Uikkarit

Mistä saa

Voiko Turusta ostaa hyvin istuvia kauniita uikkareita...ei mitään SOKOKSEN pappa malleja, pitää miehuus tulla hyvin esille !

12

1126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihme

mikä miehuus? Onko se sitten kaunista?

• Anonyymi

Prismassa kaameita uikkareit -50 luvulta

• Anonyymi

Oikeat retrot pojilla on HOT. Saattaa vilahtaa koko komeus uidessa.

• Anonyymi

Osta Boratmalliset monokinit !

:D

• Anonyymi

Speedo-malliset eikä mitään polvihousuja. Hyviä löytyy ainakin urheiluliikkeistä, itsellä ei vaan saa venyä märkänä liikaa kun muutenkin pullottaa paljon.

• Anonyymi

Elähtäneet vanhat ukot jotka etsivät kadotettua nuoruuttaan suosivat speedoja jotka katoavat läskejensä alle.

• Anonyymi

Osaan uida ilman uimahousuja vai mitä ne nyt ovatkaan!

• Anonyymi

Uimashortsejat käyttävät teinipojat jotka ovat katsoneet liikaa Hollywood viihdettä. Huvittaa luinka yhdessäkin teinisarjassa highschool poika. Joka oli liittynyt koulun uimajoukkueeseen peittelystä käsillä etumustaan uimahallissa kun päällä oli varsinaiset uimahousut.

Emme elä Amerikassa vaan Euroopassa missä miehillä on aina ollut varsinaiset uimahousut. speedojen tai jonkun muun valmistajan. Minulle tulee näistä liki uimataidottomista. Useinmiten läskeistä teinipojista polviin asti ulottuvissa shortseissaan mieleen pikkulapset. Jotka hädin tuskin pysyvät veden pinnalla.

• Anonyymi

Elähtäneet vanhat ukot tai elämättämät nuoret, jotka etsivät läskejensä alle kadotettua tai muuten vaan pientä pippeliään suosivat polvihousujja.

• Anonyymi

Eihän sellaisia monta litraa vettä keräävissä polvihousuissa kukaan täysijärkinen ui, epämiellyttävät käyttää ja kuljettaakin märkinä mukana. Kesällä taas rusketusrajat polvissa, helvetin typerää :D

• Anonyymi

Kai voi Anttiin olla yhteydessä. Tiimalasivartalossa mudat onkin jo pohjalla.

• Anonyymi

Oon Ville ja oon nähnyt Antin, Antilla muka iso ja on 14v , no eihän sillä oo edes karvoja vielä. Vertti mun kaveri se 11v ja sillä isompi ku Antilla. Antti mun isoveli ja pieni pili.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      34
      2176
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      49
      1767
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      118
      1610
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1326
    5. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      51
      1028
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1018
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      915
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      827
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      102
      801
    10. Nähdäänkö me ensi

Viikolla jossain?
      Ikävä
      61
      793
    Aihe