Niin elikkä oon 15v. ja viiksiä on tullu(melko vähän)ja poskiin muutamia n. sentin pitusia karvoja. Ja leukaan muutamia parin millin haivenia. Miten jokku sanoo, että kasvaa paremmin ku ajaa.. Onko noin?
Parran kasvu
6
7431
Vastaukset
- vanhapoika85
Itse olen vahvasti sitämieltä, että parta kasvaa nopeammin, jos sitä ajaa, tai ainakin partakarvoista tulee paksumpia.
Miten te tunnutte niin innostuneilta parran kasvusta? Itseäni ottaa päähän, kun joka aamu saa olla ajamassa. Noh, jahka tulette tähän ikään.
Eipä silti sellaiset britti herrasmies tyyliset viikset, jotka oli muotia tuossa 1800 luvun lopussa, voisi olla tyylikkäät. Harmi että itselläni viikset kasvavat niin harvoina.- YksinäinenVaeltaja
Parran ajaminen ei siihen parrankasvuun vaikuta, se kasvaa aivan yhtä nopeasti riippumatta ajaako sen kerran päivässä tai kerran kuukaudessa
Itsekkin ihmettelen miten jotkut ihmiset innostuvat niin paljon omasta parrasta, ärsyttävää se on kun joka aamu hirveä sänki - viiksivallu
YksinäinenVaeltaja kirjoitti:
Parran ajaminen ei siihen parrankasvuun vaikuta, se kasvaa aivan yhtä nopeasti riippumatta ajaako sen kerran päivässä tai kerran kuukaudessa
Itsekkin ihmettelen miten jotkut ihmiset innostuvat niin paljon omasta parrasta, ärsyttävää se on kun joka aamu hirveä sänkiNo tottakai pitää olla innostunu ku parta alkaa kasvamaan, mutta en sitten tiedä myöhemmällä iällä.. Varmaan te vanhemmatki jätkät olette sillon ollu innostuneita ku alko kasvamaan.
- silo....leuka!!!!
YksinäinenVaeltaja kirjoitti:
Itsekkin ihmettelen miten jotkut ihmiset innostuvat niin paljon omasta parrasta, ärsyttävää se on kun joka aamu hirveä sänkiJoo oon täyttäny kesäkuussa 16. ja yhtää ei oo kasvanu partaa, leukaan eikä ylähuuleen. Mut aika monella meiän luokan kundilla on partaa ilmestyny.
Ja eipä tota karvotusta oo oikeastaan vielä muuallakaan kasvanu,, joten silleen....
- oon jo
kakskymppinen sälli ja sillon joskus ku parta alko kasvamaa, se oli hieno juttu mut nykyään se tuntuu pelkältä riesalta. Koskaan en oo minkäänlaista kunnon partaa kasvattanu vaan aina ajanu pois. Yrittäkää edes nauttia siitä että parta ei vielä kasva.
Joskus toivoisitte sitä, uskokaa pois!!:-)- viiksivallu
Voi ollakki niin, että siitä tuleeki riesa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031713Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2091324- 721309
- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521029- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei17858- 42847