Mistä johtuu, että Golfini (1.3 CL, vm. 90) sammuu kylmänä. Pakkasyön jäljiltä käynnistyy ihan hyvin, mutta sammuu ekaan risteykseen tai yleensä jo pihalle tyhjäkäynnillä pyöriessään. Tyhjäkäynti on kylmänä hieman "römpöttelevä". Yleensä joudun odottamaan muutaman minuutin, ja sitten kun käynnistän, jaksaa pyöriä ihan hyvin.
Golf sammuu
3
1075
Vastaukset
- Jussi´
Jos Golfissasi on Pierburg 2E3-kaasutin, on siinä rikastimen alipainesäätimen (pulldown) kalvo puhki.
Korjausohjeita en ala sulle kirjoittamaan. Hae lähimmästä kirjastosta Golfin korjauskirja tai jos osaat lontoota, Haynesin Carburettor Manual.
Tuossa alkajaisiksi kuva kyseisestä kaasuttimesta. Viallinen osa on nr. 19.
http://www.ruddies.business.t-online.de/v2e3.htm- Römpöttelijä
Heh, ai et ala kirjoittamaan korjausohjeita...Et viittis tulla sitten korjaamaan? No ei vaan, kiitos näistä ohjeista, täytyy kattoo sitä!
Mulla oli aivan samaa vikaa vuoden -89 golffissa,Ei meinannut pysyä käynnissä kylmänä.Ajaessakin pätki ja nyki lähes jatkuvasti.
Tein tälleen kun kun kyllästyin siihen temppuiluun:
Poistin vahatermostaatin kokonaan kaasuttimesta vipuineen,(oli jo rikki)ja pistin imusarjalta vesiletkun suoraan lämmityslaitteen putkelle.Vahatermari pitää kaasua korkealla kun sulla on kylmä kone.
Sitten poistin pull-down rasian ja vihreän pallon letkuineen,tässä piti tulpata kaksi letkun päätä.Pull-down rasian tehtävä on vetää ryyppy läppää auki kun auto käynnistetään,jottei se tukehdu bensaan.
Poistin myös autom.ruupyn ja teen siihen käsiryypyn.
Tämä todennäköisesti on sulla se ongelma eli tarkasta jotta sulla on ilmanputsarista pakosarjalle menevä tuloilman letku kunnossa ,ja myöskin se että se ottaa ilmansa sieltä pakosarjan puolelta.Muuten se jäätää sitä kaasaria.
Mulla on toiminut noiden toimien jälkeen todella hyvin.
http://ffp-motorsport.com/tuning/pierburg2e2.php
Tuolta löytyy tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694732
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383296- 492773
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262708Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52159- 232051
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91478