Mitä seuraavia kursseja minun kannattaisi ottaa arkkitehtiopiskeluita ajatellen nyt lukiossa, eli siis mistä olisi hyötyä?
FY2 Lämpö
FY3 Aallot
FY4 Liikkeen lait
FY5 Pyöriminen ja gravitaatio
FY6 Sähkö
FY7 Sähkömagnetismi
FY8 Aine ja säteily
FY10 Fysiikan kokonaiskuva
FY11 Mittaaminen ja havannointi fysiikassa
FY12 Sähköopin mittauksia
FY13 Matemaattinen fysiikka 1
FY14 Matemaattinen fysiikka 2
hei ARKKITEHDIT
minä vain
1
648
Vastaukset
- ark+teht
Arkkitehtuurin pohja on yleissivistys, luovuus, esteettisyys, kaikki taide, avoimuus, humanismi, ja myös tekniikka. Arkkitehti ei voi tietää mistään liikaa. Mikään tieto ei ole pahaksi. Paitsi väärä tieto.
Mutta älä unohda sisäänpääsykokeita. Kehitä piirustustaitoasi, opettele matematiikkaa. Ja muista nyt sekin että moni on päässyt a-osastolle vasta kolmannella neljännellä yrittämällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1264605BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003825- 2093105
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1052973Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main652781- 1161560
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok51545- 601286
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2431128MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1211044