Hevostallin salaisuus!

Maisku

Ostin pelin Maanantaina!
ja oo pelannu nyt sellase 3h enkä pääse vielkää niihi kisoihi ? :o mite pääsis!?
NEUVOJA?

25

3707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maisku

Mul on ne palkit täyn ja kaikki varusteet!

• Horse-95

Ootteko menny sen unen läpi? Mä pääsin niihi kisoihi, ku vedin ekaks sen unen läpi. Toivottavasti tuosta oli apua!

• :D...

onko peli hyvä?

• Help4

Amanda jutellut "ostarilla" Annien kanssa kilpailun voittamisesta?

• Help!

Mä en löydä sitä Annia mistään..:/ Se ei ole siellä "ostarilla".. Voisko joku auttaa?

• Mimme

Kisoihin pääset, kun selviät unesta.

• sumenhepat <3<3<3...

Miten selviän unesta??

Mul on kaikki varusteet sieltä kaupasta je oon voittanu sen annin maastossa ja esteissä mut sit en tiiä mitä mun pitäs tehä??

ps.voisitteko pliis hei auttaa mua??

• 1324
        sumenhepat <3<3<3... kirjoitti:

Miten selviän unesta??

Mul on kaikki varusteet sieltä kaupasta je oon voittanu sen annin maastossa ja esteissä mut sit en tiiä mitä mun pitäs tehä??

mutta miten sen unen pääsee läpi? Kuuntelin niitä loppuja ja sain selville jotain et se lähenee yms.

• Adelhann
        sumenhepat <3<3<3... kirjoitti:

Miten selviän unesta??

Eli unen pääsee läpi siteb että ohjaa Amandaa ja seuraa valoa. Sitten se loppuu kuin seinään.. :D

MUTTTA MULLA OMA ONGELMANI: Voitteko kertoo vink vinkkejä miten estekisat pääse läpi ? Mun heppa aina pudottaa jonkun esteen :( KAIKKI PALKIT TÄYNNÄ!!!
        Kaikki joilla on hevostallin salaisuus peli, lisää mun mesen / toimii myös sähkärinä: [email protected]

• Jaa..a.

Uneen pääset voittamalla esteradalla Annin.

• kaisaheppa

onko hevostallin salaisuus pelissä demoa????

• IssikkaFani
        kaisaheppa kirjoitti:

onko hevostallin salaisuus pelissä demoa????

Mietipä vähän... Ei siinä ole demoa. Ja jos googlen kautta yrittäisit etsiä demoa, niin saisit selville asian... Voi näet itsekin asioita koettaa selvittää.
        Ei aina tarvitse toisia vaivata. Me ei välttämättä vastata turhaan tommosiin kysymyksiin, sillä tajuamme että saat asian itsekkin selville. Jos et saa surffailla netissä, niin kysy vanhemmiltasi apua! Mutta älä meitä nyt kuitenkaan vaivaa...

• kaisaheppa
        IssikkaFani kirjoitti:

Mietipä vähän... Ei siinä ole demoa. Ja jos googlen kautta yrittäisit etsiä demoa, niin saisit selville asian... Voi näet itsekin asioita koettaa selvittää.
        Ei aina tarvitse toisia vaivata. Me ei välttämättä vastata turhaan tommosiin kysymyksiin, sillä tajuamme että saat asian itsekkin selville. Jos et saa surffailla netissä, niin kysy vanhemmiltasi apua! Mutta älä meitä nyt kuitenkaan vaivaa...

No niinpä tietysti mä oon vähän tämmönen no kun heppapelit niin kiinnostaa varsinkin Hevostallin salaisuus.Kiitos vastauksesta

• Adelhann
        IssikkaFani kirjoitti:

Jos toinen kysyy ihan asiallisesti ei sun tarvii vastaa joo et mieti vähän mieti vähän.

Terveisin: Adelhann
        (PS. Ei tarvii tost suuttuu sanoin vaan :))

• Sakke12345

Juu eli sun pitää läpäistä siellä tilalla ne estehypyt,koulu ja maastoreitti. niihin tulee sellanen suoritus merkki ku ne on päässy. Ja sitten sun pitää jutella vähä muutamille tyypeille. En nyt muista kenelle. Toivottavasti auttoi. Itse olen pelannut tuon pelin läpi -> voit kysyä neuvoa multa s-postitse: [email protected] jos haluat =)

• Reykjavik

joo kun olet saanu suoritusmerkit koulu,-este ja maastoon niin mene pelaamaan vielä amandan uni. poista silloin värisuodatin pois,että näet eteenpäin. pelasin ite pelin juuri läpi :)

• Pinkku

Loppuiko peli siihen, kun ne kolme tyyppiä (Amanda, Amandan kaveri ja Amandan poikakaveri) "löivät" kätensä yhteen siellä tallissa kun ne toi ne 2 hevosta sinne talliin? En tajua mitä minun pitäisi tehdä siinä enää, pitääkö minun ostaa jotain jatko-osia siihen...?

• Pinkku
        Pinkku kirjoitti:

Loppuiko peli siihen, kun ne kolme tyyppiä (Amanda, Amandan kaveri ja Amandan poikakaveri) "löivät" kätensä yhteen siellä tallissa kun ne toi ne 2 hevosta sinne talliin? En tajua mitä minun pitäisi tehdä siinä enää, pitääkö minun ostaa jotain jatko-osia siihen...?

Loppuko peli siis siihen että ne toi ne kaks hevosta sinne talliin? Pliis, mä haluun vastauksen!

• Pinkku
        Pinkku kirjoitti:

Loppuko peli siis siihen että ne toi ne kaks hevosta sinne talliin? Pliis, mä haluun vastauksen!

Pitäiskö mun muuten suorittaa se maastoratsastus? Oon miettiny sitä...

• Ticcu

Miten pääsen tän kohan läpi!:Kun oon siirtäny sitä laatikkoa siellä jännässä varastossa ja ku se kaaappi on lukossa nii mitä mun pitää tehdä??!!
      Kiitos jo ensikäteen!

• ...apua...

Juu..muitaakseni sun pitää mennä sinne Caarlosedän kartanolle.. :D Ja sieltä piti muistaakseni ettiä avaimet sieltä sisältä toimistosta tai jostain?? En muita ihan tarkalleen.. On kauan kunmenin sen läpi viimeksi.. :(

• pape99

kisoihin pääsee kun on suorittanut kaikki ratsastus radat ja sen unen.
      itse olen jo tosi pitkällä pelissä xD

• help me!

Mun pelissä "puut" tulee koko aika eteeni
        kun kävelen. Mitä teen?!

• Adelhann
        help me! kirjoitti:

Mun pelissä "puut" tulee koko aika eteeni
        kun kävelen. Mitä teen?!

Se vaan tilttaa se peli. Mullakin metsä on välil taivas ja kun oon estekilapilus taivas on maana hetken aikaa.

• jonnapa`
        Adelhann kirjoitti:

Se vaan tilttaa se peli. Mullakin metsä on välil taivas ja kun oon estekilapilus taivas on maana hetken aikaa.

Mun peli on jumissa siinä kohdassa, kun sen auton kohdalla on kysymysmerkki ja samoin siinä talossa.. Mitä teen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      65
      2147
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1732
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      244
      1402
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1347
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1202
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      360
      1143
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      330
      1108
    Aihe