Arctic Cat Manx

Vepsi

Onko kellaan kokemuksia Arctic cat manxista käsittääkkeseni melko harvinainen kelkka suomessa ite hommasin sellaisen mutta ei oo päässy testamaan kun ei oo lunta perkele, mutta käyntiin lähtee tokalla. Mutta onko mitään huonoa kelkassa muutakin kuin pieni kone.

6

4138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vilpertti

Minulla on pari vuotta ollu kyseinen kelkka, ja olen aika tyytyväinen ollut. Yllättävän hyvin kelkan saa menemään umpisessa ja vähä ruokainen se on.
      Ongelmia minulla on ollut telaston kanssa.. Siinä on aivan liian pitkät hakaneula jouset paksuuteen nähden.. Eli alusta oli ihan lyösä!! Uusi jousi-iskari ei vaikuttanut tarpeeksi!

Kone on tosiaan pieni, ja yhdellä kaasarilla. Se ei hirmu kovaa kulje, mutta ei sen aina tarviikkaan kulkea. Sanoisin että varsin luotettava.. Onko sinulla sama ongelma telastossa?

• Vepsi

Kyllä sama ongelma. Mulla aivan löysä jousitus kun istuu kelkan päälle nii lässähtää, ajattelin ostaa uudet jouset mutta jos siitä ei ole apua niin eipä sit kannatakkaan, tosin mulla on iskari ihan loppuun ajettu ja myydäänhän tuohon manxiin sitä iskaria missä olisi se kierrejousi se voisi jäykistää teloston jousitusta mukavasti, mutta on melko kallis pitää katsella talven mittään että ostaako iskaria ja jousia jos nyt tulis edes lunta.

• vepsi
        Vepsi kirjoitti:

Kyllä sama ongelma. Mulla aivan löysä jousitus kun istuu kelkan päälle nii lässähtää, ajattelin ostaa uudet jouset mutta jos siitä ei ole apua niin eipä sit kannatakkaan, tosin mulla on iskari ihan loppuun ajettu ja myydäänhän tuohon manxiin sitä iskaria missä olisi se kierrejousi se voisi jäykistää teloston jousitusta mukavasti, mutta on melko kallis pitää katsella talven mittään että ostaako iskaria ja jousia jos nyt tulis edes lunta.

Paljonko maksoi se kierrejousi-iskari jos vaihtais jouset ja sen iskarin nii on kumma jos ei ala jäykistymään.

• Vilpertti
        vepsi kirjoitti:

Paljonko maksoi se kierrejousi-iskari jos vaihtais jouset ja sen iskarin nii on kumma jos ei ala jäykistymään.

En ostanut sitä, vaan se tuli yhden kolaroidun artic cat zr mukana..

Ei se mulla kyllä vaikuttanut millään tavalla..
        Mutta jos jostain löydät, niin kylläpä ne ehkä yhdessä auttaa.. Oletko kirinyt ne jouset aivan loppuun asti? Itse tein sen nyt, ja se vähän jäykisti perää!! Nyt odottelen vain lumia tänne savoon.. ajoin jo vähäsen joulun aikaan mutta ei oikeen tuntumaa vielä saanut..

• ski-doox

mulla oli kyseinen kelkka joskus. telaston etupukkiin kannattaa vaihtaa(suositeltavaa)oikea rajoitiremmi. se muovinen lenkki menee pakkasella poikki. telasto on aika heikko. jos leikkaa moottori kiinni,niin pitää sylinteri uudestaa putkittaa tai ostaa uusi sylinteri. niitä ei voi porauttaa. kovakromisylinterit. kokemusta on. mulla on yksi ehjä sylinteri ja mäntä mulla on kyseiseen kelkkaan. pistin molemmat uudet sylinteri, vaikka toinen vain meni. tela on kallis. koko 38x333cm erikoinen koko.

• EL Manx

mulla on myös manx mutta pistin siihen 520 mc el tigrestä uuden alustan (345) että menis ummellä vähä paremmi ja myös uuet muovi sukset tuli ostettua . muuten hyvä vähä ruokanen, ei ole mikään vauhtihirmu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4363
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      2016
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      62
      1687
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1363
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1337
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      959
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      923
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      899
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      696
    Aihe