...heittämällä? Auto on SLK230 ja siinä on Mersun alkuperäinen cd-soitin. Onko takaliittimet samat, että voi laittaa toisen soittimen? Onko kenelläkään tietoa?
Sopiiko toinen soitin Mersuun..
5
1054
Vastaukset
- Melko tarkkaakin
Mutta panttaan sitä. Sen voin toki paljastaa, että lada combin alkup. soitin menee heittämällä myös mersuun.
Kyllä, naiskuski juu.
Miss Eq- vaihda
soitinta. Sehä on parasta siinä autossa.
- haluat
Oikeasti vastauksia, kysyppä:
http://www.mese.fi/forum - Petzcu
Itse vaihdoin välittömästi auton slk.n saatuani soitinta. Ostin pioneerin (autostudiosta) ihan perus cd/mp3 soittimen joka sopi slk puna/mustaan sisustaan kuin valettu. Piuha liitännät ovat nykyään noita iso liittimiä, että sen suhteen ei tullut ongelmia. Ainut mitä joutui sitten vielä jälkikäteen hakemaan oli antennin din-iso sovitin, kun jostain kumman syystä noissa mersuissa noita dinnejä käytetään. Mutta esim anttilasta ja tottakai autostudiostakin olisi soittimen ostohetkellä sen saanut jos sen tiennyt. Mersun alkuperäiseen soittimeen tuli joku ylimääräinen piuha ja se jäi kyllä sinne nyt irtonaiseksi. En sitten tiedä mikä piuha edes oli kyseessä, mutta eipä siitä mitään vaikutusta mihinkään ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898206
- 906302
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586213Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344791- 443274
- 503255
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572812- 442809
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482760- 492740