Pitäis tehdä päätös talopaketin pystytyksen jälkeisten töiden tekijöistä. Miten on, kannattaako palkata timpuri suoraan työsuhteeseen vai kilpailuttaa rakennusliikkeillä urakat?
Suoraan työsuhteeseen palkkaaminen houkuttaisi edullisuutensa(?) vuoksi. Lisäksi siinä olisi ehkä paremmat mahdollisuudet laittaa mukaan omaa työtä. Mitä riskejä työnantajaksi ryhtyminen sisältää. Mitä, jos työntekijä sairastuu, kuinka kauan joutuu maksamaan sairausajan palkkaa?
Kirvesmiehen palkkaaminen ?
4
2009
Vastaukset
- kilpailutukset
Unohda heti nuo kilpailutukset. Saat vaan lopputuloksena paskanjauhajia tontille tarinoimaan ja ilmavat urakat.
Suora työsuhde on hyvä kanssa mutta vaatii kokemusta koska vastuu kysymykset siirtyy sinulle työnanatajan roolissa kuten itelläskin päivä duunissa.
Mä ottaisin toiminimiyrittäjän/ammatinharjoittajan etukäteen sovittavalla tuntipalkalla ja koeajalla vaikka ei olekaan varsinaisesti tarpeen.- tehdä
palkkaa toiminimellä oleva ammatinharjoittaja suoraan jos ne (se) suostuu, silloin säästät alvin (22%). Jos et tiedä kenet ja tuttavasi eivät voi auttaa, tässäpä oiva vinkki: kysy vakuutusyhtiösi vahinkotarkastajalta heidän vahinkotilanteissa käyttämiä toiminimi-urakoitsijoita, ketä hän suosittelee. Muista sitten mainita kaverille mistä sait hänen yhtystietonsa - taatusti kohteesi tullaan hoitamaan asiallisesti.
- suostuu
tehdä kirjoitti:
palkkaa toiminimellä oleva ammatinharjoittaja suoraan jos ne (se) suostuu, silloin säästät alvin (22%). Jos et tiedä kenet ja tuttavasi eivät voi auttaa, tässäpä oiva vinkki: kysy vakuutusyhtiösi vahinkotarkastajalta heidän vahinkotilanteissa käyttämiä toiminimi-urakoitsijoita, ketä hän suosittelee. Muista sitten mainita kaverille mistä sait hänen yhtystietonsa - taatusti kohteesi tullaan hoitamaan asiallisesti.
Tuskin suostuu suoraan. Yhteiskunnalliset velvoitteet pitää hoitaa silti vaikka et laskuta firman kautta.
Vakuusyhtiön kautta toki voi saada nimiä mutta ei välttämättä sen parempia kuin muualtakaan.
- Ripera
Missähän päin suomea kohde sijaitsee minulle käy kaikki palkkaus muodot ja siitä työstä mikä ei sinulle kelpaa ei sitä myöskään laskuteta olisiko reilu sopimus. Itselleni olen tehnyt 2 omakotitaloa
kappale tavarasta
T Ripe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265