Hotellin "siivoojat"

wolfen_sus

Olin työmatkalla ja rankan työpäivän jälkeen saavuin tuttuun hotelliin illan jo pimentyessä. Vastaanotossa oli tuttu Heli niminen n. 40 varsin kaunis ja mukava hotellin vastaanoton hoitaja. Hän tunnisti minut ja kysyi jo vastaanottoon kävellessäni, "sama savuton ja hiljainen huone kuten yleensä", hymyilin ja vastasin "kiitos kyllä" Sain huoneen ja minibaarin avaimen ja lähdin kohti huonettani. 3'een kerrokseen noustessani mietin että seuraavaksi voisin ottaa lämpimän suihkun ja mennä sen jälkeen hotellin ravintolaan nauttimaan iltapalaa.

Suunnitelmani menivätkin melkein kuten ajattelin, mutta suihkuun päästyäni huomasin ettei kylpyhuoneessa ollut pyyhkeitä. Kiroilin itsekseni ja totesin etten rupea itseäni kuivaamaan vaatteisiin. Sotin kiukkuisena vastaanottoon ja Heli pahoitteli tapahtunutta ja sanoi lähettävänsä siivoojan heti tuomaan pyyhkeitä. Sanoin jo hieman leppyneenä ja leikkisään äänensävyyn että saat tulla itsekkin tuomaan jos saan pyyhkeen silloin nopeammin. Heli sanoi että onneksi uusi siivooja tekee nyt iltavuoroa ja on varmasti nopeasti paikalla. Olin uudelleen olevinani harmistunut ja taisin todeta että tänään ei sitten onnistu mikään. Heli sanoi huolehtivansa että kaikki varmasti onnistuu, ei tarvitse murehtia. Ihmettelin mielessäni toteamuksen tarkoitusta. Siirryin edelleen märkänä ja hieman kylmentyneenä takaisin kylpyuoneeseen ja suljin oven perässäni.

Aikaa ei kulunut kuin muutama minuutti kun huoneenovelta kuului koputus. Aukaisin kylpyhuoneen oven ja huikkasin että sisään voi tulla ja että olen kylpyhuoneessa. Ovi aukeni ja kuulin askeleita ja sen kuinka joku pysähtyi kylpyhuoneen oven taakse. Raotin ovea hieman ja ojensin käteni ottaakseni pyyhkeet. Sain ne käsiin ja sujautin oven kiinni. Kuulin äänen toteavan että onko ok jos hän tarkastaa huoneen onko jotain muuta jäänyt siivoamatta. Huudahdin: "sopii vallan mainiosti". Kuivatessani itseäni kuulin askeleita ja baarikaapen oven avautuvan. Puhelin nostettiin ylös ja en kuullut mitä puhelimessa puhuttiin, ajattelin siivojan raportoivan ettei muuta puuttunut. Kun sain itseni kuivattua kietaisin pyyhkeen vyötärölleni ja katsoin vartaloani höyrystyneestä peilistä. Mietin että tämän viikon uintitreenit ovat jääneet väliin ja lihakseni kaipasivat harjoitusta. Normaalisti kävin uimassa vähintään viisi kertaa viikossa, yhden tai kahden kilometrin vapaauinti antoi sopivasti vastapainoa tekemälleni työlle. Partani oli aamulla ajettu, mutta sänki oli jo näkyvää. Päätin säästää aamutoimista ja ajaa sen nyt illalla. Levittäessäni partavaahtoa kuulin samalla huoneen oven kävi uudelleen ja kuvittelin siivoojan lähteneen huoneesta pois. Aloitin perinteisen partahöylän käytön ja muutamalla nopealla vedolla sain partani ajettua. Olin tyytyväinen tulokseen ja astuin kylpyhuoneesta ulos. Huoneen valot oli sammutettu ja kiroilin mielessäni uutta siivooja joka ei ollut muistanut että jäin vielä huoneeseen. Kylpyhuoneen kajastus auttoi minua suuntaamaan kohti petiä jonka vieressä tiesin huoneen valokatkaisijan olevan. Tarkkaavaisuuten herpaantui hetkeksi ojentaessani kättäni katkaisijalle kun tunsin kun minut tönäistiin sänkyyn, samassa tunsin pistoksen pakarassani. Yritin paniikissa taistella vastaan mutta aine jota minuun pistettiin vei minulta voimat käsittämättömän nopeasti ja vaivuin tiedottomaksi.

