Elikkä suositelkaa minulle hyviä kuulokkeita, n. 50€ pudjetti, (saa heittää vähän päällekkin, mutta ei liikaa.)
Sopivat kuulokkeet musiikin kuunteluun ja pelaamiseen, mutta pääasiassa pelaamiseen. Mielellään langalliset ja mikki ei ole pakollinen, sillä koneessani on integroitu mikki.
Tiedän ettei tuolla hinnalla saa mitään "HC" kuulokkeita mutta mahdollisimman hyvät. Äänen laatu ja bassot ovat tärkeimmät. Kiitos jo etukäteen!
Minulle sopivat kuulokkeet?
6
1133
Vastaukset
- täältä pesee
Mene johonkin kauppaan kokeilemaan mitkä kuulokkeet tuntuvat hyvältä päässä. Kuitenkin hakkaat änhooällää tuntitolkulla per sessio. Jos ostat kuulokkeet pelkästään toisten suositusten perusteella voit saada sellaiset mitkä eivät ole mukavat _sinun_ päässäsi. Itelläni on Sonyn MDR-F1:set ja ne on todella mukavat päässä. Mutta niitä ei taideta enää valmistaa ja olisivat liian kalliit sinulle. Mulla on sellainen käsitys että ainakin Philipsillä on sinun hintaluokkaasi mukavia kuulokkeita, malleja nyt en ulkomuistista osaa luetella. Anttilastakin niitä taitaa löytyä.
- sd´gnsg
Oma valintani olisivat Icemat siberia , aivan älyttömän hyvin nämä kuulokkeet istuvat päässä ja muotoutuvat päähän sääntyvän pannan ansiosta.Bassot toistuvat tarpeeksi alas sillä taajuusvaste on 18-28000Hz.Kuulokkeiden mukana tulee mikki mikä on ihan omaa luokkaansa sillä se suodattaa taustametelit pois joten esim. team speakissa tai ventrilossa äänesi on ylivoimainen. Itse päättyisin sibera hedysettiin , mutta oma on valintasi . Ja viellä siberiat toistaa 5.1 äänet aivan mahtavasti hintaluokkaansa nähden!!!!
- Kehä 3 takaa
Meni nyt mainoksen puolelle mutta merkki tunnettu hyvistä kuulokkeista.
Hintaluokassakin löytyy useampia.
Myös AKG ja Koss kannattaa tutustua.
http://www.pixmania.com/fi/fi/sennheiser/743/marque.html - niinpäseniin
Ylivoimaisempia kuulokkeita äänenlaadultaan ja käyttömukavuudeltaan saa hakia, ainakin testien perusteella. Nämä eivät ole siis suljeutut kuppikuulokkeet jotka suodattavat kokonaan ulkomaailman hälyn pois, vaan kevyemmät kuulokkeet joita kehtaa pitää päässä esim. ulkona liikkuessakin ja mp3-soitinta kuunnellessa. Kannattaa katsella eri paikoista noita kuulokeita, koska hinnat saattavat vaihdella 50-70€:n välillä. Nämä ovat todella monikäyttöiset ja nimenomaan äänenlaadultaan todella hyvät kuulokkeet.
- Batse
Itse ajattelin näitä. Olen testannut näitä kaverillani ja mielestäni ne olivat hintaansa nähden melko hyvät. Mutta laittakaa omat mielipiteenne näistä kuulokkeista, plussat ja miinukset: http://www.vertaa.fi/cgi-bin/zoek.cgi?cat=fi_audiovideo&subcat=kuulokkeet&theme=vertaa&aantal_selected=0&brand=philips&p_code=sbchp400&zoek_draagwijze_normal=&zoek_geluidsvermogen_be=&zoek_cabellength_ge=&zoek_maxpower_ge=&zoek_type_normal=&minprijs=&maxprijs=
- ukkoslintu
Maxell HP-200F-kuulokkeet suosittelen näitä, hyvä hinta-laatusuhde, loistavat pelaamiseen, musiikinkuunteluun yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850