Miten mies suhtaudut pyykinpesuun?
Pesetkö itse pyykkisi ja siinä samassa myös koko perheen pyykin vai kannatko pyykkisi edelleen äidillesi pestäväksi?
Tai jos seurustelet ja asutte eri osoitteissa, vietkö jenkkikassillisen pyykkiä tyttöystävällesi pestäväksi?
Mies ja pyykkääminen
62
2452
Vastaukset
- pyykkini...
sijoitin juuri merkittävän rahasumman ko. aktiviteettiin...
- Minä.Mies
Tää on taas joku stereotypia vissii...
Mites? Lyötkö itse naulan seinään vai kannatko seinän isäsi /poikaystäväsi luokse?- ap.
naulani, maalaan ja tapetoin! :)
- eronnut ja 42
Eron jälkeen oli pakko opetella pesemään pyykkiä. Edelleen pitää tarkastaa joka ikisestä rievusta pesulappu. En tajua, miten nainen voi osata laittaa oikeat vaatteet "tuosta vaan" koneeseen. Minulla menee lajitteluun enemmän aikaa kuin pesuun! Ja silitän vain harvat ja valitut vaatteet, kuivurissa tulee hyvää jälkeä.
- ap.
samansävyiset yhteen koneelliseen. Ruskeat ja mustat menee hyvin samaan, sama pätee muihinkin väreihin, siis silloin kun eivät ole brand new eli olet jo useamman kerran niitä pessyt niin ettei väriä lähde. Ei ole niin nokonuukaa...
Farkut ei muuten tarvitse huuhteluainetta!
Lakanat ja pyyhkeet sitten väh.70 asteessa niin tulee puhdasta. :)
- -nn
Vastaan vaikka nainen olenkin... Meillä mies pyykkää paljon enemmän kuin minä. Omat ja yleensä minunkin pyykkini :)
- ap.
Onneksi olkoon! Sinulla on siis oikea kultakimpale kotona! :)
- miespyykkäri
Kyllä pyykkkääminen sujuu myös miehiltä! Itse pesen omat ja joskus koto otetut pyykit pulsaattorikoneella koska pidän pyykinpesusta pulsaattoripesukoneella kesät talvet!
- kewi
upo pesukarhu ystäväni hoitaa varsinaisen pesemisen..
kunhan sitä muistaa ruokkia...ainakin kerran viikos..
jaahas,, taas jatkamaan keittiökaappien tyhjennyst..- ap.
kuulostaa kaappien tyhjentäminen siltä kuin, saanko olla utelias?, olisit muuttamassa? Vai kuivauskaappiako tyhjennät?
Ihailtavaa sekä upon käyttö, että astiakaapin tyhjäys! :) btw, miten sitä pesukarhua ruokitaan? - kewi
ap. kirjoitti:
kuulostaa kaappien tyhjentäminen siltä kuin, saanko olla utelias?, olisit muuttamassa? Vai kuivauskaappiako tyhjennät?
Ihailtavaa sekä upon käyttö, että astiakaapin tyhjäys! :) btw, miten sitä pesukarhua ruokitaan?tapahtuu viikoittain ja se on ihan kaikkiruokainen..
jopa likaiset vaatteet kelpaa..ja mausteeks vähän jotain pesuaineen tapaista...
kaapit tyhjennetään ihan huvin vuoksi..ei vain.... keittiöremppaa...pukkaa.... - ap.
kewi kirjoitti:
tapahtuu viikoittain ja se on ihan kaikkiruokainen..
jopa likaiset vaatteet kelpaa..ja mausteeks vähän jotain pesuaineen tapaista...
kaapit tyhjennetään ihan huvin vuoksi..ei vain.... keittiöremppaa...pukkaa....sinulla on apujoukkoja remppaan, ettet ihan yksin joudu kaikkea tekemään! :)
Vai että kaikkiruokainen on uposi, se onkin hyvä, ronkelist ei oliskaan kuin harmia! :)
- nuori mies ´24
Avovaimo pesee. En osaa käyttää konetta (eri ohjelmia yms), puhumattakaan siitä, että osaisin laittaa oikeanlaiset pyykit koneeseen. varmaan värjäisin kaikki vaatteet.
Joskus harvoin silitän, jos nainen ei ole ehtinyt ja tarvin jonkun tietyn vaatteen. Koneen tyhjennän aika useinkin.