Herätessäni tajusin nopeasti mitä oli tapahtunut. Suuhuni oli laitettu kapula ja se oli sidottu pääni taakse. Silmäni oli peitetty ja käteni sekä jalkani olivat sidottu. Olin täysin alasti ja sidottu hotellihuoneen sänkyyn avuttomaan X-asentoon. Yritäessäni tempoa itseäni vapaaksi kuulin tiukkasävyistä puhetta: "vihdoinkin heräsit, tässä aloimme jo tuskastua milloin pääsemme itse asiaan" minulle tuntematon naisen puhe jatkui "olet nyt armoillamme ja tarkoituksena on ensisijaisesti täyttää omat fantasiamme, mutta olemme varmoja että sinäkin voit nauttia jos suostut yhteistyöhön" En osannut ajatella järkevästi vaan tunsin kuinka penikseni alkoi välittömästi jäykistyä kuvitellessani olevani naisten armoilla. Yritin edelleen riuhtoa itseäni irti ja puhua kapulan avulla. "päs t k mmnnt innmi" vastaukseksi kuulin kahden naisen naurua ja sama ääni sanoi. "näköjään sinä yrität taistella vastaan, mutta täällä näkyy olevan jo yksi joka innostui tilanteesta" tunsin kuinka veri kertyi poskiini sekä penikseeni. Olin hämilläni, yhtäältä täydellisesti näiden naisten armoilla ja nöyryyttettynä ja toisaalta himoni hyrräsivät ja alapääni oli jo täysin valmis tekemään kaikem mitä naiset halusivat. Naisen ääni jatkoi: "olemme jo jonkin aikaa miettineet miksi aina haluat tämän hiljaisen huoneen, mutta nythän siitä on kovasti hyötyä, sillä hotelli on lähes tyhjä ja huudot tästä siivest jäävät kaikilta ulkopuolisilta varmasti kuulematta" Ei ei ajattelin ja tunsin olevani oman fantasiani huipussa ja samalla elämäni nöyryyttävimmässä tilanteessa. Samalla tajusin että Helin täytyy olla tietoinen asiasta ja jotenkin mukana tässä. Sama nainen jatkoi. "Haluamme että sinä toimit ohjeidemme mukaisesti ja saamme kaiken toivomamme joko vapaaehtoisesti tai sinun myötävaikutuksella. Ensimmäiseksi otamme suukapulasi pois, mutta ennen kuin teen sen nyökkää oletko kanssani samaa mieltä ja aioitko olla huutamatta." En tietänyt mihin tämä voi johtaa, mutta himoni saivat minusta vallan ja nyökkäsin. Samassa nainen alkoi aukaista suukapulaani ja totesi että ei suostuttelu niin kauaa vienytkään. Viimeiset järkevät ajatukseni saivat kysyttyä "Mitä oikein aiotte" kun nainen samalla siirtyi pääni ja käsieni päälle hajareisin sijoittaen alastoman alaruumiinsa kasvoilleni. Ääni sanoi rauhallisesti. "tästä asennosta sinun pitää ymmärtää mitä haluan sinun tekevän, ja katsokkin että keskityt tekemään hyvää työtä sillä haluan saada suusi ja kielesi avulla kunnon orgasmiin. Tunsin kuinka haaroväli kiristyi kasvojeni päälle ja täysin karvaton pillu tuli suulleni. En voinut enää puhua mutta työnsin kieleni ulos minulle tuntemattoman naisen pyhimpään. Aloin maiskuttaa jo kostata pillua, nesteet maistuivat kirpeälle enkä voinut olla nielemättä niitä. Maku ei ollut vastenmielinen mutta ei nyt lempijuomaanikaan. Samalla tunsin toiset kädet reisilläni ja hätkähdin. Ääni jatkoi "älä todellakaan keskeytä mitä teet, tapahtui sitten mitä hyvänsä" Jatkoin kielelläni ja työnsin sitä rytmikkäästi sisään ja ulos vaginaan. Välillä kiersin kieleni häpyhuulien reunoille ja kohti häpyhuulien yhtymäkohtaa. Kun saavutin sen kuulin "kyllä kyllä, siinä, jatka älä lopeta" Omien jalkojeni luona kädet olivat nousseet kyrvälleni ja hieroivat ja hivelivät välin palleja sekä välin äärimmäisen kovana seisovaa kyrpääni. Naisen kädet alkoivat lämmitä ja ote jämäköityi varteni ympärille. Samalla tunsin kuinka sänky heilahteli kun toinen nainen nousi vartaloni vierelle ja lähemmäksi. Samalla tunsin kuinka hiukset hivelivät lanteitani ja kuinka huulet antoivat suukon kyrpäni kärkeen. Toinen nainen sanoi "katsotaanpa saammeko tämän onnistumaan" tajusin naisen äänestä ja puheista olevan Helin. Olin kerran (jos toisenkin) huoneessa pay-tv'tä katsellessani ajatellut vastaanoton Helin elokuvien seksikohtauksiin. Aamuisin tosin naama punaisena maksoin käteisellä elokuvat pois niin että maksut olisivat näkyneet firman matkalaskuissa. Heli oli pari kertaa mielestäni katsonut minuun ymmärtäväisesti. Yleesä tuhisin etten ollut nähnyt sitä "ICE AGE 2"sta leffassa, molemmat tiesimme kuitenkin mitä katsoin.

