Joo, eli miks mulla näkyy Everest ohjelman kautta niin että muistii olis 2gt vaikka on 1gt?
Sama on ctrl,alt,del näppäimil katottuna niin siel alakulmas näkyy jotain 2gt olevan... Miksi näiN?
Muistinmäärä?
miksnäkyy
3
677
Vastaukset
- Erkko!
Windows ainakin varaa "välimuistia" eli kovolta tilaa swäppiin. Winukan asetuksista pystyy muuttamaan paljonko sitä käyttää.
Windossin varaamaa välimuistin määrää. Itsellä on 2GB rammia koneessa ja tuo ctrl alt del:llä ruutuun tuleva näyttää että olisi muka 4GB muistia ;)
- ----
Eli siis se ei ole mikään ns. "vika", että virus olisi sekoittanut koneen muistimäärän tms... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904