Vaimoni lähti tänään pikkujouluun laivalle

V-line

Tiedän taas saavani kunnolla käytettyä huomenissa, kun vaimo saapuu pikkujoulujuhlistaan. Niin kävi viime vuona ja olen varma, että niin käy nytkin.

7

24517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmu

      Maltatko runkkamatta oottaa .Olispa minullakin noin lojaali mies.

    • Kyllä näitä löytyy

      Meidänkin pikkujouluissa on naiset aivan kuumina minun perääni, huhu isokullisuudestani on kiirinyt ympäri talon... Kesäjuhlien jälkeen nussin kahta naimisissa olevaa rouvaa, nyt aion pikkujoulujen jälkeen pistää paremmaksi.
      Tiedä vaikka sinä sitten nuolet minun simeniäni, itse kun et pysty vaimoasi tyydyttämään...

      • reilu meininki

        nyt et taida ymmärtää koko kuviota, ehkä sitten kun olet aikuinen?


      • kehno meininki
        reilu meininki kirjoitti:

        nyt et taida ymmärtää koko kuviota, ehkä sitten kun olet aikuinen?

        niin, kuvio ilmeisesti on se että kun itse ei pysty naistaan tyydyttämään niin yritetään saada kiksejä siitä kun toinen mies tekee sen? se se vasta onkin aikuista puuhaa... heh heh

        mikset itse vaikka yritä pitää eukkoasi tyydytettynä, sen sijaan että yrität työntää muiden harteille sen homman, ja sitten yrittää selittää itselleen että se tosiaankin kiihottaa meitä molempia? ottaisit itse joskus vastuuta jostain, edes eukostasi?

        Aikuinen? Kumpihan meistä semmoinen on?


      • vaan edelleen
        kehno meininki kirjoitti:

        niin, kuvio ilmeisesti on se että kun itse ei pysty naistaan tyydyttämään niin yritetään saada kiksejä siitä kun toinen mies tekee sen? se se vasta onkin aikuista puuhaa... heh heh

        mikset itse vaikka yritä pitää eukkoasi tyydytettynä, sen sijaan että yrität työntää muiden harteille sen homman, ja sitten yrittää selittää itselleen että se tosiaankin kiihottaa meitä molempia? ottaisit itse joskus vastuuta jostain, edes eukostasi?

        Aikuinen? Kumpihan meistä semmoinen on?

        handuus siellä lukkojen takana omassa huoneessa ettei vaan äitee pääse yllättämään.


      • millainen poju olet
        vaan edelleen kirjoitti:

        handuus siellä lukkojen takana omassa huoneessa ettei vaan äitee pääse yllättämään.

        Aikuisella ei tule ihan heti mieleen kiroittaa noin, eli asia pihvi. Poju, anna palaa vaan, vetele pipuliasi niin kuin sielu sietää...


    • Piavaimo

      Kerroppa mitä kävi/tapahtui ja ensiksi voisit kertoa vaikka mitä tapahtui viime vuotisissa rouvasi pikkujoulujuhlissa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe