Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Uikkarit

Mistä saa

Voiko Turusta ostaa hyvin istuvia kauniita uikkareita...ei mitään SOKOKSEN pappa malleja, pitää miehuus tulla hyvin esille !

12

986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihme

      mikä miehuus? Onko se sitten kaunista?

    • Anonyymi

      Prismassa kaameita uikkareit -50 luvulta

      • Anonyymi

        Oikeat retrot pojilla on HOT. Saattaa vilahtaa koko komeus uidessa.


    • Anonyymi

      Osta Boratmalliset monokinit !

      :D

    • Anonyymi

      Speedo-malliset eikä mitään polvihousuja. Hyviä löytyy ainakin urheiluliikkeistä, itsellä ei vaan saa venyä märkänä liikaa kun muutenkin pullottaa paljon.

    • Anonyymi

      Elähtäneet vanhat ukot jotka etsivät kadotettua nuoruuttaan suosivat speedoja jotka katoavat läskejensä alle.

    • Anonyymi

      Osaan uida ilman uimahousuja vai mitä ne nyt ovatkaan!

    • Anonyymi

      Uimashortsejat käyttävät teinipojat jotka ovat katsoneet liikaa Hollywood viihdettä. Huvittaa luinka yhdessäkin teinisarjassa highschool poika. Joka oli liittynyt koulun uimajoukkueeseen peittelystä käsillä etumustaan uimahallissa kun päällä oli varsinaiset uimahousut.

      Emme elä Amerikassa vaan Euroopassa missä miehillä on aina ollut varsinaiset uimahousut. speedojen tai jonkun muun valmistajan. Minulle tulee näistä liki uimataidottomista. Useinmiten läskeistä teinipojista polviin asti ulottuvissa shortseissaan mieleen pikkulapset. Jotka hädin tuskin pysyvät veden pinnalla.

    • Anonyymi

      Elähtäneet vanhat ukot tai elämättämät nuoret, jotka etsivät läskejensä alle kadotettua tai muuten vaan pientä pippeliään suosivat polvihousujja.

      • Anonyymi

        Eihän sellaisia monta litraa vettä keräävissä polvihousuissa kukaan täysijärkinen ui, epämiellyttävät käyttää ja kuljettaakin märkinä mukana. Kesällä taas rusketusrajat polvissa, helvetin typerää :D


    • Anonyymi

      Kai voi Anttiin olla yhteydessä. Tiimalasivartalossa mudat onkin jo pohjalla.

      • Anonyymi

        Oon Ville ja oon nähnyt Antin, Antilla muka iso ja on 14v , no eihän sillä oo edes karvoja vielä. Vertti mun kaveri se 11v ja sillä isompi ku Antilla. Antti mun isoveli ja pieni pili.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe