"Olli = Heikki 28v???"

ohhoho

"Erehdyttävästi muistuttaa Ollia ja about me -kohdassa eräs ûûber-sana..

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.indiv idual&videoid=1443785344

Mitä mieltä olette?

Henkilö on kirjautunut tosin käyttäjäksi vasta muutama päivä sitten.. Mene ja tiedä. Ehkä joku tekee pilaa. Valokuvat kyllä näyttävät aika tutuilta.."

Löysin aikasemmista keskusteluista. Vähänkö on Ollin näkönen!

10

2681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • joo !

        aivan varmasti muuten on olli !


      • Nannanaa

        Siis aivan samannököinen kun Olli ja siellä oli mainittu jotain näitä über-juttuja.. Heman mieityttää että mikähän homma toi on. Käykää ihmiset kattomassa...


      • samaa
        Nannanaa kirjoitti:

        Siis aivan samannököinen kun Olli ja siellä oli mainittu jotain näitä über-juttuja.. Heman mieityttää että mikähän homma toi on. Käykää ihmiset kattomassa...

        Olen ihmetellyt samaa, kuka ihme toi Heikki sitten on jos ei muka ole Olli????


    • saahan sitä nettiin kirjoittautua millä nimellä haluaa.oli kyllä kuvat ihan ollin näköisiä, mutta video pätkän ku kattoo nii on jo varma.

      • Pelleolli

        En tiedä onko sama kyseessä, mutta haisevalta kynäniskalta näyttää.


      • Tähän.
        Pelleolli kirjoitti:

        En tiedä onko sama kyseessä, mutta haisevalta kynäniskalta näyttää.

        Ollin koko nimi on Olli-Heikki Paloheimo, löytyi Eniron henkilöhaulla Heyday:n (eli Ollin työpaikan puhelinnumeron kautta). Eli kyllä se taitaa olla BB:n Olli tuossa videossa.


      • dumpoliini
        Tähän. kirjoitti:

        Ollin koko nimi on Olli-Heikki Paloheimo, löytyi Eniron henkilöhaulla Heyday:n (eli Ollin työpaikan puhelinnumeron kautta). Eli kyllä se taitaa olla BB:n Olli tuossa videossa.

        Harrastaa näyttelemistä, on opiskelijana TEAKissa, on 28v. Ei oikein kuulosta siltä Ollilta, joka on tvssä joka ilta.. Ketähän tässä oikein huijataan? Onko Olli feikki?


      • aikaisemminkin
        dumpoliini kirjoitti:

        Harrastaa näyttelemistä, on opiskelijana TEAKissa, on 28v. Ei oikein kuulosta siltä Ollilta, joka on tvssä joka ilta.. Ketähän tässä oikein huijataan? Onko Olli feikki?

        olen nähnyt 4-5 erilaista pätkää.en vaan muista mistä ne löysin.oli joku kilpailu ja muuta sekoilua.länsirannikon pojat niitä todennäköisesti laittavat.saas nähdä äänestävätkö ollia rahastahan siellä ei ole pula.enkä usko ollin olevan rahan takia vaan se maine julkisuus ja kuinka hyvä hän on .


      • gölimaar
        aikaisemminkin kirjoitti:

        olen nähnyt 4-5 erilaista pätkää.en vaan muista mistä ne löysin.oli joku kilpailu ja muuta sekoilua.länsirannikon pojat niitä todennäköisesti laittavat.saas nähdä äänestävätkö ollia rahastahan siellä ei ole pula.enkä usko ollin olevan rahan takia vaan se maine julkisuus ja kuinka hyvä hän on .

        Onkohan kyseessä sama Olli, joka löytyy mm. Niinistön tukijalistoilta? Saisiko Kokoomus Ollista uuden kasvon seuraaviin eduskuntavaaleihin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe