Joo, että Evilällä niin tiukalla aika, että pitää hehkuttaa sitä että on päässyt kertomaan satuja lapsille? Suoraa sanottuna paskapuhetta, jätkällä on noussut päähän ja oikein kunnolla. Vai ettei olisi muutenkin aikaa oikeaan asian, vaan pitää hehkuttaa sitä että äiti ja isä tietää. Vittu mikä pelle! Todellakin riittäis aikaa vaikka lukea raamattu alusta loppuun.......
Vastaukset 3
- Jepuls
Mikä siinä Evilässä ärsyttää? No, jätkällä on asennetta, se on loistavaa. Mutta se että aletaan lasten kustannuksella repimään kunniaa itselleen, menee jo liian pitkälle. Tosiaan, etteikö olisi aikaa pari tuntia lukea studiossa satuja. Muta kun pitää hehkuttaa sitä ihan medioissa, vähän rajaa.....
- kirjoittamaan
Hyväntekeväisyttähän ne sadut ovat eikä oman sädekehän kiillottamista, oli siellä näköjään muitakin hehkuttamassa.
Se pari tuntia oli sitten jokaiselta muultakin satusedältä ja -tädiltä kalliista ajasta pois.
Muiltakin kuin siis vain Evilältä. Ja itsehän tuo tietää mihin aikansa käyttää.
- nonsense
Eihän sitä nyt millään voi kaikkia miellyttää, eihän? Oot aikaisemminkin tehnyt varsin selväksi että Evilä ei sua miellytä joten anna olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459