ISOT TISSIT

isot on kauniit<3

mua ärsyttää ku kaikki ihannoi PIENIÄ rintoja !!!!!!!! ARGH! Isot on oaljon kauniimmat ja JOKAIKINEN mies pitää isoja kauniimpina mutta valehtelevat naisille että pienet ovat kauniit jotta nainen tulisi iloiseksi......

ne on ällöttävät limaset kun taas isot *kuola valuu* ISOT ON NII SEXYT ;))

p.s. web-kamera seuraa E-rintojen kanssa?? tai niille jotka omistavat sellaiset

19

5311

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prof. Ahh

      Ai vittu näin on. Niitten nuoleminen, kosketteleminen ja väliinnussiminen on sitä jotakin

    • lollo_on_yök

      Makuasioista voi kiistellä. Esim. jotkut tykkää isosta peffasta, jotkut pienestä peffasta. Sama juttu rintojen kanssa.

      Mielestäni tämä teini-poikien hullutus isoja rintoja kohtaan johtuu siitä, että he näkevät netissä, lehdissä ja tv:ssä iso rintaisia naisia, joilla on yleensä silikonit. Ja silikonien ansiosta rinnat näyttävät terhakoilta ja aivan erilaisilta kuin AIDOT isot rinnat.

      Eli silikonirinnat ovat joidenkin mielestä paremman näköiset kuin aidot. Mutta totuus on, että harva teini-poika on nähnyt AITOJA isoja rintoja, joten he elävät siinä kuvitelmassa, että kaikki isot rinnat näyttävät ihanilta.

      Totuuden tajuaa vasta aikuistuttua. Ei aidot, luonnon kauniit rinnat eivät ole välttämättä yhtä hyvännäköisiä kuin terhakat silikonirinnat. Se on julma totuus. Ja aikuistumiseen kuuluu myös, että tajuaa kuinka kaunis asia ne luomut ovat. Luomu on IN!

      Yleensä vanhemmat pojat/miehet tykkää pienemmistä rinnoista, koska ovat huomanneet, että pienemmät ovat terhakammat pitempään, eikä niistä ole terveyshaittoja.

      Itselläni on D-kuppi, olen vielä alle 20v, ja rintani roikkuvat jo nyt. Silti olen tyytyväinen, ja rakkaani rakastaa minua tällaisena kuin olen, vaikka rintani eivät ole läheskään yhtä näyttävät kuin playboyn kannessa. Tärkeintä on hyväksyä kaikki luonnollisena omana itsenään.

      • Jussi_003

      • lollo_on_yök
        Jussi_003 kirjoitti:

        meillekin ihanat D-kuppisi...

        [email protected]

        Enpä näytä! Vain oma rakkaani saa nähdä ne, enkä ole mikään v#tun lumppu joka tissejään esittelee tuntemattomille! :D


    • minsuuu

      Voitko selittää miten pienet rinnat on "limaset"??! xD Ja onks ne isot sitki viel niin hienot ku ne alkaa parikymppisenä roikkuu ja näyttää utareilta? LOL oot säälittävä!

      • isot on kauniit<3

        hahah minsuuu tietty et oo samaa mieltä ku oot tyttö!!
        sanoin nimenomaan et kaikki miehet on sitä mieltä!! :D en tunne yhtäkää joka tykkäis pienist


      • minsuuu
        isot on kauniit<3 kirjoitti:

        hahah minsuuu tietty et oo samaa mieltä ku oot tyttö!!
        sanoin nimenomaan et kaikki miehet on sitä mieltä!! :D en tunne yhtäkää joka tykkäis pienist

        ..niin tiedät. Etkä kertonu miten ne pienet on limaset? et taida osaakaan selittää ku et oo luultavasti ikinä ees nähny kenenkää rintoja paitsi omal tietsikallas ja unelmissas!>:D lol


    • Iso EI isoille rinnoille!

      Isoja rintoja ihannoitiin kyllä vielä viime vuosikymmenen aikana, mutta nykyään kyllä pienet on se eniten ihannoitu koko. Aikalailla yleistämistä on tuo että jokaikinen mies pitäisi isoja kauniinpina (hyi helv...) kuin pieniä. Mistä lie oot tuon stereotypian keksiny.

