lautapelejen ohjeetko hukassa?

Kysy miunulta ja muilta

Juu minulla on erinlaisia lasten pelejä. Jos on ohjeet hukassa kysykää minulta.
Minulla on ainakin monopoly,everest,muuttuva labyrintti,hiirenloukku,puppy,muumilotto,eläinlotto,eläindomino,operation,aasi-korttipeli,uuno-korttipeli,pingviinit jäävuorella,twisters,pictonary,haluatko miljonääriksi?,shakki,tammi,jenga,arvaa kuka?,afrikantähti,blokus,vain elämää,kaninloikka,bingo,sesam,myyräpeli,laivanupotus,puisetpulmakuutiot,monopoly junior,buckaroo,käärmeet ja tikkaat,skip-bo korttipeli,täyskäsi ja muita.
Voi myös kysyä vinkkejä peliin ja muuta...

63

12236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GOA:N

      ohjeita???

    • tunetti

      olisiko kullankaivajan sääntöjä?? on dan-spil:in peli??

      • ultsi

        Hei ei häneltä löytynyt kyseiseen peliin peli ohjetta.Minulta puuttuu myös se.Jos Minä löydän ohjee,niin annan sinulle kopion ohjeesta tai sinä minulle?


      • tunetti
        ultsi kirjoitti:

        Hei ei häneltä löytynyt kyseiseen peliin peli ohjetta.Minulta puuttuu myös se.Jos Minä löydän ohjee,niin annan sinulle kopion ohjeesta tai sinä minulle?

        joo niin tehdään...


      • tunetti
        tunetti kirjoitti:

        joo niin tehdään...

        onko ohjeita löytynyt.. en löydä itse mistään olen etsinyt joka paikasta...


      • ultsi
        tunetti kirjoitti:

        onko ohjeita löytynyt.. en löydä itse mistään olen etsinyt joka paikasta...

        En ole minäkään vielä löytänyt ohjetta! Ilmoittelen sitten kun löydän.


      • kjkhjikjk
        tunetti kirjoitti:

        onko ohjeita löytynyt.. en löydä itse mistään olen etsinyt joka paikasta...

        Oisko kellään skipbon ohjeita kun mulla on peli mutta siinä on vaan Englannin ja muitten maitten Tekstiä... niin olisko kellään????


      • Hop grib
        tunetti kirjoitti:

        onko ohjeita löytynyt.. en löydä itse mistään olen etsinyt joka paikasta...

        Löytyisikö (yhdestä kolmeen) Catanin uudisasukkaat peleihin hurahtanutta,tai muuten niiistä kiinnostuneita,eteläisestä Suomesta?? Ilman ikärajoituksia.
        Ihmisiä jotka uskaltaa tulla pelaamaan yksinkin porukkaan,vaikka ei tuntisi muita pelaajia ennestään??
        Minulta löytyy kolme erilaista peliä mm merenkävijät,sekä muutamia minilisäosia..Parasta peleissä sosiaalisuus sekä sopiva jännitys..
        Myös muita lautapelejä minulta löytyy n15 kpl erilaista.
        Ko pelistä löytyy tietoa netistä ihan kivasti suomeksikin googlettamalla, wikipediasta tai youtubesta..
        Ota yhteyttä [email protected]


    • Hylly

      Olen hukannut ohjeet Kalmankuja 13 -peliin. Olisi mukava saada ohjeet jos joltakulta löytyy!
      Kiitos!

      =)

    • Jetta

      Noihin kahteen tarvis säännöt.
      Monopolissa on käytössä 10 000,2000,1000,500,100,50 ja 20 setelit.
      Kiitos etukäteen jos löytyy tai jos tiedät!

    • äiti.

      Ostin Brion Rotanloukun kirpparilta,ei ohjeita. Miten menee peli? MOntako punaisia, sinisiä ja keltaisia nappeja on? KIITOS sulle!

      • tässä ja tossa

        eli laitetaan kaikki napit jousen ja puupalikan taakse ja arvotaan kumpi tai kuka pelaajista aloittaa. Pitää ottaa nappuloita niin että se puu ja jousi ei liiku. jos se kumminkin liikkuu niin on toisen vuoro. pitää saada tietenkin mahdollisimman monta nappulaa. kun kaikki on otettu pois lasketaan pisteet. isoin punasen värinen on 10 pistettä. siniset on 5 pistettä ja keltaiset 1 piste ja se jolla on eniten pisteitä lopussa voittaa.


      • äiti.
        tässä ja tossa kirjoitti:

        eli laitetaan kaikki napit jousen ja puupalikan taakse ja arvotaan kumpi tai kuka pelaajista aloittaa. Pitää ottaa nappuloita niin että se puu ja jousi ei liiku. jos se kumminkin liikkuu niin on toisen vuoro. pitää saada tietenkin mahdollisimman monta nappulaa. kun kaikki on otettu pois lasketaan pisteet. isoin punasen värinen on 10 pistettä. siniset on 5 pistettä ja keltaiset 1 piste ja se jolla on eniten pisteitä lopussa voittaa.