Kotona äiti pesi aina pyykit, koskaan joutunut käyttämään konetta tähän päivään mennessä. Ja pyykinpesuaineiden ostaminenkin tuottaa jo päänvaivaa.. huh.- ap.
näyttämään esim.kirjopesuohjelma, mikä väännetään mihinkin kohtaan ja paljonko asteita, 40 tai vaikka 50 on bueno. Samansävyiset sisään, villavaatteet erikseen 30 astetta.
Coloria kun ostat, oli merkki sit Omo tai Ariel, et voi mennä metsään ja avovaimosikin on tyytyväinen kun ei aina joudu itse kantamaan pulvereita! :)
Liian kilteissä äideissä on tuo huono puoli, että tekevät kaiken valmiiksi! :))))
Mutta hienoa, että silität! Hyvä juttu.
- vili
kyrpiintyneenä moisiin hommiin, siksi koska joudun itse ne tekemään. heti kun on hilloa tarpeeksi hommaan siivoojan
- ap.
toi siivoojan palkkaaminen on ollut ihan yleistä. Itsekin olen joskus jatkoilla tyhjentänyt ystäväni pesukoneen ja ripustanut pyykit, mis muuten mukana oli noin 40 sukkaa, lähes kaikki eri paria.
Palkaksi sain avatun siiderin ja leipäjuustoa KILON! Kyllä kannatti, sitä paitsi meistä naisista on ihan kiva pitää vähän huoltakin miehistä silloin kun sitä auttamista ja tekemistä ei pidetä itsestäänselvyytenä ja 'naisen duunina'. :))) - vili
ap. kirjoitti:
toi siivoojan palkkaaminen on ollut ihan yleistä. Itsekin olen joskus jatkoilla tyhjentänyt ystäväni pesukoneen ja ripustanut pyykit, mis muuten mukana oli noin 40 sukkaa, lähes kaikki eri paria.
Palkaksi sain avatun siiderin ja leipäjuustoa KILON! Kyllä kannatti, sitä paitsi meistä naisista on ihan kiva pitää vähän huoltakin miehistä silloin kun sitä auttamista ja tekemistä ei pidetä itsestäänselvyytenä ja 'naisen duunina'. :)))vaikeahan sitä pitää naisen duunina, jos kämppä on paskanen ja tiskit pesemättä. omaa mimmiä ei ole ja vakkari hoidot ei varmasti tiskaa mun puolest =)
- ap.
vili kirjoitti:
vaikeahan sitä pitää naisen duunina, jos kämppä on paskanen ja tiskit pesemättä. omaa mimmiä ei ole ja vakkari hoidot ei varmasti tiskaa mun puolest =)
niissä yhtään sellaista, joka haluis vähän ylimääräistä fyffendaalia niin et voisit tehdä hyvän diilin siivoamisesta, tekeydyt hieman normaalia suloisemmaksi ja sanot, että kun sä et vaan osaa etkä jaksa.
Varmasti joku haluaa auttaa, saahan siinä sivussa viettää aikaa sun kanssa...? ;) - vili
ap. kirjoitti:
niissä yhtään sellaista, joka haluis vähän ylimääräistä fyffendaalia niin et voisit tehdä hyvän diilin siivoamisesta, tekeydyt hieman normaalia suloisemmaksi ja sanot, että kun sä et vaan osaa etkä jaksa.
Varmasti joku haluaa auttaa, saahan siinä sivussa viettää aikaa sun kanssa...? ;)mutta enköhän mä oman kaksioni hoida.
en tiedä miten teilläpäin.
meillä, kun meet siivoomaan toisen kaverin kämpän. okei saat siitä joku 200 ekiä, mutta se sisältää videoinnin, valokuvia ja lähes elämän pituisen kuittailun =). - ap.
vili kirjoitti:
mutta enköhän mä oman kaksioni hoida.
en tiedä miten teilläpäin.
