Superfastilla Rostockiin-Kokemuksia?

Mary2006

Olisin kysellyt onkos tullu mentyä Rostockiin Superfastilla?Millainen laiva oli?Millainen paikka tuo Rostock oli?Ollaan joulukuussa menossa sinne ja olis kiva tietää mitä muut on pitäneet.Kiitos:)

4

802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • never again

      Menin toissa kesänä sekä Hanko-Rostock ja sitt kuukauden kuluttua takaisin Rostock Hanko ja en ole kyllä niin kypsää laivamatkaa kokenut. En ikinä mene jos vaan toisen vaihtoehdon keksin. Laivassa ei ole mitään tekemistä, pari onnetonta baaria ja kahvila. Typerää ruokaa tarjolla. Ei mitään tekemistä ku vaan nuokkua ja odottaa ett se hiton laivamatka loppuisi. Toivottavasti teillä on edes kunnon hytti, jossa voi rauhassa lebuutella. Me yritettiin nukkua siell käytävillä - ihan kamalaa... Rostockista ei o mitään käsitystä - halusin vaan äkkiä sieltä pois...

    • käynyt

      superfastilla kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen kerran.
      Täysin kuppanen purkki ja henkilökunta, ettäs se siitä......

    • R-käynyt

      Olen käynyt siellä melko kaksi kertaa läpiajaen ja piipahtaen. Kaupunki tuhoutui pahasti sodassa, jotain vanhaa on jäljelläkin (tai siis korjattu).

      Joulumarkkinat (Weihnachtsmarkt) ovat yleensä Saksassa hienoja, kannattaa ehdottomasti käydä. Vanhassa kaupunkisatamassa on tosi hyvä ravintola Zum Alten Fritz, jossa paikallista ruokaa (herkullista possua, ankkaa jne.)

      Rostockista löydät tietoja sivulta
      www.rostock.de (saksaksi ja englanniksi)

    • 1/2 sitten

      Silloin kun superfast seilasi kreikkalaisen lipun alla homma toimi. Nyt kun virolaiset osti laivat niin ainakin tässä siirtymävaiheessa homma oli aivan kauheaa. Laiva myöhästeli jatkuvasti tunteja (~10 h).
      Baaritiskiltä sai aina ykkösolutta, jos ei ymmärtänyt kymmenen kertaa pyytää kolmosolutta. Kapteenilta meni kaksi tuntia saada laivan kone käyntiin. Aamiaisajat oli mitä sattui. Huoltohenkilökunta tunkeutui keskellä yötä vääriin hytteihin. Autolastia ei osattu
      purkaa nopeasti (pari tuntia autokannella jumissa).
      Tässä vain pieni osa matkan kommelluksista mitä muistan. >tuskin palvelu huonompaan suuntaan ainakaan on mennyt. Ensi kesänä ajan varmuudella ruotsin kautta saksaa. Superfastilla en mene ikinä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe