Löytyskö oppia haitarin soitolle Taivalkoskelta.
Osaan jonkun verran alkeita ja metsäkukkia.
Varallisuus heikko, mutta hinku soittoon aivan mahoton.
APUVA Haitarin soittoon
4
441
Vastaukset
- parikris
Vaan löytyskö helppoja oppikirjoja/vihkosia kun tökkii bassopuoli haitarilla.
- Villiam
Postin kautta kyllä saa asiaa jonkun verran autettua nuotistojen ja oppikirjojen muodossa,
mutta alkuponnistusten aikana olisi todella hyvä
olla opettaja.Bassopuoleen kannattaa panostaa miltei ensiksi että saat jakopään kuntoon muutoinkin kuin metsäkukkien tiimoilta..
Kannustavin terveisin hyvän harrastuksen parissa !- Nimetön
Onpahan mulla semmonen Haitarin ABC joltain yliopistolta, mutta kun ei taho sitä opettajaa löytyä Taivalkoskelta ja onhan se raha kysymyskin,koska opet maksaa ja mie olen perus-pv-rahalla. Muuten hirveästi kiitoksia yhteydenotosta ja Uusia Vuosia Sinulle Villiam
- maestro2
Nimetön kirjoitti:
Onpahan mulla semmonen Haitarin ABC joltain yliopistolta, mutta kun ei taho sitä opettajaa löytyä Taivalkoskelta ja onhan se raha kysymyskin,koska opet maksaa ja mie olen perus-pv-rahalla. Muuten hirveästi kiitoksia yhteydenotosta ja Uusia Vuosia Sinulle Villiam
kiinnittää huomiota oikeaan sormitukseen jo alussa ja riveihin ,myös basso-puolella... sitä on vaikeampaa muuttaa jälkeenpäin.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522495- 1102215
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265