Mistä johtuu, että Golfini (1.3 CL, vm. 90) sammuu kylmänä. Pakkasyön jäljiltä käynnistyy ihan hyvin, mutta sammuu ekaan risteykseen tai yleensä jo pihalle tyhjäkäynnillä pyöriessään. Tyhjäkäynti on kylmänä hieman "römpöttelevä". Yleensä joudun odottamaan muutaman minuutin, ja sitten kun käynnistän, jaksaa pyöriä ihan hyvin.
Golf sammuu
3
1153
Vastaukset
- Jussi´
Jos Golfissasi on Pierburg 2E3-kaasutin, on siinä rikastimen alipainesäätimen (pulldown) kalvo puhki.
Korjausohjeita en ala sulle kirjoittamaan. Hae lähimmästä kirjastosta Golfin korjauskirja tai jos osaat lontoota, Haynesin Carburettor Manual.
Tuossa alkajaisiksi kuva kyseisestä kaasuttimesta. Viallinen osa on nr. 19.
http://www.ruddies.business.t-online.de/v2e3.htm- Römpöttelijä
Heh, ai et ala kirjoittamaan korjausohjeita...Et viittis tulla sitten korjaamaan? No ei vaan, kiitos näistä ohjeista, täytyy kattoo sitä!
Mulla oli aivan samaa vikaa vuoden -89 golffissa,Ei meinannut pysyä käynnissä kylmänä.Ajaessakin pätki ja nyki lähes jatkuvasti.
Tein tälleen kun kun kyllästyin siihen temppuiluun:
Poistin vahatermostaatin kokonaan kaasuttimesta vipuineen,(oli jo rikki)ja pistin imusarjalta vesiletkun suoraan lämmityslaitteen putkelle.Vahatermari pitää kaasua korkealla kun sulla on kylmä kone.
Sitten poistin pull-down rasian ja vihreän pallon letkuineen,tässä piti tulpata kaksi letkun päätä.Pull-down rasian tehtävä on vetää ryyppy läppää auki kun auto käynnistetään,jottei se tukehdu bensaan.
Poistin myös autom.ruupyn ja teen siihen käsiryypyn.
Tämä todennäköisesti on sulla se ongelma eli tarkasta jotta sulla on ilmanputsarista pakosarjalle menevä tuloilman letku kunnossa ,ja myöskin se että se ottaa ilmansa sieltä pakosarjan puolelta.Muuten se jäätää sitä kaasaria.
Mulla on toiminut noiden toimien jälkeen todella hyvin.
http://ffp-motorsport.com/tuning/pierburg2e2.php
Tuolta löytyy tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416