Ei juma! ei nii mistää löydy lahdesta tota puhelinta! Markantalo myy mut ei ota vanhaa vaihdos..
Eli mistä te ootte ostanu omanne?
Mistä ostaa Razr v3
6
1379
Vastaukset
- Motorola suck
Moro.
Gigantista (Tampere) ostin omani. Nyt on vaan ollu vitutuksen sekaista itkua kun ko puhelimessa ei tuu kuulokkeet mukana. Puhelin maksaa 350 ja pienen tutkinnan jälkeen jopa tallinnassa yhdessä korvassa soivat bluetooth kuuulokkeet maksaa yli 100€. Nykyään noin 30€ saa jonkinlaisia mp3 soittimia.
What a piece of shit, mp3 ja kaikki mutta ei kuulokkeita alle satasella, no voihan noita soundeja kuunnella takakannessa olevalla kajarilla.
Youtube.com:iin ilmestyy lähi aikoina mototorola perunakanuuna clippi... - Launeen
Expertiltä, näin siellä Motorolaa.
- Oli 3 mallia
Oli kolme motorolaa lasikaapissa, lukkojen takana ja nokian telineissä ilman hinta tietoa.
Kaikki muut puhelimet olivat näkyvissä ja hintoineen.
Myyjä hermostui kun kysyi hintaa, selvisi kuitenkin että V3I maksaa 299 euroa ja kukaan ei vastaa huolla eikä korjaa nettikaupoista ostettuja puhelimia.
huhuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817