Minun 01 mallisessa C sarjan Mersussa.(ELEC.STABIL.PROG.VISIT WORKSHOP) Vaihdettiin vasen etupallonivel ja espin varroitusvalon häiriköinti loppui siihen. Kummallista. Voisiko joku viisaampi selittää?
ESP valo
Häiriköi
3
3162
Vastaukset
- Eikä se
Näinollen enää pala.
Joskus selitys voi olla yksinkertainen.- Palanut
Polttimo.Kyllä se anturi sai ärsykkeen pienestä välyksestä pallonivelessä. Arvaa kuka sen hoksasi. Katsastusmies.
Tuo valo alkaa vilkuttelemaan, jos autosta on ollut akku irti tai täysin tyhjä. Tästä ei tainnut olla kyse kuitenkaan? Tähän auttaa yksi reipas kiihdytys, joka saa oikeasti ESP:n aktivoitumaan.
Jos pyörä kulki sen verran vinossa tai täristi että anturi oli havaitsevinaan pyörimisnopeuseron? Nivelen vaihto saattoi korjata ongelman.
Master Eq
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898206
- 906302
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586213Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344791- 443274
- 503255
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572812- 442809
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482760- 492740