Käyttääkö Johnny enään päihteitä lainkaan?Huumeita,tupakkaa,alkoholia?Onko muka oma perhe voinut muuttaa niin paljon Johnnyy, että ilman vieroitushoitoa on selvinnyt pitkäjaksoisesta päihteiden käytöstä?Itse vastustan päihteitä ja siksi olen aina ollut huolestunut Johnnyn päihdetarpeestaan.En ymmärrä sitä, miksi niin moni julkkis lannistuu päihteidenkäyttöön?Kai elämä on vain heillä sitten raskaampaa, mitä sivulta katsoen ei uskoisi.Olen ylpeä Johnnyn puolesta, jos hän on lopettanut kokonaan sen illuusiossa elämisen.
chéri Johnny
7
549
Vastaukset
- grht
Tuskinpa sitä kukaan muu kuin itse Depp tai hänen läheisensä tietävät. Ulkopuolisten ihmisten on vähän paha lehtien, kuvien ja elokuvien pohjalta saada mitään faktatietoa asiasta. Kuuluu nk. yksityiselämään tuollainen asia. Sinuna en kuluttaisi aikaani miettien kuka käyttää ja kuka ei, siitä ei koskaan voi olla varma.
- Anonyymi
Sikaria polttaa, alkoholia juo ja huumeita käyttää ainakin. Osin toki alkoholin ja huumeiden käyttöön on vaikuttanut hänen ex-vaimonsa Amber Heard.
- vetää..
ja koko ajan. Hän oli riippuvainen ennne julkkikseksi tulemista.. Että se siitä että julkkisten elämä on rankkaa. Ja kuka nyt tavallisesta narkkarista lehdissä kirjoittaa.
- Nimetön
mut se yrittää kuulemma lopettaa! onneks!
- Mc Muna
Soopaa puhuu Johnny Depp!Mitään yritä lopettaa...valehtelee vain sinisilmäisille faneille!Hassista tupruttelee päivät pitkät ja taas jaksaa leikkiä barbeilla ja sekoilla omiaan.Sääliksi käy hänen vaimoaan,kun mies on kuin 4-vuotias kakara!
- jd fani
Mc Muna kirjoitti:
Soopaa puhuu Johnny Depp!Mitään yritä lopettaa...valehtelee vain sinisilmäisille faneille!Hassista tupruttelee päivät pitkät ja taas jaksaa leikkiä barbeilla ja sekoilla omiaan.Sääliksi käy hänen vaimoaan,kun mies on kuin 4-vuotias kakara!
jaa vittu 4v kakara ite taidat olla aika saatanan säälittävä paska et ikinä ikinä pystyis samaan ku johnny kaikki ny sen tietää säälittävää mennä haukkumaa jotai joka on sua söpömpi, ihqmpi jne iha vitun säälittävää
- 32v.nainen
jd fani kirjoitti:
jaa vittu 4v kakara ite taidat olla aika saatanan säälittävä paska et ikinä ikinä pystyis samaan ku johnny kaikki ny sen tietää säälittävää mennä haukkumaa jotai joka on sua söpömpi, ihqmpi jne iha vitun säälittävää
Kato kuule ittees!jos tollatavalla kirjoittaa toisille,niin se kertoo aika paljon omasta tyhmyydestä!Mailmaan mahtuu kymmeniätuhansia komeampia miehiä kuin Johnny Depp, siis miksi ei muka joku tällä palstalla voisi olla paljon komeampi kuin Johnny.Johnny on vain julkkiksista ehkä komein!
Tuon todella säälittävää haukkua muita ihmisiä.Oletko koskaan kehunut ketään?Kannattaisi opetella sekin taito, sillä tässä yhteiskunnassa sitä todella tarvitaan.Tiedän ,että netissä käy joko kateellisia, katkeria, ilkeitä, tai muuten vain kieroutuneita ihmisiä, jotka tuhlaavat energiansa haukkumalla muita viattomia ihmisiä.Sekin on yhden tapaista kiusaamista!Et taida ymmärtää mitä voit kirjoituksillasi aiheuttaa muille, tai sit et vain välitä!...No toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitan???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412947Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342756Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262709Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4372496Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431828Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1511827Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241385Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41222- 741119
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671027