Kirvesmiehen palkkaaminen ?

tekijät hakusessa

Pitäis tehdä päätös talopaketin pystytyksen jälkeisten töiden tekijöistä. Miten on, kannattaako palkata timpuri suoraan työsuhteeseen vai kilpailuttaa rakennusliikkeillä urakat?
Suoraan työsuhteeseen palkkaaminen houkuttaisi edullisuutensa(?) vuoksi. Lisäksi siinä olisi ehkä paremmat mahdollisuudet laittaa mukaan omaa työtä. Mitä riskejä työnantajaksi ryhtyminen sisältää. Mitä, jos työntekijä sairastuu, kuinka kauan joutuu maksamaan sairausajan palkkaa?

4

2009

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilpailutukset

Unohda heti nuo kilpailutukset. Saat vaan lopputuloksena paskanjauhajia tontille tarinoimaan ja ilmavat urakat.

Suora työsuhde on hyvä kanssa mutta vaatii kokemusta koska vastuu kysymykset siirtyy sinulle työnanatajan roolissa kuten itelläskin päivä duunissa.

Mä ottaisin toiminimiyrittäjän/ammatinharjoittajan etukäteen sovittavalla tuntipalkalla ja koeajalla vaikka ei olekaan varsinaisesti tarpeen.

• tehdä

palkkaa toiminimellä oleva ammatinharjoittaja suoraan jos ne (se) suostuu, silloin säästät alvin (22%). Jos et tiedä kenet ja tuttavasi eivät voi auttaa, tässäpä oiva vinkki: kysy vakuutusyhtiösi vahinkotarkastajalta heidän vahinkotilanteissa käyttämiä toiminimi-urakoitsijoita, ketä hän suosittelee. Muista sitten mainita kaverille mistä sait hänen yhtystietonsa - taatusti kohteesi tullaan hoitamaan asiallisesti.

• suostuu
        tehdä kirjoitti:

palkkaa toiminimellä oleva ammatinharjoittaja suoraan jos ne (se) suostuu, silloin säästät alvin (22%). Jos et tiedä kenet ja tuttavasi eivät voi auttaa, tässäpä oiva vinkki: kysy vakuutusyhtiösi vahinkotarkastajalta heidän vahinkotilanteissa käyttämiä toiminimi-urakoitsijoita, ketä hän suosittelee. Muista sitten mainita kaverille mistä sait hänen yhtystietonsa - taatusti kohteesi tullaan hoitamaan asiallisesti.

Tuskin suostuu suoraan. Yhteiskunnalliset velvoitteet pitää hoitaa silti vaikka et laskuta firman kautta.
        Vakuusyhtiön kautta toki voi saada nimiä mutta ei välttämättä sen parempia kuin muualtakaan.

• Ripera

Missähän päin suomea kohde sijaitsee minulle käy kaikki palkkaus muodot ja siitä työstä mikä ei sinulle kelpaa ei sitä myöskään laskuteta olisiko reilu sopimus. Itselleni olen tehnyt 2 omakotitaloa
      kappale tavarasta

T Ripe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe