...toisena Serie B:ssä eli ei pidempää kuin vuoden poissaolon 'roistofasisti ja mafioso' Berlusconi saanut vanhalle rouvalle.
Kauden 2007 - 08 alkaessa Silvio B. istuukin sitten jo pitkää vankeustuomiota, kun ei ole pääministeri niin ei selviä enää millään selittelyillä ja sitten onkin Milan pääomistaja ja puheenjohtaja kiven sisässä ja pitkään... miten seura sitten selviää - ei mitenkään ja Juventus porskuttaa, kun roistoseura ja sen pj ovat poissa pelissä!
Juventus jo...
2
211
Vastaukset
- Sad story
Tiedätkö miten kävi sille entiselle Juventus-pelaajalle, joka hyppäsi ikkunasta? Onko toipunut vammoistaan ?
- juvetus
niin kun toi juventus on tuolla seria b:ssä niin pitääkä sen voittaa,seria been runkosarja että päsee takas seria a:han??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838