        Kiitos vaan! Nyt pelaamaan. Peli maksoi 50 senttiä!


    • jouluna pelataan

      Saisinko niitä operationin ohjeita. Ostin kirpparilta pelin ilman ohjeita. Olen joskus pari vuotta sitten nähnyt peliä pelattavan, mutta en muista...Lähinnä korttisysteemi epäselvä.. t. Tiedosta kiitollinen.

    • tane

      Jos löytyy vain elämän sääntöja, niin olisin kiinnostunut, itse kun olen ne johonkin hukannut.
      Kiitos jo etukäteen.

    • Aleksi R

      Moi! Sinulta näköjään löytyy säännöt "Myyräpeliin". Ne olisi kiva saada kun on omat hukassa. Pystytkö vaikka lähettämään? Kiitos etukäteen.

    • äiti80

      Sattuisiko jollain löytymään ohjeita Hugo-lautapeliin?? Peli on Algan tekemä. Meillä on pelissä muutoin kaikki tallessa mutta säännöt vain uupuvat :(

    • Shannia78

      eikä ehditty pelaamaan peliä kertaakaan...Tarvitsisin nyt siis hiukan sinun apuasi! Peli vaikuttaa hauskalta, mutta kun ei osata pelata...Apua kiitos!

    • hyvä peli

      jokohan nyt onnistaa. saimme ravensburgerin barricade (disney, raunioiden aarre) pelin, mutta ohjeet on hukassa. en löytänyt niitä netistä enkä muualtakaan.
      jokohan ne alkas löytymään että päästäs pelamaan. kiitos etukäteen ainaki yrittämisestä

      • ultsi

        Hei! Oletko kysellyt Amolta ohjetta? Tiedustele sieltä ensin! Sähköposti osoite on:[email protected](pistä pelin nimi,pelilaatikon numerosarja sekä vuosiluku).Jos on yli 10 vuotta vanha peli,niin on vaikeeta löytää peli ohjetta.


    • ohjeeton

      Toivottavasti luet vielä tätä ketjua.
      Minulta puuttuu Sesam (Ravensburgerin peli)
      pelin ohjeet.
      Olisin onnellinen, jos saisin ne...

    • ohjeet hukassa

      Löytyiskö sulta ohjeet Ravensburgerin Myyräpeliin ja Coco Crazyyn?

    • Ystäväni koira mutusti ohjekirjan Pictorany-pelistäni ja kun siitä lähtien on pitänyt pelata omilla säännöillä. Voisitko hieman jelpata? =)

    • Mikko Treeltä

      hei jos sää harrastat lautapelei niin tiäkkö ton ''totta puhuen'' pelin sääntöjä, se on algan julkasema peli. ja jos et tiiä sääntöi niin tiäkkö mistä sais ne säännöt?

      kiitti avusta

      • juniori 44

    • snif

      ravensburgerin luxor lautapelin ohjeet on hukassa.. löytyisiköhän kyseisen pelin ohjeita..?

    • vaunu

      Olisiko kenelläkään ohjeita kyseiseen peliin tai tietoa mistä ohjeet voisi saada?

    • juniori 44

      Löytyykö älä herätä isää pelin ohjeita???????
      Jos löytyy niin voit laittaa s.postia [email protected]

    • T--P

      Tarvitsisin ohjeet Monopoliin jossa on 20, 50, 100, 500, 1000, 2000 ja 10.000 Markan seteleitä.

      • 20 markkaa

        Minulta löytyy ohjeet vanhaan monopoliin. Miten saan ne toimitettua sinulle ?


      • T--P
        20 markkaa kirjoitti:

        Minulta löytyy ohjeet vanhaan monopoliin. Miten saan ne toimitettua sinulle ?

        Voisitko lähettää ne sähköpostiini [email protected]?


    • kyseliä

      Voiko joku kertoo lasten lotto-pelin säännöt..?Muistan,oon joskus pelannu,aika helpot säännöt mutta kun koitettiin ei enää muistunu mieleen..kiitos etukäteen :)

    • miram91

      Toivottavasti luet vielä tätä näin pitkän kirjoitus ajan jälkeen. Sinulla on siis pelisäännöt "vain elämää" peliin. Olisin kiitollinen jos voisit lähettää sähköpostilla minulle ne, omistan pelin mutta en saa siitä mitään oikein irti kun en tiedä ohjeita eikä mistään netistäkään löydy :D

      sähköpostini on : [email protected]

    • -katzku-
      • Keltainen Apina

        Jokohan sait Coco Crazyn ohjeet? Mulla ne nimittäin ois....


