vedin sen alleni ja hyrskytin vähän aikaa, ja jo meni taju pojalta! Painan sitä 50kg enemmän eli 120kg.
oppia miehelle pienelle..
9
8574
Vastaukset
- sportti
Niin taas.. Sun kiloilla tuskin edes jaksaa nousta siihen päälle mistään hyrskyttämisestä puhumattakaan. Oisko pieni kuntokuuri paikallaan?
- kake
uuh, ihanaa xxl-leidi, haluan sut, heti...
- xxl-leidi
suurin osa miehistö on sellasia surkimuksia, pieniä joita voi nakella miten sattuu.
- Mies
xxl-leidi kirjoitti:
suurin osa miehistö on sellasia surkimuksia, pieniä joita voi nakella miten sattuu.
Tehdäänkö treffit Leidi?
Olen 70/187 eli juuri sopiva Sinulle!
: ) - xxl-leidi
Mies kirjoitti:
Tehdäänkö treffit Leidi?
Olen 70/187 eli juuri sopiva Sinulle!
: )eli missäpäin maailmaa?
- Mies
xxl-leidi kirjoitti:
eli missäpäin maailmaa?
Vantaalla
- xxl-leidi
Mies kirjoitti:
Vantaalla
Olisin niin mielelläni tullut vähän opettamaan sinua tavoille!
- Mies
xxl-leidi kirjoitti:
Kirjoittele minulle vaikkapa tänne:
[email protected]
Tunnut tosi kiinnostavalta...
; ) - hoii!
xxl-leidi kirjoitti:
Turusta ollaan ja opetusta vailla eli yhteydenottoja
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733931- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026