keittiön pöytä ainakin tarvittais ja luultavasti muutama hylly sekä tietokonelle pöytä. kannattaako kiertää kirpputoreja vai ostaa esim ikeasta ihan uusina? missä pääkaupunkiseudulla on hyviä kirppareita?
mistä halvalla huonekaluja?
12
840
Vastaukset
- Zaraw
Nettihuutokauppa ei ole myöskään hassumpi vaihtoehto:
http://www.huuto.net/fi/cats/kodinthuonek.php3 - Janne
Kierrätyskeskuksista ympäri PK-seutua saa mitä erilaisimpia huonekaluja halvalla. Laatua ei aina tiedä mutta sen voi itse silmämääräisesti katsoa.
Ennen siellä oli ilmaista mutta nykyään huonekalut maksaa jotain.- K
palsta- ja keltainen pörssi -lehditä löytyy ilmoituksia kaikesta mahdollisesta tykistä hajuveteen..
- oho
- Jaaaaana
Fidan kirppiksiltä! Itäkeskuksessa yksi, toinen Myyrmäessä. Muista en tiedä mutta netistä varmaan löytyy. Itse löysin ison jatkettavan ruokapöydän sieltä, maksoi 40 euroa.
- opssss
Huuto.net sivustoa suosittelen minäkin! helppoa ja vaivatonta.
- henrik ijös
toppilan kierrätyhsleskus oulu
- henrik ijäs
keittiö rmonttoitu mutta olohuone kylppäri ei ole oiken hyvä
- henrik ijäs
henrik ijäs kirjoitti:
keittiö rmonttoitu mutta olohuone kylppäri ei ole oiken hyvä
irtoilee parkettipalat mutta pinta on hyvä
) - henrik ijäs
henrik ijäs kirjoitti:
irtoilee parkettipalat mutta pinta on hyvä
)åitäs hioa ja laittaa uutta sitten ois hienoa kuten leittiössä tehtiin
- henrik ijös
henrik ijäs kirjoitti:
åitäs hioa ja laittaa uutta sitten ois hienoa kuten leittiössä tehtiin
alavieskanpojat
kumpulantie 21
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894