Minun oli jo vaikea hengittää ja kieleni alkoi väsyä työtaakaan alla. Nainen kasvoillani oli jo alkanut hitaasti huohottaa ja painaa pilluaan kasvojani vastaan rytmikkäästi ja yhä kovempaa. Oma himoni oli noussut yhä kovemmaksi kun tiesin Helin käsittelevän minua. En todellakaan aikonyt tänään jättää enää hommaa kesken. Ei aikonut ilmeisesti Helikään sillä suu kiersi kyrpäni kärjen ympärille ja kieli alkoi hieroa penikseni alareunaa. Välillä tunsin kuinka suu avautui enemmän ja painui varteni ympärille todella syvälle, Helin kitalaki otti peniksen kärkeni vastaan. Tunsin että oma laukeamisen ei ole kaukana. Varteni alkoi tehdä merkkejä ja Heli päästi penikseni suustaan ja sanoi anna tulla haluan sinut ensimmäiseksi suuhuni. Hän painoi suun takaisin kyrvälleni ja jatkoi rytmikästä työtä. Yritin itse keskittyä pillun nuolemiseen samalla intensiteetillä kun minua hoidettiin. Nainen kasvojen päällä huohotti yhä raskaammin. Tunsin kuinka oma lastini lähti liikkeelle ja peitetyt silmäni kiristyivät entistä tiukemmin kiinni. Vavahtelin Helin suuhun muutamalla sykäyksellä ja Heli jatkoi imemistä ja penikseni alareunain lipomista. Se tuntui jo lähes tuskalliselta. Itse en keskeyttänyt kuin hetkeksi saadakseni pitkän huokaisun ja vedettyä henkeä jännittyneeseen ruumiiseeni. Heli nousi pehmenevän varteni päältä ja sanoi "tätä pitää saada lisää" Olin taivaassa. Työnsin kieleni välillä naisen sisälle niin syvälle kuin pääsin ja välillä otin häpyhuulet suuhuni ja imin niitä. Oli niellyt naisen nesteitä jatkuvasti ja tuntui että niiden tulo ei lakkaa lainkaan. Siirsin suuni klitoriksen päälle ja aloin painaa kieltäni vahvemmin klitorista vastee. Tein liikkeitä ylös ja alas ja sivulta toiselle. Nainen päälläni jo huusi "kyllä, älä lopeta, kyllääää kyllääää aaaahhhh" ja samalla hän taipui kohti minua ja vavahteli useamman kerran. Kurkotin suuni edelleen karvattomalle märälle hävylle ja työnsin kieltäni sisään. Naisen vavahtelu jatkui ja hän oli edelleen taipuneena pääni päälle ja huohotti raskaasti. Muutaman sekunnin jälkeen hän oikaisi itsensä ja nousi ylemmäs. En yltäny enää nuolemaan häpyä. Kuulin Naurahduksia kurottelulleni. Heli totesi "että aavistuksemme osuivat oikeaan, meille riittää hupia tänään vielä pitkää" En ensin ymmärtänyt mitä he tarkoittivat, kunnes tunsin että penikseni oli alkanut sykähdyksittäin nousta ylös. Heli kysyi haluanko nähdä myös heidät, nyökkäsin tajuamatta että olisin voinut sen sanoakkin. Tytöt siirtyivät sängyllä ja Heli otti minun silmäpeiton pois ja häikäistyin hotellihuoneen valoista. Katsoin molempia naisia ja näin kuinka upeita molemmat olivat. Heli vastasi unelmanaista, pitkä hoikka ja todella pitkät sääret. Rinnat eivät olleet kovin isot, mutta nännipihat olivat tummat ja nännit olivat jäykistyneet koviksi. Halusin päästä niihin käsiksi. Toinen nainen sanoi että hänen nimensä on Kati ja hän on sairaanhoitaja läheisessä sairaalassa. Kati oli hieman lyhyempi ja hänen rintansa olivat selvästi isommat kuin Helillä. Takamus oli siro ja posliiniksi ajellun pilluun jo tutustuin lähemmin. Häpyhuulet olivat turvonneet äskeisestä käsittelystä ja kosteus kiilteli silmiini samalla kun livoin huuliani. Tytöt nauroivat minulle ja sanoivat että on aika jatkaa, Heli ilmoitti että on hänen kliimaksinsa vuoro. Odotin sängyllä kyrpäni ojossa mitä seuraavaksi tapahtuu. Heli nousi sängylle ja sanoi että hän haluaa olla edelleen vallassa ja siksi minun käteni pysyvät sidottuina. Tunsin pientä pettymystä koska en voinut kurottautua noille siroille rinnoille. Heli konttasi ylleni ja toi kasvonsa ja pitkät hiuksensa pääni päälle. Hän laittoi huulet kiinni huulini ja suuteli minua pitkään. Työnsin kieleni hänen suuhunsa ja sain kielen vastaani. Suutelimme kiihkeästi ja pitkään. Olin jälleen hekumani huipussa. Tunsin samaan aikaan Katin tekevän jotain takanamme. Kuulin naksahduksen ja sitä seurasi hiljainen surina. Tunsin kuinka Heli ollessan kontallaan ylläni alkoi värähdellä. Ymmärsin että Kati oli laittanut jotain surisevaa Helin herkille alueille. Jatkoimme suutelua. Yritin kevyesti puraista Helin huulta, hän reagoi siihen painautumalla kovemmin päälleni. Heli nousi ylemmäksi sanoen "Katin maut ovat hyvin tallella, taisit todella saada tuon tytön laukeamaan" Surina Helin takaa vaihteli ja Heli sulki silmänsä. Samaan aikaan Kati oli toisella kädellään ottanut kullistani kiinni ja veti rytmikkäin vedoin ylös ja alas. "Täällä alapäässä taitaa teillä molemmilla olla aika valmista, eiköhän aloiteta" Heli nousi kyykkyasentoon ja laski häpynsä kullini päälle. Heli laittoi silmänsä kiinn. Kati piti edelleen varrestani kiinni ja ohjasi sen kohti unelmaani. Heli laskeutui hiljaa päälleni ja tunsin kuinka pääsin tuon naisen sisään tänään jo toisen kerran. Tiukka ja märkä häpy laskeutui edelleen alemmaksi. Oli itse aivan paikallani. Heli pysähtyi välillä ja jatkoi pian määrätietoisesti matkaansa. Lopulta hänen häpykarvansa koskettivat omiani ja olimme yhtä. Tunne kyrvässäni oli taivaallinen, pidin silmiäni auki enkä ollut uskoa mitä näin. Samaan aikaan kuin Heli, tuo salaisten fantasioideni nainen, oli liikkumatta päälläni, vieressä Kati katsoi hiljaa lumoutuneena penetraatiotamme. Kati nosti oikean kätensä Helin rinnalle ja alkoi hieroa sitä. Heli edelleen oli liikahtamatta paikallaan. Samalla Kati laittoi toisella kädellään edelleen surisevan esineen, pienen dildon, Helin klitoriksen päälle. Heli värähti ja aukaisi silmänsä ja hymyili meille molemmille. Hän aloitti rytmikkään liikkeen ylös ja alas. Olin onneni kukkuloilla tunne oli sanoinkuvaamaton, ja näkyi sellainen jota en edes villeimmissä videoissa ollut nähnyt. Kaikki tapahtui minulle, tämän täytyy olla unta. Ajatukseni palautuivat nopeasti takaisin nykyisyyteen kun Heli kiihdytti tahtiaan. Hänen kliimaksinsa ei ollut kaukana. Kati jatkoi rintojen hyväilyä mutta keskeytti sen välillä suudellakseen Heliä. Toinen käsi ja tärisevä sauva pysyivät häpykummulla. Tunsin sen tärinän vähäisesti omalla kyrvälläni. Heli kiihdytti edelleen tahtiaan ja alkoi äänekkään voikinnan "tämä on taivaallista.... ei .... kyllä ... aaahhh... kyllä " Itse yritin vartalollani antaa vauhtia ja nostaa keskivartaloani aina silloin kun Heli oli ylhäällä. Helin nesteet valuivat päälleni ja nainnin litinä täytti huoneen. Äkkiä Heli jännityi kuin jousi ja hänen naamansa kiristyi ja hän puri alahuultaan hampaidensa väliin. Hän vavahteli ja lysähti päälleni makaamaan ja huohotti edelleen äänekkäästi, minun kyrpäni edelleen hänen sisällään. "Noniin näyttää siltä että Helin aika tuli" Kati sanoi naurahtaen. Heli nousi päältäni ylös voimatta vieläkään sanoa mitään. kuului Pieni maiskahdus kun kyrpäni tuli ulos tyydytetystä naisesta. Heli näki sen ja totesi että meillä on ilmeisesti vielä joku innokas hoitamatta. Kati virnisti: "ihanaa minäkin pääsen ratsastamaan" Aavistin että tämä päättyy vielä hyvin. Kati nousi nopeasti päälleni ja ohjasti liukkaan elimeni hänen märkään häpyynsä. Hän aloitti aluksi hitaan liikkeen samalla keinuttaen lantioitaan kuin vatsatanssija. Heli oli jo alapäässämme ja hänellä oli toisessa kädessään yksin jäänyt sauva. Hän nyökkäsi Katille ja meni Katin taakse. Tunsin kuinka hän etsiytyi anukselleni. Sanoin "ei sinne". Kati pysäytti liikkenäs ja katsoi minuun. "Tiedämme mikä on parhaaksesi, älä sano enää mitään" Kati jatkoi rytmikästä liikettään sulkien silmänsä. Tunne oli mahtava, hieman pelkäsin mitä tuleman pitää. Heli yritti työntää surisevaa sauvaa anukseeni. Tunsin kipua enkä osannut rentouttaa itseäni. Heli nousi yöpöydälle ja otti vaseliinipurkin käteensä, hän kietaisi sormeensa vaseliinia ja tuli takaisin. Sormellaan hän hieroi vaseliinia ryppyreikäni ympärille ja työnsi varovasti sormensa anukseeni. Tunsin kuinka sormi helpostin meni voideltuun reikääni. Heli otti sen pois ja laittoi sauvan reikäni läheisyyteen. Hitaalla yhtenäisellä painalluksella Heli työnsi sen sisääni. Sauva oli kärjestään taivutettu ja tunsin kuinka hän alkoi painamaan sitä kohti eturauhastani. Olin kuullut että miehillä on myös G-piste ja ilmeisesti myös Heli. Minun kyrpäni oli räjähdyspisteessä, oli avuttomasti sidottuna paikalleen ja kaksi naista teki minulle mitä he itse halusivat. Oli heidän armoillaan mutta mieleeni ei tullut valittaa. Olin muutaman hetken päästä jossain missä en koskaan ole ollut. Kati kiihdytti tahtiaan ja Heli painoi tärisevää sauvaa anuksessa ylöspäin ja hieroi jotain mikä sai minulle aivan uusia tuntemuksia. Hengitin syvään ja taivuin kaarelle jalkani jäykistyivät ja vedin käsissäni olevat siteet tiukoille. Menetin lähes tajuni, tunsin kuinka räjähdin tuon minulle tuntemattoman naisen sisään. Kati jatkoi keinumista kiivaasti päälläni, ja jo herkkänä oleva kyrpäni pysyi vielä hetken pystyssä. Heli siirsi sauvan Katin klitorikselle ja Kati värähteli ja tuli lähes välittömästi ja lysähti päälleni. En osannut tehdä muuta kuin huohottaa, tunsin Katin painon päälläni. Kati oli paikallaan vielä hetken ja nousi sitten ylös todeten: "tästä ei pano parane" Heli hymyili meille ja alkoi avata siteitäni.

Rauhoituttuamme Kati ja Heli kertoivat suunnitelleensa tätä minulle hieman hiprakassa ollessaan. Hotellihuone ilman pyyhkeitä oli minulle varattu ja Kati hälytetty saavuttuani paikalle nopeasti. Kati oli hankkinut sairaalasti nukutusaineen jolla minut tyrmättiin. Sanoin että suunnitelma oli vaarallinen, mutta en voinut olla kuin iloinen että pääsin osalliseksi siitä. Tytöt kysyivät onko minulla seuraavana iltana kiireitä ja ehtisinkö tulla töistä hieman aikaisemmin hotellille, heillä olisi muutama asia joita he haluaisivat kokeilla. Hymyilin ja sanoin että olen käytettävissä.

2

12265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nelikymppinen nainen

Luettavaa. Kiva,että mies on välillä alistettu,eikä aina nainen.

• wolfen_sus

ja hyvä jos tarinasta oli iloa. Katsotaan jos teen tälle vielä jatkoa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe