Miksei mun omput ala lisääntymään?Ne on ollu mulla puolisen vuotta,osa oli saadessa jo aikuisen kokoisia,ikää en niille tiedä.Niitä on noin 10kpl.
Ompuista
5
279
Vastaukset
- vivi
jos kaikki omppusi avat naaraita?Omenakotilothan ei siis ole kaksneuvoisia...
- ehkäpä---
Mutta niitä on kuitenki useampi että luulis jonkun olevan uroskin.Eilen laskin niin niitä on 14kpl.
Ei varmaan mitenkää voi määrittää sukupuolta? - kotilo-kaktusfani..
ehkäpä--- kirjoitti:
Mutta niitä on kuitenki useampi että luulis jonkun olevan uroskin.Eilen laskin niin niitä on 14kpl.
Ei varmaan mitenkää voi määrittää sukupuolta?Olosuhteetikin vaikuttaa.
Minkäkokonen akvaario?
Entä vesiarvot?
onhan allas kypsytetty? - vastauksia
kotilo-kaktusfani.. kirjoitti:
Olosuhteetikin vaikuttaa.
Minkäkokonen akvaario?
Entä vesiarvot?
onhan allas kypsytetty?120l
en muista vesiarvoja mitkä oli ku kaveri mittas viime viikolla mutta sano että ne on hyvät,veden kovuuskin kuulemma erinomainen
allas on kypsytetty,ollut kaloilla käytössä ennen kuin kotiloille se laitettiin - kotilo-kaktusfani.
vastauksia kirjoitti:
120l
en muista vesiarvoja mitkä oli ku kaveri mittas viime viikolla mutta sano että ne on hyvät,veden kovuuskin kuulemma erinomainen
allas on kypsytetty,ollut kaloilla käytössä ennen kuin kotiloille se laitettiinOk... Vaikuttaa hyvältä... Voi olla että kaikki ovat samaa sukupuolta mutta voi olla ihan sattumaakin etteivät ole vielä innostuneet lisääntymään:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857475- 965414
- 2594635
- 444525
- 623267
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222368- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412194