Moikka kysymys kuuluu olen 9 vuotias ja haluaisin tietää että saako kanille antaa c-vitamiinia? Kun on tossa marsu niin sille annan... Mutta olkaa kilttejä vastatkaa mulle. Haluan tietää sen kuumeisesti.
Saako kanille antaa c-vitamiinia?
4
1585
Vastaukset
- tania
Kanihan tuottaa c-vitamiinin itse (eli lisänä sitä ei tarvita)
Onko se sitten haitallista ja mitä tuosta ylimääräisestä c-vitaminista on haittoja? -sitä on aika vaikea mennä sanomaan tarkasti.(paremmin voisi tietää el.lääk. jos soitat ja kysyt)
En antaisi ylimääräistä c-vitamiinia kun se ei sitä tarvitse!- Kyllä
Meillle sitä annetaan lisänä koska kanini on nirso eikä syö porkkanaa tai muuta vitamiini pitoista vihannesta....
- Sedä
Kyllä kirjoitti:
Meillle sitä annetaan lisänä koska kanini on nirso eikä syö porkkanaa tai muuta vitamiini pitoista vihannesta....
Kanille ei tarvitse antaa c:tä lisänä vaikka se ei kasviksia haluisikaan syödä. Kani tuottaa sitä itse. Muista vitamiineita sensijaan voikin tulla puutosta.
- 2 kanin emäntä
Minulle eläinlääkäri sanoi, että ei siitä vaaraa ole. C-vitamiini on vesiliukoinen vitamiini ja tulee virtsan mukana pois. Meillä joskus kani syö vahingossa marsun kurkun tai tomaatin, jossa on vitamiinia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662298Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381893Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣281602Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711560Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.921366Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841214Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1221170Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241130En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9952- 77949