vedin sen alleni ja hyrskytin vähän aikaa, ja jo meni taju pojalta! Painan sitä 50kg enemmän eli 120kg.
oppia miehelle pienelle..
9
8594
Vastaukset
- sportti
Niin taas.. Sun kiloilla tuskin edes jaksaa nousta siihen päälle mistään hyrskyttämisestä puhumattakaan. Oisko pieni kuntokuuri paikallaan?
- kake
uuh, ihanaa xxl-leidi, haluan sut, heti...
- xxl-leidi
suurin osa miehistö on sellasia surkimuksia, pieniä joita voi nakella miten sattuu.
- Mies
xxl-leidi kirjoitti:
suurin osa miehistö on sellasia surkimuksia, pieniä joita voi nakella miten sattuu.
Tehdäänkö treffit Leidi?
Olen 70/187 eli juuri sopiva Sinulle!
: ) - xxl-leidi
Mies kirjoitti:
Tehdäänkö treffit Leidi?
Olen 70/187 eli juuri sopiva Sinulle!
: )eli missäpäin maailmaa?
- Mies
xxl-leidi kirjoitti:
eli missäpäin maailmaa?
Vantaalla
- xxl-leidi
Mies kirjoitti:
Vantaalla
Olisin niin mielelläni tullut vähän opettamaan sinua tavoille!
- Mies
xxl-leidi kirjoitti:
Kirjoittele minulle vaikkapa tänne:
[email protected]
Tunnut tosi kiinnostavalta...
; ) - hoii!
xxl-leidi kirjoitti:
Turusta ollaan ja opetusta vailla eli yhteydenottoja
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä16211510- 288122
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565984Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1664957- 174724
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai394384Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1014265- 953605
- 803280
- 481781