Vaimoni lähti tänään pikkujouluun laivalle

V-line

Tiedän taas saavani kunnolla käytettyä huomenissa, kun vaimo saapuu pikkujoulujuhlistaan. Niin kävi viime vuona ja olen varma, että niin käy nytkin.

7

25389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmu

Maltatko runkkamatta oottaa .Olispa minullakin noin lojaali mies.

• Kyllä näitä löytyy

Meidänkin pikkujouluissa on naiset aivan kuumina minun perääni, huhu isokullisuudestani on kiirinyt ympäri talon... Kesäjuhlien jälkeen nussin kahta naimisissa olevaa rouvaa, nyt aion pikkujoulujen jälkeen pistää paremmaksi.
      Tiedä vaikka sinä sitten nuolet minun simeniäni, itse kun et pysty vaimoasi tyydyttämään...

• reilu meininki

nyt et taida ymmärtää koko kuviota, ehkä sitten kun olet aikuinen?

• kehno meininki
        reilu meininki kirjoitti:

nyt et taida ymmärtää koko kuviota, ehkä sitten kun olet aikuinen?

niin, kuvio ilmeisesti on se että kun itse ei pysty naistaan tyydyttämään niin yritetään saada kiksejä siitä kun toinen mies tekee sen? se se vasta onkin aikuista puuhaa... heh heh

mikset itse vaikka yritä pitää eukkoasi tyydytettynä, sen sijaan että yrität työntää muiden harteille sen homman, ja sitten yrittää selittää itselleen että se tosiaankin kiihottaa meitä molempia? ottaisit itse joskus vastuuta jostain, edes eukostasi?

Aikuinen? Kumpihan meistä semmoinen on?

• vaan edelleen
        kehno meininki kirjoitti:

niin, kuvio ilmeisesti on se että kun itse ei pysty naistaan tyydyttämään niin yritetään saada kiksejä siitä kun toinen mies tekee sen? se se vasta onkin aikuista puuhaa... heh heh

mikset itse vaikka yritä pitää eukkoasi tyydytettynä, sen sijaan että yrität työntää muiden harteille sen homman, ja sitten yrittää selittää itselleen että se tosiaankin kiihottaa meitä molempia? ottaisit itse joskus vastuuta jostain, edes eukostasi?

Aikuinen? Kumpihan meistä semmoinen on?

handuus siellä lukkojen takana omassa huoneessa ettei vaan äitee pääse yllättämään.

• millainen poju olet
        vaan edelleen kirjoitti:

handuus siellä lukkojen takana omassa huoneessa ettei vaan äitee pääse yllättämään.

Aikuisella ei tule ihan heti mieleen kiroittaa noin, eli asia pihvi. Poju, anna palaa vaan, vetele pipuliasi niin kuin sielu sietää...

• Piavaimo

Kerroppa mitä kävi/tapahtui ja ensiksi voisit kertoa vaikka mitä tapahtui viime vuotisissa rouvasi pikkujoulujuhlissa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1546
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      91
      1460
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1031
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      191
      900
    5. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      777
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      103
      767
    7. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      731
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      730
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      694
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60