Minulle sopivat kuulokkeet?

Batse

Elikkä suositelkaa minulle hyviä kuulokkeita, n. 50€ pudjetti, (saa heittää vähän päällekkin, mutta ei liikaa.)

Sopivat kuulokkeet musiikin kuunteluun ja pelaamiseen, mutta pääasiassa pelaamiseen. Mielellään langalliset ja mikki ei ole pakollinen, sillä koneessani on integroitu mikki.
Tiedän ettei tuolla hinnalla saa mitään "HC" kuulokkeita mutta mahdollisimman hyvät. Äänen laatu ja bassot ovat tärkeimmät. Kiitos jo etukäteen!

6

1079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täältä pesee

      Mene johonkin kauppaan kokeilemaan mitkä kuulokkeet tuntuvat hyvältä päässä. Kuitenkin hakkaat änhooällää tuntitolkulla per sessio. Jos ostat kuulokkeet pelkästään toisten suositusten perusteella voit saada sellaiset mitkä eivät ole mukavat _sinun_ päässäsi. Itelläni on Sonyn MDR-F1:set ja ne on todella mukavat päässä. Mutta niitä ei taideta enää valmistaa ja olisivat liian kalliit sinulle. Mulla on sellainen käsitys että ainakin Philipsillä on sinun hintaluokkaasi mukavia kuulokkeita, malleja nyt en ulkomuistista osaa luetella. Anttilastakin niitä taitaa löytyä.

      • sd´gnsg

        Oma valintani olisivat Icemat siberia , aivan älyttömän hyvin nämä kuulokkeet istuvat päässä ja muotoutuvat päähän sääntyvän pannan ansiosta.Bassot toistuvat tarpeeksi alas sillä taajuusvaste on 18-28000Hz.Kuulokkeiden mukana tulee mikki mikä on ihan omaa luokkaansa sillä se suodattaa taustametelit pois joten esim. team speakissa tai ventrilossa äänesi on ylivoimainen. Itse päättyisin sibera hedysettiin , mutta oma on valintasi . Ja viellä siberiat toistaa 5.1 äänet aivan mahtavasti hintaluokkaansa nähden!!!!


    • Kehä 3 takaa
    • niinpäseniin

      Ylivoimaisempia kuulokkeita äänenlaadultaan ja käyttömukavuudeltaan saa hakia, ainakin testien perusteella. Nämä eivät ole siis suljeutut kuppikuulokkeet jotka suodattavat kokonaan ulkomaailman hälyn pois, vaan kevyemmät kuulokkeet joita kehtaa pitää päässä esim. ulkona liikkuessakin ja mp3-soitinta kuunnellessa. Kannattaa katsella eri paikoista noita kuulokeita, koska hinnat saattavat vaihdella 50-70€:n välillä. Nämä ovat todella monikäyttöiset ja nimenomaan äänenlaadultaan todella hyvät kuulokkeet.

    • Batse

      Itse ajattelin näitä. Olen testannut näitä kaverillani ja mielestäni ne olivat hintaansa nähden melko hyvät. Mutta laittakaa omat mielipiteenne näistä kuulokkeista, plussat ja miinukset: http://www.vertaa.fi/cgi-bin/zoek.cgi?cat=fi_audiovideo&subcat=kuulokkeet&theme=vertaa&aantal_selected=0&brand=philips&p_code=sbchp400&zoek_draagwijze_normal=&zoek_geluidsvermogen_be=&zoek_cabellength_ge=&zoek_maxpower_ge=&zoek_type_normal=&minprijs=&maxprijs=

      • ukkoslintu

        Maxell HP-200F-kuulokkeet suosittelen näitä, hyvä hinta-laatusuhde, loistavat pelaamiseen, musiikinkuunteluun yms.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe