Nintendogs-keskustelu 6

Nintendogss (luon äkkiä Mim...

Kaikki kirjoittelemaan omista nintendogseistaan ja ongemistaan, itse saan vasta jouluna ja haluan yleis tietoa kaikesta tarpeellisesta.

14

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Andee

      Nyt on luotu tämä juttu. Millees ootte hoitanu koirianne? Haluisin tietää, että millee siinä alussa, kun laitan lataukseen ja käynnistän, niin toimin?

      • se vain

        No mäki saan vast jouluna et hankala kirjottaa mut oon pelannu mun kaverin pelii ja siihen kyllästyy nopeesti

        P.Siis mä saan sen pak:in :D


    • Andee(ei jaks kirjautuu)

      Mäkin saan, on ostettu jo mutta saan käyttöön vasta joulun, minkäs paketin saat? Mä saan mäyriksen! Jee! Otan heti huskyn ja sen nimeks tulee roi tai roki tai joku muu

      • Andee

        Eikös kukaan viitsi kirjoitella? Mulla on tylsää, tulkaa juttelemaan mun kaa nintendogseist.. Muuten, kertokaa siitä ihan alusta niin paljon kun pystytte


      • Koirat<33
        Andee kirjoitti:

        Eikös kukaan viitsi kirjoitella? Mulla on tylsää, tulkaa juttelemaan mun kaa nintendogseist.. Muuten, kertokaa siitä ihan alusta niin paljon kun pystytte

        Mul ei oo sit pelii, mut haluisin sen ku rakastan koiria.. Koirat


    • mul on mäyrispaketti.on muistaakseni 5koiraa,mulla ei oo vielä kaikkia rotuja kun alotin uudestaan,tavaroita saa lenkiltä ja siellä tulee vastaan muita koiria,voi käydä agilitis,frisdiikisas ja totelevaisuudessa,uusiarotuja tulee kun saa pisteitä,niitä saa kun käy kisoissa(niistä saa myös rahaa),lenkillä ja kun pesee koiran.siinä oli vasta murto osa mitä haluisitte tietää???

      • andeeh(ei jaksa kirjautu)

        osaatko kuvailla sitä pelin aloitusta? siinä kun sen laittaa lataukseen, niin pystyykö latauksen aikana pelata?


      • andeeh(ei jaksa kirjautu) kirjoitti:

        osaatko kuvailla sitä pelin aloitusta? siinä kun sen laittaa lataukseen, niin pystyykö latauksen aikana pelata?

        en muista
        ei pysty


      • Jukeli pokeli poks.
        jghgjhijghitjhi kirjoitti:

        en muista
        ei pysty

        Moi vaan kaikille.Mä saan sen Nintendogs:in 24.12.06. Jeee!!! Mä tykkään koirista ja sulle ketjun alottaja: -Hyvä grafiikka -Sun pitää keksiä nimi koiralles. -Se maksaa 128$ Gigantista.


      • Jukeli pokeli poks. kirjoitti:

        Moi vaan kaikille.Mä saan sen Nintendogs:in 24.12.06. Jeee!!! Mä tykkään koirista ja sulle ketjun alottaja: -Hyvä grafiikka -Sun pitää keksiä nimi koiralles. -Se maksaa 128$ Gigantista.

        luulin että asutaan suomessa ja meillä on eurot mutta olinpa väärässä x)


      • Jokunel

        Sain Nintendogs- pelin viime jouluna, ja olen nyt kohta päässyt sen läpi. Tanskandoggi puuttuu enää roduista, ja jacrusseli, kun sitä kirjaa ei löydy mistään!

        Niin, ja koirat voi saada pentuja, kun on hoitotaso The general. =) (Vaikket uskoisi, kun koirat on mukamas itse pentuja)

        Se on totta, kamullani on pentuja nintendogsissaan, kulttiksia se sai, ihan normaali paketti jne..


      • Jokunel kirjoitti:

        Sain Nintendogs- pelin viime jouluna, ja olen nyt kohta päässyt sen läpi. Tanskandoggi puuttuu enää roduista, ja jacrusseli, kun sitä kirjaa ei löydy mistään!

        Niin, ja koirat voi saada pentuja, kun on hoitotaso The general. =) (Vaikket uskoisi, kun koirat on mukamas itse pentuja)

        Se on totta, kamullani on pentuja nintendogsissaan, kulttiksia se sai, ihan normaali paketti jne..

        haluan tietää miten,ohje kirjassahan ei kai lue.
        pitääkö olla samaa rotua,kerro kaikki mitä tiedät pentujen saannista!!!!


    • nintendogsi

      pentuja voi saada. sinulla pitää olla vain kaksi koiraa (tyttö ja poika samaa rotua ja kiltti luonne). sinulla pitää olla 10000 trainer-pointsia. syötä niille vain natural dog food bagia ja maitoa (milk carton). älä käytä kumpaakaan lenkillä tai kisoissa. älä anna niille lelua mitä ne pelkää, on parasta ettet anna niille mitään lelua tai muutenkaan sotkeutua niiden elämään (esim. silittämällä). odota ainakin kuukausi ja emon pitäisi lihoa ja siitä vielä toinen kuukausi ennen kuin pentuja tulee. toivottavasti auttoi

      • Ninten00

        Trainerpointseja voi olla kyllä kork. 9999...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe