Olisko kellään tietoa hotelli Legendsistä tai Le Victoriasta Mauritiuksella? Matka pitäisi varata helmikuulle, mutta vielä mietitään kumpi otetaan...
Hotelli Legends tai Le Victoria
Aurinkoon
2
1438
Vastaukset
- ainakin kuulemma
ihan ok, itse olin Le Paradisissä mikä oli tosi upea paikka ja mikäli golfaa tai kalastaa niin pääsee myös hyvin harrastaa niitä.
- Matkakuumeinen
Hei! Onko tarkempaa tietoa golf mahdollisuuksista Mauritiuksella? Tiedän, että saarella on mahtavat kentät ja "hyvät" green fee hinnat. Joillakin hotelleilla on omat kentät jotka sisältyy hintaan, mutta millä hotelleilla? Ainakin FM ja AM esitteiden perusteella en saa tietoa! Olen koittanut googlettaa ja surffailla eri hotellien sivustoilla, mutta kun ei "aukee" niin ei "aukee"....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887