meillä, kun meet siivoomaan toisen kaverin kämpän. okei saat siitä joku 200 ekiä, mutta se sisältää videoinnin, valokuvia ja lähes elämän pituisen kuittailun =).joo no, sit voi olla et ne vakipokat ei sit kovin helposti lähde tohon juttuun mukaan! Itse ainakin joutuisin skippaan...heheh... :)
- vili
ap. kirjoitti:
joo no, sit voi olla et ne vakipokat ei sit kovin helposti lähde tohon juttuun mukaan! Itse ainakin joutuisin skippaan...heheh... :)
kavereille toi kuittailu homma on suunnattu. vakkaripanot ei tiedä missä asustan, ihan käytännön syistä. ei siinä mitään, tää huora alkaa kohta imuroimaan =)
- ap.
vili kirjoitti:
kavereille toi kuittailu homma on suunnattu. vakkaripanot ei tiedä missä asustan, ihan käytännön syistä. ei siinä mitään, tää huora alkaa kohta imuroimaan =)
piipahtaa kans, tarttis meinaan tehdä sama homma! Siinä samalla kun kerran imurin otat esiin niin kaks kärpästä...? hah. ;)
- vili
ap. kirjoitti:
piipahtaa kans, tarttis meinaan tehdä sama homma! Siinä samalla kun kerran imurin otat esiin niin kaks kärpästä...? hah. ;)
pelko salassa kuvatusta videomateriaalista on liian suuri, joka saatetaan toimittaa kavereilleni =)
- ap.
vili kirjoitti:
pelko salassa kuvatusta videomateriaalista on liian suuri, joka saatetaan toimittaa kavereilleni =)
sä siis vaan keksit verukkeita...miehet on just tollasii! ;))
- vili
ap. kirjoitti:
sä siis vaan keksit verukkeita...miehet on just tollasii! ;))
vittu, kun edes tietäisit kuinka usein sitä joutuu sukulaisia kusettaa verukkeita keksimällä. rempoissa, muutoissa, päivä ikeassa, ryyppykuskina ja siivoamisissa yms. kun ei vain kiinnosta =)
- ap.
vili kirjoitti:
vittu, kun edes tietäisit kuinka usein sitä joutuu sukulaisia kusettaa verukkeita keksimällä. rempoissa, muutoissa, päivä ikeassa, ryyppykuskina ja siivoamisissa yms. kun ei vain kiinnosta =)
kyl mä tiedän, kato olen itsekin siinä tosi hyvä! :)
Ja nyt tää lähtee bisselle ytimeen ennen kun mies tuo sen pyykkikassinsa tänne...paree häipyä kun vielä voi... :))
Nytpäs tuntuu olevan tapetilla miesten kotityötaidot. Peruskoulussa on kaikille pakollisena aineena kotitaloutta, jossa opetettiin ruoanlaiton, siivoamisen ja pyykkäämisen alkeet.
Jokainen lukutaitoinen ihminen selviää niistä kyllä, mutta on toki helpompi teeskennellä avutonta ja teetättää äidillä tai vaimolla.
Eli osaan lajitella pyykit, valita oikean pesuaineen ja pesuohjelman. Mutta meillä asuva nainen onkin vaimoni eikä äitini tai kotipiikani.- Emmanuele
Voi vitsi, ratikkakuski vaikuttaa oikeesti fiksulta.
- ap.
osaat todella arvostaa naista sekä yleisesti ottaen että omaasi varsinkin. Hyvä niin. :)
goldrose kirjoitti:
meilläkin on nyt ottanut osaa pyykkämiseen ukkoseni. X)
Joku on nostanut 10 vuotta vanhan ketjun etusivulle.
Tuo pyykkääminen on muuten yksi kiitollisimmista kotitöistä. Ensin hommia 5 minuuttia, sitten netissä lorvimista ja bissen juontia puolitoista tuntia ja lopuksi pyykin ripustamista 5 minuuttia. Voi sitä sädekehän kirkkautta, kun on melkein kaksi tuntua ahertanut kotitöiden parissa yhteiseksi hyväksi. :-)
- Petebudoman
Saatko rahaa isältäsi? Onko sulla isää? Osaatko itse asettaa emättimees tampaxit vai auttaako isäsi siinäkin sua?
- ap.
lääkkeet TAAS!
- Hossi37
Vanha kunnon härveli siellä vessan nurkassa ne hommelit hoitaa, tarpeeksi yksinkertainen ilman mitään hienouksia ni hommat sujuu kyllä.
