tämä nyt ei varsinaisesti liity itse matkailuun, mmutaa mitä luulette koska kannattaa (vai olisiko pitänyt jo) lähettää joulukortit yhdysvaltoihin? jouluruuhka vie kuitenkin aikansa..
joulukortit
3
503
Vastaukset
- Suomen
postilla ole asiasta mitaan tietoa???
- lähettää...
Eli kipaisehan katsomaan asia postin sivuilta. Alla on linkki.
http://www.posti.fi/joulu/yksityisille/ulkomterv_kul.html
Eli vielä ei ole kiirettä... Mutta jos paketin aiot lähettää, niin kohta puoliin se olisi hyvä pistää menemään, ainakin jos aluat lähettää vähän edullisemmin economy-luokassa. =)- ihmettelijä85
eikö ihmiset enää osaa ottaa mistään asioista itse selvää? On vaan niin helppoa tulla palstoille kyselemään, eikä tehdä mitään asian eteen itse. Howabout POSTIN SIVUT??? Kuinka tollaiset ihmiset yleensä pärjää tässä maailmassa? Ei voi kuin ihmetellä ihmisten logiikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 511673
- 621612
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101178- 60981
- 49954
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118627Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556