Voiko Turusta ostaa hyvin istuvia kauniita uikkareita...ei mitään SOKOKSEN pappa malleja, pitää miehuus tulla hyvin esille !
Uikkarit
12
1035
Vastaukset
- ihme
mikä miehuus? Onko se sitten kaunista?
- Anonyymi
Prismassa kaameita uikkareit -50 luvulta
- Anonyymi
Oikeat retrot pojilla on HOT. Saattaa vilahtaa koko komeus uidessa.
- Anonyymi
Osta Boratmalliset monokinit !
:D - Anonyymi
Speedo-malliset eikä mitään polvihousuja. Hyviä löytyy ainakin urheiluliikkeistä, itsellä ei vaan saa venyä märkänä liikaa kun muutenkin pullottaa paljon.
- Anonyymi
Elähtäneet vanhat ukot jotka etsivät kadotettua nuoruuttaan suosivat speedoja jotka katoavat läskejensä alle.
- Anonyymi
Osaan uida ilman uimahousuja vai mitä ne nyt ovatkaan!
- Anonyymi
Uimashortsejat käyttävät teinipojat jotka ovat katsoneet liikaa Hollywood viihdettä. Huvittaa luinka yhdessäkin teinisarjassa highschool poika. Joka oli liittynyt koulun uimajoukkueeseen peittelystä käsillä etumustaan uimahallissa kun päällä oli varsinaiset uimahousut.
Emme elä Amerikassa vaan Euroopassa missä miehillä on aina ollut varsinaiset uimahousut. speedojen tai jonkun muun valmistajan. Minulle tulee näistä liki uimataidottomista. Useinmiten läskeistä teinipojista polviin asti ulottuvissa shortseissaan mieleen pikkulapset. Jotka hädin tuskin pysyvät veden pinnalla. - Anonyymi
Elähtäneet vanhat ukot tai elämättämät nuoret, jotka etsivät läskejensä alle kadotettua tai muuten vaan pientä pippeliään suosivat polvihousujja.
- Anonyymi
Eihän sellaisia monta litraa vettä keräävissä polvihousuissa kukaan täysijärkinen ui, epämiellyttävät käyttää ja kuljettaakin märkinä mukana. Kesällä taas rusketusrajat polvissa, helvetin typerää :D
- Anonyymi
Kai voi Anttiin olla yhteydessä. Tiimalasivartalossa mudat onkin jo pohjalla.
- Anonyymi
Oon Ville ja oon nähnyt Antin, Antilla muka iso ja on 14v , no eihän sillä oo edes karvoja vielä. Vertti mun kaveri se 11v ja sillä isompi ku Antilla. Antti mun isoveli ja pieni pili.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850