Ainoo puute on ettei erikseen ole villa pesu ohjelmaa.- ap.
oli muinoin sellainen vuodelta yks ja kaks oleva kirkkaanoranssi, - väri on nyt todella tärkeä mainita ;), olikohan upo vai mikä merkki olikaan, iänkaikkisen vanha kuitenkin, jonka (kuulemma) oli ammattimies tarkistanut, että toimii. Siinä koneessa ei kyllä ollut minkäänlaisia ohjelmia!! Näytti kyllä minun silmissäni pelottavalta vehkeeltä! :)
- kunnon...
ap. kirjoitti:
oli muinoin sellainen vuodelta yks ja kaks oleva kirkkaanoranssi, - väri on nyt todella tärkeä mainita ;), olikohan upo vai mikä merkki olikaan, iänkaikkisen vanha kuitenkin, jonka (kuulemma) oli ammattimies tarkistanut, että toimii. Siinä koneessa ei kyllä ollut minkäänlaisia ohjelmia!! Näytti kyllä minun silmissäni pelottavalta vehkeeltä! :)
pulsaattorikone?
Sellaisia ei enää tehdä ... :( - ap.
kunnon... kirjoitti:
pulsaattorikone?
Sellaisia ei enää tehdä ... :(olla. En muista sitä merkkiäkään nyt kunnolla..
Samalla pariskunnalla oli myös silitysrauta jostain 60-luvulta, sellainen kunnon rautajötikkä. Siihenkin suhtauduin hyvin varauksellisesti, vaikka oli kuulemma sähkömiehen tarkastama. :) - turhia...
ap. kirjoitti:
olla. En muista sitä merkkiäkään nyt kunnolla..
Samalla pariskunnalla oli myös silitysrauta jostain 60-luvulta, sellainen kunnon rautajötikkä. Siihenkin suhtauduin hyvin varauksellisesti, vaikka oli kuulemma sähkömiehen tarkastama. :)automaatioita häiritsemässä :)
5 kg pelkkää raakaa rautaa :) - ap.
turhia... kirjoitti:
automaatioita häiritsemässä :)
5 kg pelkkää raakaa rautaa :)silittääkään ei kuulemma tarvinnut sit ikinä mitään! Tiedä sit mistä mahtoi johtua! ;)))))
- Hossi37
ap. kirjoitti:
Vaan et miehellä on mahdollisimman yksinkertainen pesukone ku ei muutenkaan ymmärrä nistä ohjelmista höykkäsen pölöytäkään. Tärkeintä on et puhdasta tulee ja et pyykit on suhkot saman värisiä pesun jälkeenkin :)
- ap.
Hossi37 kirjoitti:
Vaan et miehellä on mahdollisimman yksinkertainen pesukone ku ei muutenkaan ymmärrä nistä ohjelmista höykkäsen pölöytäkään. Tärkeintä on et puhdasta tulee ja et pyykit on suhkot saman värisiä pesun jälkeenkin :)
pesukoneessakin ole kuitenkin jonkunmoinen manuaali mikä on yhtä helposti ymmärrettävissä kuin esim. joku autoihin tai koneisiin ym keskittyvä ohjekirja? :)))
- Hossi37
ap. kirjoitti:
pesukoneessakin ole kuitenkin jonkunmoinen manuaali mikä on yhtä helposti ymmärrettävissä kuin esim. joku autoihin tai koneisiin ym keskittyvä ohjekirja? :)))
Joskus vuonna sata ja yksi ollutkin mut kun käytettynä ostaa ni hävinnyt on sen siliän tien.
Uusissakin nuo käyttöohjeet on yhtä vahvoja ku raamattu, ei sellaisia jaksa lukea :) - miespyykkäri
Kyllä vanhan ajan pulsaattoripesukone on hyvä ja yksinkertainen pyykinpesukone! Itse pesn omat ja joskus muidenkin pyykkit pulsaattoripesukoneella koska pidän pyykinpesusta sellaisella pulsaattorikoneella vaikka olen mies!
- puhtinen (m)
Hyvin suhtaudun moiseen puuhaan. Toiset hoitaa pyykit ja mä teen niitä. Ihan sama kuka pesee, kuhan joku muu pesee.
Miten mies suhtaudut pyykinpesuun?
- Se on niitä hommia joihin en ole katsonut aiheelliseksi sotkeutua. Voin vain kuvitella sen maailmanloppun, jos vahingossa rouvan valkoisista kalsareista tulisikin vaalean punaisia tai sinisiä.... Tiskikoneen täyttäminenkin pitäisi varmaan lopettaa, kun astia ovat koneessa aina jotenkin väärässä järjestyksessä.- ap.
pesukonees sillä Järjestyksellä ei ainakaan ole niin väliä...? Helpompi homma siis. :)
ap. kirjoitti:
pesukonees sillä Järjestyksellä ei ainakaan ole niin väliä...? Helpompi homma siis. :)
....mitä niistä kolmesta huuhteluaineesta ja viidestä pesuaineesta milloinkin pitää/saa käyttää.
- ap.
Richartti kirjoitti:
....mitä niistä kolmesta huuhteluaineesta ja viidestä pesuaineesta milloinkin pitää/saa käyttää.
vaan, sitä coloria, omo/ariel (en kyl mainosta mut pakko mainita) ja huuhteluaine nyt on yks ja sama, paitsi et ne halvimmat on kyl ihan persuuksist! :))
ap. kirjoitti:
vaan, sitä coloria, omo/ariel (en kyl mainosta mut pakko mainita) ja huuhteluaine nyt on yks ja sama, paitsi et ne halvimmat on kyl ihan persuuksist! :))
Sillä hajustetulla pestään ne ja ne. Hajustamattomalla noi, värilliset tuolla ja valkopyykki tuolla. Tuota huuhteluainetta laitat sitten noiden kanssa...jne,jne..
- Puhdas miekkonen
Itse osaan hoitaa pyykkini.
En ole oikein koskaan ymmärtänyt, että mikä siinä pyykinpesussa
on niin ihmeellistä, siis muuten kuin että se on joskus
luokiteltu naisten työksi.
Itselleni äiskä joskus nuorempana kerran opasti huolella
ja siitä lähtien olen pyykkini osannut pestä. Yksin asuessa
en olisi edes kehdannut roudata pyykkilasteja muille pestäväksi.
Jos kerran osaa kaikenlaista elektroniikkaa ym. käyttää
tuosta vaan, niin ei parin pesuohjelman opettelemisen pitäisi
kovin ylivoimaista olla. Niissä rievuissa sijaitsevista
"kuiteistahan" voi luntata, jos ei muista missä lämpötilassa
ne viihtyy.
Taitaa olla kyse samanlaisesta asiasta kuin siinä kun joku
nainen väittää ettei osaa tankata, lyödä naulaa seinään
tai ohjelmoida videoita. Kyllä takuulla osaisi, jos
kerran opettelisi. Kyse on enemmänkin siitä, ettei edes
halua opetella, tai ei tarvitse kun muut hoitaa homman.- ap.
varmasti yleisin syy sen "ku emmä osaa" -valivalin takana on juuri tuo viitsiminen...
'Jos kerran osaa kaikenlaista elektroniikkaa ym. käyttää
tuosta vaan, niin ei parin pesuohjelman opettelemisen pitäisi
kovin ylivoimaista olla.'
Niinpä!!!! :)) - mökkipyykkäri
Itse miehenä pidän tuosta pyykinpesua paljon! Pesen omat joskus äidiltä pyydetyt pyykit mökillä pulsaattoripesukoneella nykyisinkin! En kehtaisi viedä pyykkejä toisten pestäväksi kyllä se homma pitää sujua myös miehiltä! Tykkään pestä pyykit vanhalla pulsaattoripesukoneella! Onhan se aikaa vievää mutta kyllä näinkin puhdasta tulee! Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa sanoo sananlaskukin! Olen pessyt pyykit pulsaattoripesukoneella jo kauan !
kuten kaikki muutkin kotityöt. Mä en oikeastaan ymmärrä edes ite mikä niissä voi vituttaa niin paljon koska on sitä joskus paskempiakin hommia tehty, jopa 8 tuntia päivässä ja silti tuntuu et tekis mielummin ihan mitä vain kunhan ei tarvis tiskata,siivota tai pestä pyykkiä. Onks se vaan sit se et siitä ei saa liksaa, mene ja tiedä. Mun ei tarvis olla kovin hyvätuloinen niin palkkaisin kotiapulaisen / siivoojan käymään muutaman kerran viikossa, sen verran paljon kys. hommista tykkään.
