Löytyskö oppia haitarin soitolle Taivalkoskelta.
Osaan jonkun verran alkeita ja metsäkukkia.
Varallisuus heikko, mutta hinku soittoon aivan mahoton.
APUVA Haitarin soittoon
4
459
Vastaukset
- parikris
Vaan löytyskö helppoja oppikirjoja/vihkosia kun tökkii bassopuoli haitarilla.
- Villiam
Postin kautta kyllä saa asiaa jonkun verran autettua nuotistojen ja oppikirjojen muodossa,
mutta alkuponnistusten aikana olisi todella hyvä
olla opettaja.Bassopuoleen kannattaa panostaa miltei ensiksi että saat jakopään kuntoon muutoinkin kuin metsäkukkien tiimoilta..
Kannustavin terveisin hyvän harrastuksen parissa !- Nimetön
Onpahan mulla semmonen Haitarin ABC joltain yliopistolta, mutta kun ei taho sitä opettajaa löytyä Taivalkoskelta ja onhan se raha kysymyskin,koska opet maksaa ja mie olen perus-pv-rahalla. Muuten hirveästi kiitoksia yhteydenotosta ja Uusia Vuosia Sinulle Villiam
- maestro2
Nimetön kirjoitti:
Onpahan mulla semmonen Haitarin ABC joltain yliopistolta, mutta kun ei taho sitä opettajaa löytyä Taivalkoskelta ja onhan se raha kysymyskin,koska opet maksaa ja mie olen perus-pv-rahalla. Muuten hirveästi kiitoksia yhteydenotosta ja Uusia Vuosia Sinulle Villiam
kiinnittää huomiota oikeaan sormitukseen jo alussa ja riveihin ,myös basso-puolella... sitä on vaikeampaa muuttaa jälkeenpäin.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820