Mitäpäs miettisitte seuraavanlaisessa tilanteessa? Nainen on teistä kiinnostunut ,ja tekin ehkä hiukan hänestä.Pyöritte samoissa työkuvioissa.Kuitenkin molemmat sitoutuneet omiin parisuhteisiinsa.Kemia kuitenkin rätisee välillä.
Sitten tulee hetki ja mahdollisuus.Ja aloite tulisikin naisen puolelta.Miten suhtautuisitte jos nainen vain kävisi kiinni??
Olisiko se teistä julkeaa vai imartelevaa?Olen siinä tilanteessa että en kohta pysty hillitsemään itseäni.Aattelin vaan että nolaako itsensä miten pahasti ,jos lipsahdus sattuu tapahtumaan ?
miehet
12
877
Vastaukset
- kohtaisesti
en juuri kiinnostu naisesta joka haluaa pettää miestään!!!Makuasia ehkä?Ja naiset ei muka petä...Kyllä kummallakin pitää olla pöytä puhdas ennenkuin ruvetaan vehtaamaan.
- scale
on aina omat riskinsä. Aatteeleppa jos se kaveri ei haluaisikaan mitään ja olisi todellakin sitoutunut nykyiseen parisuhteeseensa.
Eli siis saisit pakit. Tilanne voisi olla kiusallinen siitä eteenpäin.
Sellaista pientä työmaaflirttiä ei välttämättä kannata ottaa vakavasti.
Itse kokisin tilanteen kiusallisena ja varmaan välttelisin kyseistä henkilöä siitä eteenpäin.
Älä sekoa varattuun työkaveriisi, siitä ei hyvää seuraa. - tehdä...
on luterilaisen moraalin vastaista ja saat hirveät synnintuskat päällesi...
- En riskeeraisi
Luultavasti olisin vain vaivaantunut ja yrittäisin livetä tilanteesta
hienovaraisesti. En minä ala toisten parisuhteen väliin
tunkemaan, saatikka omaa puolisoani pettämään.
Yleensä nuo ihastumiset ovat kuitenkin sellaisia ohimeneviä,
joiden vuoksi on aivan turha alkaa molempien suhteita uhraamaan.
Antaa vain ihastumisen rauhassa laimeta.
Seurauksena tapauksesta olisi varmasti myös se, että
jatkossa yrittäisin vältellä kyseistä naista, joka taas
vaikeuttaisi myös työntekoa. Ei hyvä. En minä ainakaan
samalla tavalla osaisi enää suhtautua häneen, jos hän
käsiksi kävisi, kun koko ajan miettisi että mitä taka-ajatuksia
sillä nyt on. - käytä suojalaseja
Ei työpaikkaromansseista tule kuin sanomista.
Ja pidetään ne kemiat luonnontieteiden puolella.. jos rätisee niin kannattaa olla lisäämättä sitä toista substanssia. Ja suojalasit vetokaappi heti käyttöön. - itseäsi
käy kiinni vaan, olen täysillä mukana ja valmis tekemään sen. Tilaisuus tekee varkaan, varsinkin kun nainen tekee aloitteen. Ei siitä voi kieltäytyä.
- mitään
kiinnikäymistä ei tule koskaan tapahtumaan.Olen liian "kunnollinen" pohjimmiltani.No saanpahan materiaalia "päiväuniin"
- oikeesti...
mitään kirjoitti:
kiinnikäymistä ei tule koskaan tapahtumaan.Olen liian "kunnollinen" pohjimmiltani.No saanpahan materiaalia "päiväuniin"
jätä varatut suosiolla vaikka niitä helpolla saakin...
- totta_
mitään kirjoitti:
Ihan oikeesti. Odotan sua. Tehdään se, tänään, huomenna, vaikka joka päivä, salaa ;-)
- Serpico
Miten se hetki ja mahdollisuus tulisi? Niinkö, että kummaltakin päättyisi parisuhde yhtäaikaa? Vai sillä tavalla, että toinen hyökkäisi kimppuun ja itse olisi mielissään kun kerrankin joku osoittaa huomiota ja kerrankin on mahdollisuus pettää?
Okei. Jos on sitoutunut parisuhteeseen, niin miten se mahdollisuus tulee? Eikö se tarkoita että ei ole sitoutunut (sidottu ehkä ;))?
Ja jos haluaa, niin aina on hetki ja mahdollisuus. Itsehän sen järjestää. Jos sen järjestää ja haluaa se tapahtuvan, niin silloin ei kannata enää puhua lipsahduksestä.
Työkavereiden silmissä se on todennäköisesti noloa. Itseä huomio imartelee. Jokaista imartelee saada suosiota. Toiset eivät vain anna se sekoittaa päätä. - Kara
Meille se tilaisuus tuli ja mä toimin just sun kuvailemallasi tavalla! Enkä nolannut itseäni vaan pienen hämmennyksen jälkeen mies oli täysillä mukana. Eikä olla muuten oltu noloja jälistäpäinkään. Tosin se oli vain se yksi ja ainoa kerta...tähän mennessä.
Pyrin pitämään tunteet ja suhteet poissa työpaikalta.
"Miten suhtautuisitte jos nainen vain kävisi kiinni??"
- Kiertäisin varmaan kaukaa jatkossa ja välttelisin muutenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.961260Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata371255Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2861105- 1071025
- 71982
- 18946
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva13918- 51900
Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16801Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f162798