Faniposti osoite?

nasu93

Ajattelin lähettää Johnnylle fanipostia, niin tietäiskö joku teistä sen fanposti osoitetta?

33

4337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      UTA (United Talent Agency)
      9560 Wilshire Boulevard
      Suite 500
      Beverly Hills
      CA 90212
      USA

      tai

      9100 Wilshire Blvd
      Ste 725E
      Beverly Hills
      CA 90212-3441
      USA

      • nasu93

        kiitos, noi tuli kyl tarpeeseen! :)


      • Beautiful
        nasu93 kirjoitti:

        kiitos, noi tuli kyl tarpeeseen! :)

        Kaunis ajatus se on lähettää kirje Johnnylle, mutta todennäköisesti hän ei itse lue kyseistä kirjettä.Mitä muuten hyötyä niistä kirjeitten lähettämisestä on, kun itse julkkis ei varmasti lue kirjettä?


    • Nimetön

      osoite on tämä:
      ________________________
      Johnny Depp
      c/o Tracey Jacobs
      United Talent Agency
      9560 Wilshire Blvd. #516
      Beverly Hills, CA 90212
      USA
      ________________________
      delicious depp:istä luin ton ;) mutta kuules, sielä jossain varmaan sanottiin että luultavasti Johnny ei edes lue niitä.. Saattaa olla niin, että sen manageri tai jotain lukee niitä, ja laittaa huomion arvoiset Johnnylle (EHKÄ!)
      siiksi en ole itse laittanut sille fanipostia ;(

      • Zettel

        Noh, sivuillani ei lue ihan noin. Siellä lukee:

        "Huom! Kirjeet menevät ensin Johnnyn managerille, ja sen kautta Johnnylle. On myös otettava huomioon ettei herra ehkä ehdikkään vastata juuri sinun kirjeeseesi, mutta lyhyen paluuviestin saattaa Johnny lähettää jos laitat oman osoitteesi matkaan. Valitettavasti sähköpostilla ei ole mahdollista lähettää fanipostia."

        - Zettel (Delicious Depp)


      • villevalofani
        Zettel kirjoitti:

        Noh, sivuillani ei lue ihan noin. Siellä lukee:

        "Huom! Kirjeet menevät ensin Johnnyn managerille, ja sen kautta Johnnylle. On myös otettava huomioon ettei herra ehkä ehdikkään vastata juuri sinun kirjeeseesi, mutta lyhyen paluuviestin saattaa Johnny lähettää jos laitat oman osoitteesi matkaan. Valitettavasti sähköpostilla ei ole mahdollista lähettää fanipostia."

        - Zettel (Delicious Depp)

        Auoioohah! Mä lähetän huomen mun kamujen kaa postii Depille! IIIIIIIK! Sit JOS, OI JOS, se vastaa nii ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK!!!!!! Mä oon iha innostunu!!!!!!!! Me pyydetään sitä tulee Riksuun, meiän luo!!!! Mut jos se eiu tuu, nii me pyydetään Antti tuiskuu. Mä haluisin Ville valoo mut mun kamut ei! harmi!:( Mut ei se haittaa! AAA>JHVNVVMJHBHFVJ!


      • Johnny 4ever
        villevalofani kirjoitti:

        Auoioohah! Mä lähetän huomen mun kamujen kaa postii Depille! IIIIIIIK! Sit JOS, OI JOS, se vastaa nii ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK!!!!!! Mä oon iha innostunu!!!!!!!! Me pyydetään sitä tulee Riksuun, meiän luo!!!! Mut jos se eiu tuu, nii me pyydetään Antti tuiskuu. Mä haluisin Ville valoo mut mun kamut ei! harmi!:( Mut ei se haittaa! AAA>JHVNVVMJHBHFVJ!

        Olen yhtä innoissasi kuin sinä ♥w♥


    • JOHNNY DEPP

      mä lähetin sille jo ja SE VASTAS IHANAAAAAA SE EHKÄ TULEE TÄNNE SUOMEEN SE KIRJOTTI SILLEEEEE

      • <3Depp<3

        Tottakai Johnny tulee jonain päivänä suomeen! (Mää kyllä juoksen vaikka Muoniosta Helsinkiin jos en muuten näkis Johhnya täällä!!!) Niin se lupas tehdessään yhteistyötä erään suomalaisen tuottajan kanssa. Mäkin oon lähettäny sille kirjeen ja toisenkin...


      • l++++

        ja mihin osotteeseen lähetit ja se ei vastanut ite mut joo


      • vanhus
        <3Depp<3 kirjoitti:

        Tottakai Johnny tulee jonain päivänä suomeen! (Mää kyllä juoksen vaikka Muoniosta Helsinkiin jos en muuten näkis Johhnya täällä!!!) Niin se lupas tehdessään yhteistyötä erään suomalaisen tuottajan kanssa. Mäkin oon lähettäny sille kirjeen ja toisenkin...

        ööööö johnny tulee joku päivä suomeen ,mut ei sitä koskaan tiedä millon varmaan sit ku se on jo 90 nii ehk .


    • Johnny Depp<3

      Wau! :O Ihan oikeeeeeesttiiiiii????!!!

