Moro
Tällaista kysyn onko vaikea vaihto, lontoo htr terminaali 1 - terminaali 4 ja kauanko vaihto vie aikaa.Olemme menossa australiaan tammikuussa ja olen kuullut että vaihto on aika sähellystä...kiitos jo etukäteen...
terminaalin vaihto
2
408
Vastaukset
- näin on
jos tilanne nykyinen myös jatkossa n.1,5-2,5 tuntia riippuen päivästä ja kello ajasta. Varaa väh. 1,5 tuntia joka on ehdoton minimi. Itse siirtyminen ei vie kuin 20 minuuttia mutta ne tarkastukset vetää hitaasti. Ja ei tarvitse olla kuin yksi "epäily" niin siinä odotat sitten.
- matkustelija
Opasteet kentällä on hyvät. Bussilla on järjestetty valvottu kentällä kuljetus, vaikea siinä on eksyä. Terminaalit ei ole kaukana toisistaan, mutta kenttä on sokkeloinen, ylä ja alakertaan saa kiipeillä .Jonottamista riittää, mutta kun on vaihtoaikaa vähintään kaksi tuntia, ei hätää.
Ihanteellista olisi , jos olisi käytössä kolme täyttä tuntia vaihto operaatioon.Jos asiaan voi itse vaikuttaa etukäteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807