Onko lapsesi Espoon steiner-koulussa, tai ollut? Onko opetus laadukasta? Onko lapsellasi siellä hyvä opettaja? Entä miten luokan yhteiset puuhastelut on mennyt...?terveisin, kiinnostunut : )
Espoon steiner-koulu?
4
1243
Vastaukset
- ...............
Meidän perheellämme on huonot kokemukset Espoon steiner-koulusta. En voi suositella kyseistä koulua yhdellekkään oppilaalle. En viitsi yksityisyyden takia alkaa ruopimaan yksityiskohtia, meidäthän tunnistettaisiin, niin pienet piirit siellä pyörii.
- uskaltaisiko
Hei, voitko lähettää tarkempaa tietoa vaikka sähköpostitse, osoitteeseen [email protected]
--ettei tule mokattua itse :-)
- Monenlaista oppijaa
Minulla on hyviä kokemuksia Espoon Steinerkoulusta. Opetus on mielestäni laadukasta. Toinen lapsistani menestyy hyvin ja on innokas oppimaan. Toinen lapsistani on hidas oppija. Uskon, että näin olisi myös peruskoulussa. Toinen lukee erinomaisesti ensimmäisen luokan jouluna ja toisella takkuilee vielä kolmennellakin. Kumpaankin on suhtauduttu hyvin ja hidas oppija saa tukea oppimiseensa. Koulussa tehdää paljon yhdessa ja tunnen kaikki lasteni luokkatovereiden vanhemmat. Toisetm eli enemmän mukana olevatm luonnollisesti paremmin kuin ne, jotka eivät osallistu aktiivisesti toimintaan. Vanhempainilloissa paikalla on vanhempia 90 prosenttisesti. Olen kuullut että monessa peruskoulussa luku on huomattavasti pienempi.
Ja Espoon steinerkoulun koulurakennus Olarissa on upea !- Kokemusta riittää
Paljon riippuu siitä, millaisen opettajan luokalle lapsesi päätyy. Steinerkoulussa luokanopettajalla on paljon suurempi merkitys kuin peruskoulussa. Ja ottakaa hyvät ihmiset etukäteen selvää, millainen filosofia koulun perustana oikein on - se ei sovi kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657