Onko kellaan kokemuksia Arctic cat manxista käsittääkkeseni melko harvinainen kelkka suomessa ite hommasin sellaisen mutta ei oo päässy testamaan kun ei oo lunta perkele, mutta käyntiin lähtee tokalla. Mutta onko mitään huonoa kelkassa muutakin kuin pieni kone.
Arctic Cat Manx
6
4125
Vastaukset
- Vilpertti
Minulla on pari vuotta ollu kyseinen kelkka, ja olen aika tyytyväinen ollut. Yllättävän hyvin kelkan saa menemään umpisessa ja vähä ruokainen se on.
Ongelmia minulla on ollut telaston kanssa.. Siinä on aivan liian pitkät hakaneula jouset paksuuteen nähden.. Eli alusta oli ihan lyösä!! Uusi jousi-iskari ei vaikuttanut tarpeeksi!
Kone on tosiaan pieni, ja yhdellä kaasarilla. Se ei hirmu kovaa kulje, mutta ei sen aina tarviikkaan kulkea. Sanoisin että varsin luotettava.. Onko sinulla sama ongelma telastossa?- Vepsi
Kyllä sama ongelma. Mulla aivan löysä jousitus kun istuu kelkan päälle nii lässähtää, ajattelin ostaa uudet jouset mutta jos siitä ei ole apua niin eipä sit kannatakkaan, tosin mulla on iskari ihan loppuun ajettu ja myydäänhän tuohon manxiin sitä iskaria missä olisi se kierrejousi se voisi jäykistää teloston jousitusta mukavasti, mutta on melko kallis pitää katsella talven mittään että ostaako iskaria ja jousia jos nyt tulis edes lunta.
- vepsi
Vepsi kirjoitti:
Kyllä sama ongelma. Mulla aivan löysä jousitus kun istuu kelkan päälle nii lässähtää, ajattelin ostaa uudet jouset mutta jos siitä ei ole apua niin eipä sit kannatakkaan, tosin mulla on iskari ihan loppuun ajettu ja myydäänhän tuohon manxiin sitä iskaria missä olisi se kierrejousi se voisi jäykistää teloston jousitusta mukavasti, mutta on melko kallis pitää katsella talven mittään että ostaako iskaria ja jousia jos nyt tulis edes lunta.
Paljonko maksoi se kierrejousi-iskari jos vaihtais jouset ja sen iskarin nii on kumma jos ei ala jäykistymään.
- Vilpertti
vepsi kirjoitti:
Paljonko maksoi se kierrejousi-iskari jos vaihtais jouset ja sen iskarin nii on kumma jos ei ala jäykistymään.
En ostanut sitä, vaan se tuli yhden kolaroidun artic cat zr mukana..
Ei se mulla kyllä vaikuttanut millään tavalla..
Mutta jos jostain löydät, niin kylläpä ne ehkä yhdessä auttaa.. Oletko kirinyt ne jouset aivan loppuun asti? Itse tein sen nyt, ja se vähän jäykisti perää!! Nyt odottelen vain lumia tänne savoon.. ajoin jo vähäsen joulun aikaan mutta ei oikeen tuntumaa vielä saanut..
- ski-doox
mulla oli kyseinen kelkka joskus. telaston etupukkiin kannattaa vaihtaa(suositeltavaa)oikea rajoitiremmi. se muovinen lenkki menee pakkasella poikki. telasto on aika heikko. jos leikkaa moottori kiinni,niin pitää sylinteri uudestaa putkittaa tai ostaa uusi sylinteri. niitä ei voi porauttaa. kovakromisylinterit. kokemusta on. mulla on yksi ehjä sylinteri ja mäntä mulla on kyseiseen kelkkaan. pistin molemmat uudet sylinteri, vaikka toinen vain meni. tela on kallis. koko 38x333cm erikoinen koko.
- EL Manx
mulla on myös manx mutta pistin siihen 520 mc el tigrestä uuden alustan (345) että menis ummellä vähä paremmi ja myös uuet muovi sukset tuli ostettua . muuten hyvä vähä ruokanen, ei ole mikään vauhtihirmu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481568Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 271112
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881064- 88980
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee188914Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99855Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789