http://www.juanesfani.com
Sivut ovat vielä 'under construction'!
Käy
6
983
Vastaukset
- kikka-3
hitto on niin hyvät sivut ettei mitään valittamista. Joten huh huh.
- sopivasti puhuva
Aina on kiva saada kehuja!
On muuten elämäni ekat ite tekemäni nettisivut:)!
Pahus kun työ- ja kotikiireet häiritsee "harrastusta" - mutta päivitän aina kun uutta kuulen ja vanhempiakin juttuja suomentelen pikku hiljaa.
Ei taida muuten siellä kävijälaskuri toimia... :(
- sopivasti puhuva
Käykää ahkerasti lukemassa :)
- sopivasti_puhuva
Toivottavasti sua ei haittaa, että linkitän sun Youtube -videoita noille sivuille?
ei tosiaankaan haittaa linkitykset.. jakoonhan mä nuokin videot oon laittanut, joten ihan vapaasti vaan saat ilmotella muillekkin noista.. onpahan useammalle iloa niistä.. :)
- sopivasti_puhuva
Jos huomaatte noilla sivuilla asiavirheitä tms tai jos teillä on ideoita, mitä sinne vielä voisi lisätä, niin kertokaa!
Biography -osioo oon tekemässä pikku hiljaa. Kiitti etukäteen! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774482Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721615
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81186- 661115
- 35966