Äidin silmä levätä saa,
kun aikuinen tytär
itseään aamulla ehostaa.
Pukeutuu uuteen puseroon,
peiliin vielä vilkaisee,
sitten iloista vapaapäivää
äidilleen toivottelee.
Rakas tyttäreni:
toivon sulle onnistunutta päivää
ilman pienintäkään huolen häivää.
Rakas tyttäreni
4
1239
Vastaukset
- toinen äiti
kauniista runostasi, paljon tunnetta mukana.
Minullakin on aikuinen tytär. Hänestä tuli aikuinen tavallista nuorempana. Rakkaan eläimen menetys melkein musersi hänet. Nyt hän asuu omassa asunnossaan onnellisena monen eläimen kanssa.
Lahjakas piirtäjä, boheemi. Hän on opettanut minulle paljon enemmän, kuin minä hänelle.
Hyvää loppupäivää rakas tyttäreni.Koskettavaa, kun kerroit tyttäresi menetyksestä. Samoin on tilanne meillä eli pieni mäyräkoiramme oli sairauksien vuoksi lopetettava puolitoista vuotta sitten ja tämä oli suistaa tyttäreni vallan raiteiltaan. Haukkumme on edelleen ns. kielletty puheenaihe, koska se sattuu edelleen valtavasti. Tytär pääsi syksyllä opiskelemaan alaa joka todella kiinnostaa ja on nyt saamassa elämän syrjästä kiinni. Asiaa auttaa myös puolivuotias pikkukisumme, jolla on terapeuttista vaikutusta meihin kaikkiin.
Ihania päiviä Sinulle ja tyttärellesi.
- isätkin,
kertoisko kyynel kaiken sen.Tahdomme vain sen niin yksin puristaa...kyllä he sen taitaa tietää..."isä riepu,vähän heikko".
- TöllinLiisa
Hymy kasvoillenoi sous,
kun luin .
Sama tilanne tääläki,
tyttäreni aamulla töihin läks.
Hyvän päivän toivotkset ,evääks.
Kiitos lämpimästä aamuisesta hetkestä.Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18711448
- 585459
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462717- 402365
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131851Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441815Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411460Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61406Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371379