Joo, että Evilällä niin tiukalla aika, että pitää hehkuttaa sitä että on päässyt kertomaan satuja lapsille? Suoraa sanottuna paskapuhetta, jätkällä on noussut päähän ja oikein kunnolla. Vai ettei olisi muutenkin aikaa oikeaan asian, vaan pitää hehkuttaa sitä että äiti ja isä tietää. Vittu mikä pelle! Todellakin riittäis aikaa vaikka lukea raamattu alusta loppuun.......
Ai aika tiukalla
3
854
Vastaukset
- Jepuls
Mikä siinä Evilässä ärsyttää? No, jätkällä on asennetta, se on loistavaa. Mutta se että aletaan lasten kustannuksella repimään kunniaa itselleen, menee jo liian pitkälle. Tosiaan, etteikö olisi aikaa pari tuntia lukea studiossa satuja. Muta kun pitää hehkuttaa sitä ihan medioissa, vähän rajaa.....
- kirjoittamaan
Hyväntekeväisyttähän ne sadut ovat eikä oman sädekehän kiillottamista, oli siellä näköjään muitakin hehkuttamassa.
Se pari tuntia oli sitten jokaiselta muultakin satusedältä ja -tädiltä kalliista ajasta pois.
Muiltakin kuin siis vain Evilältä. Ja itsehän tuo tietää mihin aikansa käyttää.
- nonsense
Eihän sitä nyt millään voi kaikkia miellyttää, eihän? Oot aikaisemminkin tehnyt varsin selväksi että Evilä ei sua miellytä joten anna olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984