      • =)

        ==)


    • ?

      Voiskohan se oikeesti vastata? vähän se ois ihanaa

    • -

      Mitä kirjeen mukaan pitää laitttaa kirjeen lisäksi, jos tahtoo saada jonkin moisen vastauksen? Kirjekuori? Postimerkkejä? Niin ja toki osoite. ;)

    • JohnnyFani90

      itse laitoin kirjeen menemään joulukuussa noihin yllä oleviin osoitteisiin. Vastaus tuli noin 4 kuukauden jälkeen. mukaan laitoin vastaus kuoren, johon kirjoitin osoitteen valmiiksi ja laitoin posti merkit :) Kannattaa toki kokeilla, voi käydä hyvä tuuri. (itse en uskonut vastausta saavani ollenkaan) :)

    • Depp fan for ever !

      no vastasko johnny ite sulle ? vai joku sen manageri jajaj mitä siin sit luki ? tai no ei tietänkää mitään yksityis kohtiii mut noi päälisin puolin ? kiiti jos kertoisit ! niin voisin itsekkin lähettäää ! :DD

    • Suomalainen :D

      Moi 1 kysymys. :) Käykö ihan, Suomalaset postimerkit?

    • Nami

      Suomalainen :D// Ei käy, pitää ostaa sellainen IRC-kuponki, joka on kansainvälinen vastauskuponki, jonka voi ulkomailla vaihtaa postimerkeiksi. :)

      • for ever your

        kun olette lähättäneet kirjeet ja saanet vastauksen niin oliko se vastaus kanssa sellainen kirje , vai johnnyn kuva ja nimmari vai ... ?? :)


    • JohnnyFan

      Siis ku laittaa siihen vastauskuoreen posti merkin nii voiks se olla suomalainen vai häh? Mikä se IRC-Kuponki on? Ja mistä sellasen IRC-Kupongin saa?

      • JohnnyFan

        Pystyykö Fanipostia lähettämään sähköpostin kautta toi IRC-kuponki juttu jäi vaivaamaan...


      • Sama ongelma
        JohnnyFan kirjoitti:

        Pystyykö Fanipostia lähettämään sähköpostin kautta toi IRC-kuponki juttu jäi vaivaamaan...

        JohnnyFan: samaa olen miettinyt sillä minulla ei ole hajuakaan ja haluaisin todella kovasti lähettää hänelle fanipostia (joko sähköpostin tai sitten kirjeen kautta) sillä johnny vaa on nii ihana!


      • Sama ongelma
        JohnnyFan kirjoitti:

        Pystyykö Fanipostia lähettämään sähköpostin kautta toi IRC-kuponki juttu jäi vaivaamaan...

        JohnnyFan: samaa olen miettinyt sillä minulla ei ole hajuakaan ja haluaisin todella kovasti lähettää hänelle fanipostia (joko sähköpostin tai sitten kirjeen kautta) sillä johnny vaa on nii ihana!


    • Separiadefeg

      Olisi aivan unelma saada postia itse Johnnylta. Ja Suuri unelmani olisi nähdä edes vilaus hänestä.

      Muistakaa kuitenkin, että kaikkien aikojen hollywood lekenda saa fanipostia miljoonia päiväsää. Sen lisäksi hän näyttelee ja lapsienkin kanssa pitäisi olla. Miten hän ehtisi vastata kaikkiin posteihin, kun niitä kuukaudenkin sisällä tulee 10 000 000 ?? Suurilla julkkiksilla on palkattu satoja ihmisiä, jotka vastaavat näihin johnnyn puolesta...
      En haluaisi ola ilonpilaaja, mutta tämä on totta. Olen aivan yhtä sekaisin johnnysta ja kuvittelen tälläkin hetkellä, että hän istuu vierelläni ja tuntis mut :)

    • pööpeli

      mikä noist yllä olvevista osotteista oli se johon se vastas?:)

    • nöpö

      moi etsisin Johnny Deppin osoitetta tietääkö kukaan oon sit 11v

    • johnny depp fani

      fanmail.biz

      • wow love johnny depp

        olen lähettä nyt itse johnny deppille kirjeenja puhunut hänen kanssaan nettissä


    • Iidaliinili

      Miten muka olet puhunut netissä hänen kanssaan

    • Deppfani

      Se osoite on siis nykyään
      The Spanky Taylor Company
      3727 W. Magnolia
      Suite 300
      Burbank, CA 19505
      USA

      Jos on epävarma niin voi tarkistaa www.fanmail.biz

      T.Depp fani joka on saanut vastauksen kirjeeseen

      • Iidaliinili

        Itse lähetin juuri tuohon osoitteeseen joskus viime joulukuun lopussa ja ei ole vastausta tullut...
        Kauanko sinulle kesti tulla ja minkälainen vastaus tuli?


    • Anonyymi

      Taylor Spanky Company osoitteeseen ja sieltä sitten tulee aikanaan vastausta
      Itselleni on tullu jo kahdesti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1706
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1325
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1220
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1216
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1193
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1086
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1075
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      1035
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      986
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      884
    Aihe