      Isoissa on enemmän negatiivisia asioita ku positiivisia, mm. Iän myötä roikkuminen, naisten selkävaivat, arvet venymisen myötä sun muuta turhaa...

      Itse oon aina ja vain pitäny ainoastaan pienistä rinnoista, eikä se ole mikään halvatun vale niinku tekstissäs yleistit. Jos joku tykkää luonnottoman kokosista rinnoista niin siitä sitte vaan...

      Ps. Jos pienet muka on mielestäs ällöttävän limaset, ni voin vaa kuvitella kuin limaset on ne sun ihannoimat isot rinnat..? Kylmiä väreitä jo pelkästä ajatuksesta...

      • Anime-Man

        näkemykseesi. Minustakin pienet rinnat ovat paljon paremmat kuin isot. Isot alkavat roikkua iän myötä, eikä siinä ole mitään kaunista.


      • kaiken
        Anime-Man kirjoitti:

        näkemykseesi. Minustakin pienet rinnat ovat paljon paremmat kuin isot. Isot alkavat roikkua iän myötä, eikä siinä ole mitään kaunista.

        ...sanoo poika, joka pyörii pokemon-palstalla...


      • Anime-Man
        kaiken kirjoitti:

        ...sanoo poika, joka pyörii pokemon-palstalla...

        poika, joka PYÖRI pokémon-palstalla.


    • tyhmälauta

      eiköhän ne useimmat niistä isoista tykkää ja myöntävätkin sen. varmaan juuri pienirintaisuuteni takia poikaystävänikään ei oikein halua nähdä minua enää >_

    • tyttö89

      ihan tosissaan! MITÄ VITUN VÄLIÄ SILLÄ ON?!?! jos toisesta tosissaan välittää ei rintojen suhteen pitäs olla mitään sanomista. PIENI JUTTU. On kyllä aika pinnallinen ihminen jos moinen vaivaa niin pahasti.
      Sitä paitsi, miten isot niitten rintojen pitäs olla? itelläni on C80 ja mielestäni ne on isot. Olen kuiteski kuullu joskus että c kuppikin on liian pieni. Ihan ihme porukkaa täällähi...

      • isot in

        Oon kasilla ja mun luokalla 50 % tytöistä heillä on aika isot rinnat ei ne mitkään riippu D:t tarvi olla mutta Ctkin on söpöt. Kaikki tykkää isoista pienet ovat semmoiset tötsyt jotka eivät itsestäni sovellu niiden nuolemiseen j imemiseen hyvin. En ole itse kokeillut koska olen vasta 15.


      • Anime-Man
        isot in kirjoitti:

        Oon kasilla ja mun luokalla 50 % tytöistä heillä on aika isot rinnat ei ne mitkään riippu D:t tarvi olla mutta Ctkin on söpöt. Kaikki tykkää isoista pienet ovat semmoiset tötsyt jotka eivät itsestäni sovellu niiden nuolemiseen j imemiseen hyvin. En ole itse kokeillut koska olen vasta 15.

        Miten voit sanoa että "pienet rinnat eivät sovellu nuolemiseen ja imemiseen" kun et ole edes kokeillut? Eivätkä kaikki varmasti pidä isoista rinnoista. Minäkään en pidä.


    • Anonyymi

      Kyllä pitää isot tissit naisella olla jotta voi imettää ja myös meitä isompaakin väkeä 😉

      • Anonyymi

        No 15vee ei kyllä tiedä rinnoista eikä paljon tytöistäkään vielä mitään!
        Hieman kun kasvaa niin tajuaa mistä oikeen on kyse.
        Paljon luulevat tietävänsä mutta käytäntö ihan vielä hakusessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No 15vee ei kyllä tiedä rinnoista eikä paljon tytöistäkään vielä mitään!
        Hieman kun kasvaa niin tajuaa mistä oikeen on kyse.
        Paljon luulevat tietävänsä mutta käytäntö ihan vielä hakusessa.

        ei penskojen tarttekkaan tietää sitten kun on aika ne hommat tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei penskojen tarttekkaan tietää sitten kun on aika ne hommat tulee

        Vaimollani 100E tisut ja onha nniissä jo paino ongelmaakin mutta kyllä sitten ukot kyttääkin,no jokainen sitte nvetää omat johtopäätökset noista


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe