Kertokaas kaikki mikä teidän mielestänne on Johnny Depissä parasta? Minun mielestäni Deppin suklaasilmät ja hänen intiaani-ulkonäkönsä on parasta hänessä!Minun mielestäni hän muistuttaa hyvin paljon intiaania.:D
Mielipiteitä Deppistä?
10
1641
Vastaukset
- Tietoa löytyy
Olen jostain lukenut, että Johnny Deppillä on suonissaan intiaaniverta. En nyt muista oliko se cherokee vai irokeesiverta.
- zeromjj-d
et tais olla cherokee.. :)
- maila.mielonen
on Pirates of The Caribbean-elokuvissa! Se huivi ja se ihana parta korostaa niin Johnnyn ulkonäköä!!!
- rrakastunut,
niinpä..Johnny on kaikista parhaimman näkönen siinä pirates leffassa... Uuh, Se ihana huivi ja kaikki:P:PJohnny on niin ihana!! Ja kun johnnyllä on ne ihanat ruskeat silmät, nam
- Nimetön
rrakastunut, kirjoitti:
niinpä..Johnny on kaikista parhaimman näkönen siinä pirates leffassa... Uuh, Se ihana huivi ja kaikki:P:PJohnny on niin ihana!! Ja kun johnnyllä on ne ihanat ruskeat silmät, nam
Siis Johnny on nii ihuna ja ne suklaa silmät.. *leijuu taivaassa* ja rrakastunut, oot oikeessa! Johnny on ihana piraattina! ja se näyttää mun mielestä nallekarhulta! xD
On se Vanessa onnen tyttö! - amade
Nimetön kirjoitti:
Siis Johnny on nii ihuna ja ne suklaa silmät.. *leijuu taivaassa* ja rrakastunut, oot oikeessa! Johnny on ihana piraattina! ja se näyttää mun mielestä nallekarhulta! xD
On se Vanessa onnen tyttö!Parasta tottakai Johnnyssä on upeat näyttelijänlahjat, suloiset nappisilmät ja koko mies on aivan ihana! Jep, Cherokeetahan siinä Johnnyssä virtaa (;
Ärsyttää vain, kun niin moni tuntee Johnnyn vain Sparrow' na ja ''ihkuttaa'' Johnnyn ulkonäköä. Eihän sitä toki voi kieltää, etteikö Johnny olisi suloinen tai komea ! :) - Inkkarifani
Google tietää, Depp on intiaani sukua. Komeahan hän on, mutta mielestäni kaikkein komein Intiaani-näyttelijä on Michael Greyeyes, kattokaa vaikka niitä kuvia googlesta ja elokuvia you tubesta...ah ja voih, on naimisissa :( ilmeisesti onnellisesti, 3 lastakin saaneet. Näyttelee ja ohjaa yhä, niin ja tanssii.
Johnnyyyyyy! Se on ihana SuklaaSilmä ja upeat ja suloiset puoleenvetävät nappisilmät! Ihana intiaani tosiaankin:p. Fredd Abberline ja Sheldon Sands oli parhaita.
- GERGEE
Yliarvostettu ja rupsahtanut, nuorempana oli edes jotakin.
Mitennii edes jotain!? Todella ilkeästi sanottu! Eikä hän ole rupsahtanut:( Hän on suloinen<3 Niin ystävällinen... Ja sä! Mitä sä vaadit siltä! "Edes jotakin" no perhettä ja sormustako siltä suklaasilmältä odotat!? Loukkaat pikku-Johnnya! Onneksi hän ei edes tiedä, kuinka ilkeä maailma hänelle on. D': Ja kuinka kehtaat sanoa niin ystävällisestä miehestä noin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412957Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262789Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342776Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4372506Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1521838Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431828Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241395Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41222- 741119
- 281057