Onks tässä muuten takaa-ajatuksena jotenkin syyllistää miehiä siitä että yleensä naiset hoitaa suuremman osan / kaikki kotityöt?? Pieni vinkki, jos teitä oikeesti vituttaa itteä ne hommat yhtä paljon kuin miestäkin niin kertokaa se,kertokaa se mieluiten samantien. Kuka tunnustaa et varsinkin suhteen alkuvaiheessa ootte silmät innosta säihkyen kokkailleet miehelle, oikein pyytäneet josko saisitte pestä miehen pyykit, tiskata hänen luonaan yms. juttuja, jos tollaseen ehtii tottua niin siitä on pirun vaikea enää luopua siinä vaiheessa kun teidän pahin miellyttämiseninto alkaa laantumaan ja v-käyrä nousemaan.- ap.
ei mua ainakaan vituta, samas konees menee miehen pyykit siinä kun omatkin, tänäänkin kuulemma pyykkiä on tulossa kassillinen mulle pesuun kun ei ole itse ehtinyt.
Eipä haittaa, kone ne pesee, ainoa asia mikä vituttaa on toi ripustaminen, nytkin on koko päivän seissy kopallinen tuolla eteisessä venaamassa, siks onkin hyvä keksiä Tähdellisempää Tekemistä, esim tämä hörhöily täällä palstalla. näin o. :)))
- itsepalvelija
pesen ihan itse omat pyykkini mutta etsin itselleni elinkumppania ja odotan häneltä myös pyykinpesua muiden ja tärkeämpien asioiden ohella.
- morsain
vastaanpa minäkin vaikka nainen olen, sulhoni uskaltaa (ja osaa) kyllä omat vaatteensa pestä vaikka hommaa inhoaakin,mutta mun vaatteita ei uskalla...johtuen siitä että mulla löytyy tosi paljon vaatteita jotka pestään 30 tai alle eikä missään nimessä huuhteluainetta yms yms,lisäks kuulemma liikaa erivärisiä vaatteita ja mikä pelottavinta rintaliivejä ja kaikenmaailman pitsialusvaatteita (kaipa tuo pelkään et ne pyykissä hajoaa) :)
Tästä johtuen minä pesen meidän pyykit(yhdessä siis asutaan) vastavuoroisesti mies sitten imuroi ja luuttuaa,niitä hommia minä taas inhoan. - kukaan...
No ei kai kukaan aikuinen ihminen (mieskään) nyt voi niin urpo olla, ettei osaisi/viitsisi omia pyykkejään pestä. Paskaisissa kuteissako ne sitten liikkuisi kaupungilla, jos ei satu äiskä olemaan kotona pyykkäämässä tai tyttöystävä on lomamatkalla viikon.
En voi oikeasti uskoa, että aikuinen mies edes voisi olla noin avuton ja laiska. Mua ainakin hävettäisi ihan sairaasti, jos pesettäisin pyykkini mutsilla tai tyttöystävällä. Saiski tyttökaverin pesemäään mun pyykit :D
Aika paljon tulee pestyä pyykkiä, lähinnä urheilu kamat jne usein pestyt pienpyykin pesen itte. Mut kun toi kuivaus tilat on vähän rajalliset niin isommat ja raskaammat vaatteet tulee pestyä kotona käydessä...
Tosin harvoin käy niin hyvä tuuri että porukoitten ja mun pyykkipäivät sattuu kohtaamaan.- luontorunoilija
Kun nyt joku on tämän nostanut esille, niin naapurin neiti käy pesemässä ja minä maksan luonnossa. Annan perunoita, porkkanoita jne.
""""""vai kannatko pyykkisi edelleen äidillesi pestäväksi?
Tai jos seurustelet ja asutte eri osoitteissa, vietkö jenkkikassillisen pyykkiä tyttöystävällesi pestäväksi?"!"""
Mä en tunne yhtään miestä, joka tekis tota.
Joskus mä asuin taloyhtiössä jossa ei ollu pyykkitupaa eikä mulla pesukonetta. Mä pesin pyykit sillon käsipelillä ämpärissä...en mä niitä mihkään äidille vieny.- mökkipyykkäri
Itse pesen omat ja joskus muidenkin pyykit ! Tykkään paljon pyykinpesusta pulsaattoripesukoneella! Kyllä se pitää käydä myös aikuisiltamiehiltä!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.961260Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata371255Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2861105- 1071025
- 71982
- 18946
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva13918- 51900
Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16801Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f162798