oli sanonut et se mamman mielest ne on rumii. - krishe
1.Se, kun niillä on niin hienoja vaatteita ja ne on tosi nättejä. 2.Haluisin olla suositumpi ja muodikkaampi. 3. 5-20 €. 4.Vaatteisiin ja siihen mitä tarvitsen. Bratzeihin xD
- 5shs5jsjn4sh35
1. Mikä Bratzeissä on hienointa?
- Erilaisuus. Niitä ei voi edes verrata Barbiehin tai muihin nukkeihin, sillä Bratzien ulkonäkö, tyyli, vartalo ja kaikki on niin erilaisia. Bratzeja alettiin valmistamaan 2000-2001 ja Barbie-valmistaja Mattel teki Barbien ja Bratzin risteytysnuken, My Scenen muistaakseni 2003. En ymmärrä, miksi Mattel sotii Bratzien valmistajan kanssa, sillä Mattelhan on itse matkinut Bratzeja! Nykyajan barbeillakin taitaa jo kengät pysyä jalassa, mutta silloin kun Bratzit keksittiin, Bratzien kenkienkiinnityssysteemi oli todella uudenlainen ja hyvä keksintö! Nuket pysyvät pystyssä ilman tukea ja kengät pysyvät myös loistavasti jaloissa kiinni!
2. Minkä ominaisuuden / piirteen haluaisit itsellesi Bratzeiltä?
- Bratzeissa olen kiinnittänyt huomiota upeisiin kampauksiin ja nätillä tavalla tuimaan katseeseen. Myös kengät ovat ihania, mutta ymmärrän kyllä että oikeiden ihmisten jaloille sellaiset voisivat olla haitaksi.
3. Paljonko saat viikkorahaa?
- En saa viikkorahaa, vain syntymäpäivänä ja jouluna saan joko rahana tai tavarana lahjani.
4.Mihin käytät viikkorahasi?
Ei viikkorahaa.
5. Ymmärrätkö miksi jotkut aikuiset, eivät pidä Bratzeistä?
- Makunsa kullakin, mutta jos lapsi toivoo enemmän Bratzia kuin Barbieta, aikuisen tulisi ostaa hänelle silloin mieluummin Bratz vaikka itse pitäisikin Barbieta parempana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067