"Erehdyttävästi muistuttaa Ollia ja about me -kohdassa eräs ûûber-sana..
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.indiv idual&videoid=1443785344
Mitä mieltä olette?
Henkilö on kirjautunut tosin käyttäjäksi vasta muutama päivä sitten.. Mene ja tiedä. Ehkä joku tekee pilaa. Valokuvat kyllä näyttävät aika tutuilta.."
Löysin aikasemmista keskusteluista. Vähänkö on Ollin näkönen!
"Olli = Heikki 28v???"
10
2681
Vastaukset
- joo !
aivan varmasti muuten on olli !
- Nannanaa
Siis aivan samannököinen kun Olli ja siellä oli mainittu jotain näitä über-juttuja.. Heman mieityttää että mikähän homma toi on. Käykää ihmiset kattomassa...
- samaa
Nannanaa kirjoitti:
Siis aivan samannököinen kun Olli ja siellä oli mainittu jotain näitä über-juttuja.. Heman mieityttää että mikähän homma toi on. Käykää ihmiset kattomassa...
Olen ihmetellyt samaa, kuka ihme toi Heikki sitten on jos ei muka ole Olli????
saahan sitä nettiin kirjoittautua millä nimellä haluaa.oli kyllä kuvat ihan ollin näköisiä, mutta video pätkän ku kattoo nii on jo varma.
- Pelleolli
En tiedä onko sama kyseessä, mutta haisevalta kynäniskalta näyttää.
- Tähän.
Pelleolli kirjoitti:
En tiedä onko sama kyseessä, mutta haisevalta kynäniskalta näyttää.
Ollin koko nimi on Olli-Heikki Paloheimo, löytyi Eniron henkilöhaulla Heyday:n (eli Ollin työpaikan puhelinnumeron kautta). Eli kyllä se taitaa olla BB:n Olli tuossa videossa.
- dumpoliini
Tähän. kirjoitti:
Ollin koko nimi on Olli-Heikki Paloheimo, löytyi Eniron henkilöhaulla Heyday:n (eli Ollin työpaikan puhelinnumeron kautta). Eli kyllä se taitaa olla BB:n Olli tuossa videossa.
Harrastaa näyttelemistä, on opiskelijana TEAKissa, on 28v. Ei oikein kuulosta siltä Ollilta, joka on tvssä joka ilta.. Ketähän tässä oikein huijataan? Onko Olli feikki?
- aikaisemminkin
dumpoliini kirjoitti:
Harrastaa näyttelemistä, on opiskelijana TEAKissa, on 28v. Ei oikein kuulosta siltä Ollilta, joka on tvssä joka ilta.. Ketähän tässä oikein huijataan? Onko Olli feikki?
olen nähnyt 4-5 erilaista pätkää.en vaan muista mistä ne löysin.oli joku kilpailu ja muuta sekoilua.länsirannikon pojat niitä todennäköisesti laittavat.saas nähdä äänestävätkö ollia rahastahan siellä ei ole pula.enkä usko ollin olevan rahan takia vaan se maine julkisuus ja kuinka hyvä hän on .
- gölimaar
aikaisemminkin kirjoitti:
olen nähnyt 4-5 erilaista pätkää.en vaan muista mistä ne löysin.oli joku kilpailu ja muuta sekoilua.länsirannikon pojat niitä todennäköisesti laittavat.saas nähdä äänestävätkö ollia rahastahan siellä ei ole pula.enkä usko ollin olevan rahan takia vaan se maine julkisuus ja kuinka hyvä hän on .
Onkohan kyseessä sama Olli, joka löytyy mm. Niinistön tukijalistoilta? Saisiko Kokoomus Ollista uuden kasvon seuraaviin eduskuntavaaleihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602