haluaisin ostaa undulaatteja.mielummin pesivän parin joensuun läheltä.
ostaisin
15
467
Vastaukset
- kyyhkynen
moi
mulla ois myytävänä 9 undulaatti- tiitu-76
laitatko vähän tietoa millaisia sinulla olisi myytävänä ja missäpäin ja olisiko kuvia linnuista,hinta tietoa myös!!
T.Tiia - Tiitu-76
Hei!
Linnut kiinnostaa kovasti.
kerroppas millaisia ,hinta,missäpäin ym?
minä asun juuassa ja olisin kiinnostunut muutamasta undusta.minulla on 2 poikaa tällähetkellä joille seuraa olisin vailla.
vastaa mahdollisimman pian!! - kyyhkynen
Tiitu-76 kirjoitti:
Hei!
Linnut kiinnostaa kovasti.
kerroppas millaisia ,hinta,missäpäin ym?
minä asun juuassa ja olisin kiinnostunut muutamasta undusta.minulla on 2 poikaa tällähetkellä joille seuraa olisin vailla.
vastaa mahdollisimman pian!!moi
niin että yksi undulaatti maksaa 10e kpl.
Olisitko ostamassa 2 tyttöä??
Asun Riihimäellä. - tiitu-76
kyyhkynen kirjoitti:
moi
niin että yksi undulaatti maksaa 10e kpl.
Olisitko ostamassa 2 tyttöä??
Asun Riihimäellä.olet aika kaukana vai olisiko kuljetus mahdollista?
olisiko kuvia? - kyyhkynen
tiitu-76 kirjoitti:
olet aika kaukana vai olisiko kuljetus mahdollista?
olisiko kuvia?moi
Kyllä ainakin unduista saa kuvia.
Ja kyllä uskon että kuljetus onnistuu. - Tiitu-76
kyyhkynen kirjoitti:
moi
Kyllä ainakin unduista saa kuvia.
Ja kyllä uskon että kuljetus onnistuu.Moikka!
no laitappas kuvia tytöistä tulemaan.
10e ne on kpl?
jos on niin voisin ostaa vaikka 4 lintua.saa siinä 1 poikakin olla niin tulee tasaparit
laita kuvia kaikista kinnuistasi osoitteeseen [email protected]
milloin voisit tuoda lintuja joensuuhun? - kyyyhkynen
Tiitu-76 kirjoitti:
Moikka!
no laitappas kuvia tytöistä tulemaan.
10e ne on kpl?
jos on niin voisin ostaa vaikka 4 lintua.saa siinä 1 poikakin olla niin tulee tasaparit
laita kuvia kaikista kinnuistasi osoitteeseen [email protected]
milloin voisit tuoda lintuja joensuuhun?moi
Ni.in että taidan vähän korottaa hintaa mutta en paljoon ;)
Lähetän kuvat niin nopeestin kuin pystyn.
15e kappale. - kyyhkynen
Tiitu-76 kirjoitti:
Moikka!
no laitappas kuvia tytöistä tulemaan.
10e ne on kpl?
jos on niin voisin ostaa vaikka 4 lintua.saa siinä 1 poikakin olla niin tulee tasaparit
laita kuvia kaikista kinnuistasi osoitteeseen [email protected]
milloin voisit tuoda lintuja joensuuhun?valokuvien ottaminen on hankalaa niin että en saannut lähikuvia. Enkä ole ihan varma kaikkien sukupuolesta.
- Tiitu-76
kyyhkynen kirjoitti:
valokuvien ottaminen on hankalaa niin että en saannut lähikuvia. Enkä ole ihan varma kaikkien sukupuolesta.
no ota silleen vaikka että näkyy kaikki linnut niin valkkaan niistä mitkä haluan
- kyyhkynen
Tiitu-76 kirjoitti:
no ota silleen vaikka että näkyy kaikki linnut niin valkkaan niistä mitkä haluan
Minulla olisi myytävänä 2 uutta häkkiäkin 50e kpl.Että jos kiinnostaa?
- Tiitu-76
kyyhkynen kirjoitti:
Minulla olisi myytävänä 2 uutta häkkiäkin 50e kpl.Että jos kiinnostaa?
laita niistäkin kuvat ja hinnat,mitat ym
- kyyhkynen
Tiitu-76 kirjoitti:
laita niistäkin kuvat ja hinnat,mitat ym
moi
Valkosta häkkiä en ihan mielellään myisi mutta jos vihreä häkki kelpää niin sen leveys on 86cm,korkeus 68cm, Syvyys 47cm.
Ja hinta 50e
- pikipata
Lukekaa tiitun-76 kirjoitus lintujen pidosta kirjoitettu 31.10.2006 klo16.33.Minä en ainakaan möisi etes saunasirkaa.
- tiitu-76
Hei!
minulla ei ole täällä juuassa lintuja kun 2 poikaa joille etsin kavereita.
tuo toinen tiitu on eri henkilö ja hänen eläinten pidosta en todellakaan tiedä mitään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483