ostaisin

Tiitu-76

haluaisin ostaa undulaatteja.mielummin pesivän parin joensuun läheltä.

15

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyyhkynen

      moi
      mulla ois myytävänä 9 undulaatti

      • tiitu-76

        laitatko vähän tietoa millaisia sinulla olisi myytävänä ja missäpäin ja olisiko kuvia linnuista,hinta tietoa myös!!
        T.Tiia


      • Tiitu-76

        Hei!
        Linnut kiinnostaa kovasti.
        kerroppas millaisia ,hinta,missäpäin ym?
        minä asun juuassa ja olisin kiinnostunut muutamasta undusta.minulla on 2 poikaa tällähetkellä joille seuraa olisin vailla.
        vastaa mahdollisimman pian!!


      • kyyhkynen
        Tiitu-76 kirjoitti:

        Hei!
        Linnut kiinnostaa kovasti.
        kerroppas millaisia ,hinta,missäpäin ym?
        minä asun juuassa ja olisin kiinnostunut muutamasta undusta.minulla on 2 poikaa tällähetkellä joille seuraa olisin vailla.
        vastaa mahdollisimman pian!!

        moi
        niin että yksi undulaatti maksaa 10e kpl.
        Olisitko ostamassa 2 tyttöä??
        Asun Riihimäellä.


      • tiitu-76
        kyyhkynen kirjoitti:

        moi
        niin että yksi undulaatti maksaa 10e kpl.
        Olisitko ostamassa 2 tyttöä??
        Asun Riihimäellä.

        olet aika kaukana vai olisiko kuljetus mahdollista?
        olisiko kuvia?


      • kyyhkynen
        tiitu-76 kirjoitti:

        olet aika kaukana vai olisiko kuljetus mahdollista?
        olisiko kuvia?

        moi
        Kyllä ainakin unduista saa kuvia.
        Ja kyllä uskon että kuljetus onnistuu.


      • Tiitu-76
        kyyhkynen kirjoitti:

        moi
        Kyllä ainakin unduista saa kuvia.
        Ja kyllä uskon että kuljetus onnistuu.

        Moikka!
        no laitappas kuvia tytöistä tulemaan.
        10e ne on kpl?
        jos on niin voisin ostaa vaikka 4 lintua.saa siinä 1 poikakin olla niin tulee tasaparit
        laita kuvia kaikista kinnuistasi osoitteeseen [email protected]
        milloin voisit tuoda lintuja joensuuhun?


      • kyyyhkynen
        Tiitu-76 kirjoitti:

        Moikka!
        no laitappas kuvia tytöistä tulemaan.
        10e ne on kpl?
        jos on niin voisin ostaa vaikka 4 lintua.saa siinä 1 poikakin olla niin tulee tasaparit
        laita kuvia kaikista kinnuistasi osoitteeseen [email protected]
        milloin voisit tuoda lintuja joensuuhun?

        moi
        Ni.in että taidan vähän korottaa hintaa mutta en paljoon ;)
        Lähetän kuvat niin nopeestin kuin pystyn.
        15e kappale.


      • kyyhkynen
        Tiitu-76 kirjoitti:

        Moikka!
        no laitappas kuvia tytöistä tulemaan.
        10e ne on kpl?
        jos on niin voisin ostaa vaikka 4 lintua.saa siinä 1 poikakin olla niin tulee tasaparit
        laita kuvia kaikista kinnuistasi osoitteeseen [email protected]
        milloin voisit tuoda lintuja joensuuhun?

        valokuvien ottaminen on hankalaa niin että en saannut lähikuvia. Enkä ole ihan varma kaikkien sukupuolesta.


      • Tiitu-76
        kyyhkynen kirjoitti:

        valokuvien ottaminen on hankalaa niin että en saannut lähikuvia. Enkä ole ihan varma kaikkien sukupuolesta.

        no ota silleen vaikka että näkyy kaikki linnut niin valkkaan niistä mitkä haluan


      • kyyhkynen
        Tiitu-76 kirjoitti:

        no ota silleen vaikka että näkyy kaikki linnut niin valkkaan niistä mitkä haluan

        Minulla olisi myytävänä 2 uutta häkkiäkin 50e kpl.Että jos kiinnostaa?


      • Tiitu-76
        kyyhkynen kirjoitti:

        Minulla olisi myytävänä 2 uutta häkkiäkin 50e kpl.Että jos kiinnostaa?

        laita niistäkin kuvat ja hinnat,mitat ym


      • kyyhkynen
        Tiitu-76 kirjoitti:

        laita niistäkin kuvat ja hinnat,mitat ym

        moi
        Valkosta häkkiä en ihan mielellään myisi mutta jos vihreä häkki kelpää niin sen leveys on 86cm,korkeus 68cm, Syvyys 47cm.
        Ja hinta 50e


    • pikipata

      Lukekaa tiitun-76 kirjoitus lintujen pidosta kirjoitettu 31.10.2006 klo16.33.Minä en ainakaan möisi etes saunasirkaa.

      • tiitu-76

        Hei!
        minulla ei ole täällä juuassa lintuja kun 2 poikaa joille etsin kavereita.
        tuo toinen tiitu on eri henkilö ja hänen eläinten pidosta en todellakaan tiedä mitään!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe