Olen 29v ja syönyt Femoden merkkisiä e-pillereitä n. 7 vuotta. Nyt lokakuussa lopetin (13. pv perjantaina ;o) ) pillerit lapsen saannin toivossa. Ensimmäiset kuukautiset pillereiden jälkeen alkoi pari päivää aikaisemmin, kuin mihin olin tottunut pillereiden kanssa, mutta melko maltillisesti.. Suht normaali vuoto tuli ajallaan (ehkä vähän niukempi, kuin ennen), mutta normaalin 5 päivän jälkeen ei olekaan loppua näkynyt... Vuoto jatkuu aina vaan, nyt jo 16:tta päivää... Tosin vuoto on hyvin niukkaa ja välillä ehtii jo luulla, että loppuivat vihdoin. Niin niukkaa vuoto on että pikkuhousun suojalla tai mini tamppoonilla pärjää hyvin.
Onko tämä millään muotoa normaalia? Onko kokemuksia? Kannattaako olla jo huolissaan..?
Onko tämä millään muotoa normaalia? Onko kokemuksia? Kannattaako olla jo huolissaan..?
Vastaukset 1
Vanhimmat
Elimistösi totuttelee uuteen tilanteeseen ja hormonitoiminta ovat sekaisin...En usko,että tilanteesi on millään tavoin huolestuttava.Voithan soittaa vaikka yksityiselle gynekologille ja kysyä tapauksesta,jos vuoto ei kahden viikon kuluessa lopu.