Miksi Nine on ystävällinen Yosolle? Pääseekö Haruka ja Eliza Ninen näpeistä? Miten tavallisesta naisesta tuli kirottu ja mahtava Lucille? Mitä Isshin on miehiään?
Liity YsMeen ja ota selville. Vaikuta itsesi ja muiden kohtaloon. Liity Maailmaan josta ei puutu taistelua, vihaa, kauhua, ystävyyttä eikä rakkautta...
www.freewebs.com/ysme
Mainos
LinnanNeito....
2
265
Vastaukset 2
- vilasin
[suora lainaus sivulta]:
ä lähen ysmestä, jolloin myös nää sivut häviää pimeyteen! lucille saa tehä mitä haluu.... ! sen asia hoitaa teiät sille ysme sivulle... ei me olla ees lucillen kaa kavereita!!! se oli mun isonen leirillä!! - Nimetön
osoite muuttui vuoden alussa freewebs.com/ystavysten_menneisyys
t: LinnanNeito Lucille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092209Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1601460Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271091- 58928
- 71927
- 53895
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120731Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200707