Huhuja liikkuu, ja tälläkin palstalla ihmiset kertovat sähläyksistä laskutuksessa ym.
Kertokaapa onko jollain jotain varmempaa tietoa??
TIETOA
3
756
Vastaukset
- Omakohtaista .
Minulla esim. oli puolivuotta laskut tulematta ja omasivuillakaan ei niitä näkynyt ja aspa ei saanut selvitettyä.
Kun lasku tuli niin oli kiva ylläri kun kaikki tuli kerralla.
Toisen liittymän saldolataukset oli aivan sekaisin .Välillä näytti että oli ladattu 15€ ja välillä näytti että laskua olisi tulossa 41€ vaikka 10€ saldoraja.Selvittelyjen jälkeen lopullinen lasku oli sitten 15€ tässä mukana jo saldosopimuslasku ja kaverisoitto.Nämä kaikki viime keväällä.
Nämä kaikki sekoilut näkyivät omaliittymä sivuilla. - Viva la Sonera
aivan varmasti jossain vaiheessa. Jos Sonera on kerta perustellut omia hinnankorotuksiaan sillä, että ei ole varaa pitää niin halpoja hintoja. Herää kysymys, miten ihmeessä Sonera pystyy sitten pitämään TF:n hintoja noin alhaalla? TF on kuitenkin Soneraa lähes puolet halvempi. Niinhän meille entisille ACN asiakkaillekin luvattiin että joo joo, ilmaset puhelut säilyy nyt ja aina, vaikka liittymät siirretäänkin TeleFinlandiin. Noh, kaikki tietää miten tässä kävi...
Sonera on sen verran paskaa kaatanut asiakkaiden niskaan, että tuskin tämäkäänä on poikkeus.
Itse vaihdoin tf:stä pois, kun sain Soneran touhuista infoa.- assss
pitämään hintoja alhaalla kun ei ole enää massivisia mainostuskuluja. Onhan kai DNA:lla, Kolumbuksella ja Saunalahdellakin liittymät joissa samanlaiset puhepaketit ja täsmälleen samanlainen minuuttiveloitus kuin esim. mitä TF:llä viekin.
Milläs nuo em. operaattorit pitävät edelleen 17,90 e ja 6,9 c/min puheluhintojaan?
Jos Sonera nostaa TF:n hintoja vaikka minimiveloituksella niin kyllä aika moni vaihtaa heti operaattoria, jos vielä jokin halvemopi löytyy. Ja jos ei löydy, niin sitä sanotaankin jo hintakartelliksi ja sen saa kilpailuvirasto tutkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818