      • jozzuh
        Keltainen Apina kirjoitti:

        Jokohan sait Coco Crazyn ohjeet? Mulla ne nimittäin ois....

        ostettiin juuri tänään coco crazy mutta ohjeita ei ollut eikä kielitaito ihan riitä englanninkielisiin ohjeisiin.. voisitko laittaa ohjeet s.postiin [email protected]

        olisi suureksi avuksi.. kiitos jo etukäteen :)


      • pelle hermanni
        jozzuh kirjoitti:

        ostettiin juuri tänään coco crazy mutta ohjeita ei ollut eikä kielitaito ihan riitä englanninkielisiin ohjeisiin.. voisitko laittaa ohjeet s.postiin [email protected]

        olisi suureksi avuksi.. kiitos jo etukäteen :)

        Moi.Sinulle on lähetetty sähköpostiisi coco crazyn peliohjeet.
        Hauskoja pelihetkiä klassikon seurassa.


      • Jennylto
        pelle hermanni kirjoitti:

        Moi.Sinulle on lähetetty sähköpostiisi coco crazyn peliohjeet.
        Hauskoja pelihetkiä klassikon seurassa.

        Hei, olisiko sulla vielä tallella ne coco crazyn peliohjeet? En millään löytänyt netistä.. :(
        sähköposti olisi [email protected]


      • pelle hermanni
        Jennylto kirjoitti:

        Hei, olisiko sulla vielä tallella ne coco crazyn peliohjeet? En millään löytänyt netistä.. :(
        sähköposti olisi [email protected]

        Moi. Sinulle on lähetetty peliohjeet .
        Hyvää Uutta Vuotta ja hauskoja pelihetkiä.


    • Nohna

      Hei! Jos olet vielä kuulolla ja sinulla olisi laittaa sähköpostin liitteenö Sesam-pelin ohjeet, olisin tosi kiitollinen! OStin kirpparilta ohjettoman pelin. Kiitos! Ohjeet voi laittaa osoitteeseen [email protected]

      • Katjaana :)

        Laitoin sulle sähköpostilla ohjeet, jos vaikka et olisi vielä saanut


      • kaisaaaaaaaaaaaa
        Katjaana :) kirjoitti:

        Laitoin sulle sähköpostilla ohjeet, jos vaikka et olisi vielä saanut

        Hei!

        Olisiko jollakin laittaa minulle Myyrä-pelin säännöt s-postiin?



        [email protected]


    • johrau

      ei sattuis peliohjetta löytymään katogoriasta '"muita" :) Peli vanha Kirjaliton

      Jos niin viestii [email protected]

      Kiitos

    • saharaita
    • veraaaaa

      Olisiko sinulle TILIPÄIVÄ peliin ohjetta?

      Olisin todella kiitollinen ohjeista

      [email protected]

    • johrau

      Onko sulla tai jollain muulla Seikkailupeli Aladdinin ohjeita!!
      Huono arvuutella sääntöjä:)

      Kiitos

    • jocce11

      moikka
      olisko sulla lätsä korttipeliin ohjeita? hukkunut ajan myötä jonnekin.

    • mitenpelataann??

      Löytyykö täydelliset naiset jokaisella on jotain salattavaa pelin sääntöjä ??

    • että semmosta...

      tarvisin tuohon muumilottoon ohjeet....

    • ohjeet hukassa

      Hei olisiko sinulla laittaa myyräpelin (ravensburger under the ground) ohjeita minulle sähköpostiin?

      [email protected]

      • pelle hermanni

        Moi. Sinulle on lähetetty e- mail.


    • jatski

      Hei, saisko ohjeita hiirenloukku-peliin, siihen, jossa on se kylpyamme? :)

    • jamppaaaaaaaaaaaaaaa

      oisko sinulla vain elämää pelin ohjeita antaa ?

      • pelle hermanni

        Moi. Tarkoitatko lautapeliä Game of life, MB -peli/ Hasbro, artno: 049914529109,
        valmistusvuosi 1999. ???


    • aquarian

      Lautapelien sääntöjä (ks. files) tai ainakin tarkkoja kuvauksia (ks review-osasto, siellä on arvostelujen yhteydessä usein kuvattu säännötkin) löytyy paljon osoitteesta www.boardgamegeek.com.

    • ata1

      Hei, tarvisin alladin lautapelin ohjeet... voitko lähettää spostiini?
      [email protected]

    • sahish

      Hei, Olen hukannut menolippu-pelin ohjeet:( Olisiko sinulla mahdollisuus lähettää ne sähköpostitse minulle? [email protected]

    • pelle hermanni

      Moi sahish. Viestipyyntö on toimitettu Sinulle .

    • katuvalo11

      Hei tiedän että viestini tulee noin vuoden myöhemmin kuin viime viesti mutta oisiko mahdollista saada Menolippu Eurooppa - pelin ohjeet? Osoitteeseen [email protected]

    • Myöhässävähän

      Löytyiskö tohon everest lautapeliin ohjeita vielä...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe